Re: Wat speel je op dit moment?

873
R&C Deadlocket.

Tot nu toe beter dan ik had verwacht. Op weg voor platinum, massa's 165 skill points. Speel wel op Contestant moeilijkheidsgraad niet te moeilijk. valt te vergelijken met Uncharted Makkelijk/Normaal/Moeilijk/Verpletterend. De moeilijkste graad speel je pas vrij als je de game hebt uitgespeeld.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

880
Ligeiro wrote:Hitman Go: Definitive Edition

vermakelijke game, puzzels zijn wel gemakkelijk vind'k
Klopt helemaal. Richting het einde had ik wel 1 of 2 levels waar ik wat langer over na moest denken, zeker om alle 3 doelen te behalen, maar over het algemeen wel erg makkelijke game.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

885
met0t0 wrote:Nu ik terug wat meer tijd heb, speel ik af en toe Mirror's Edge. 'k Ben vooral aan het oefenen om de speedruns vlot te kunnen doen, want dan zou de platinum binnen zijn :)
Lukt het wat? :) Ik heb hetzelfde soortgelijke iets aan de hand in Max Payne 3. Ik heb nog 1 trophy nodig om die game te platten, maar dan moet ik de ganse game uitspelen in één keer zonder dood gaan (saven is geen optie). Maar ben er wat te lang uit om nog goed de missies te weten. Vooral de laatste. Dus ja sommige dingen hebben héél wat oefening nodig.
Image
cron