98
by Captain Witwicky
Vanille
Ik heb VR gespeeld.
Zeer leuke ervaring. Voelde alsof ik met mijn ogen geplakt was op de tv, ik zag geen rand m.a.w.
Verschillende games gespeeld.
Rush of Blood en 3 games van VR Worlds, waaronder die space shooter, de oceaan duik en de getaway in London.
Rush of Blood was een on-rail shooter in een haunted horror huis net alsof in de kermis, was door het roller coaster gevoel soms net echt en speelbaar met de Move, wat herladen zeer leuk maakte.
Die space shooter was in een oud space wrak tegen aliens, met reuzensprongen maken, wat zwakke wapens maar richten gebeurde enkel via je hoofd en je zat in een rare spider-tank ofzo.
Oceaan duiken was enkel kijken, begon met visjes, mantas, kwallen en dan een haai die je haaien kooi haast opeet, de haai zwom overal rond, dus kon je hem volgen, de haai was goed gelukt en was door de VR best groot, het gevoel was dat die haai toch minstens 4 meten was.
In London mocht ik met de Move anders herladen, je pakte werkelijk je clip op en stak hem zoals je in het echt zou doen in je wapen, richten was niet perfect maar zoveel real life schieten doe ik ook niet, en de vijanden waren nogal gefocused op zijaanvallen wat het iets moeilijker maakte om te schieten. Toen het nog rustig was kon je de radio besturen, drinken vastnemen en de met de verwarming spelen en praten met je makker die aan het rijden was
Responsief en immersief. Voelde zeer goed aan, de machine voel je haast niet op je kop als je bezig bent. Leukste vond ik dat je je benen niet zag en dat de bewegingen die je maakte effect hadden.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2