Re: Wat speel je op dit moment?

901
Nu terug op kot tot maandag. Maar gisteren of eergisteren ben ik begonnen met NBA 2K16. Buiten de controls is er niet zoveel veranderd met de vorige editie. Het verschil tussen 2K14 en 2K15 was veel groter vond ik. De controls zijn lichtjes anders. Een pick&roll gebeurt nu met L1 ipv met -cirkeltje-, met -cirkeltje- maak je nu bouncepasses, en met -driehoekje- kan je lobpassen en alley-oops doen. Voor de rest is alles min of meer hetzelfde. MyTeam heb ik nog maar 1 match gespeeld, want in die game mode wil ik niet teveel tijd (en geld) meer insteken. In die mode moet je packs kopen met spelers/truitjes/attributes enz om je team op te bouwen, Fifa-spelers herkennen dit ongetwijfeld. Het is het equivalent van Ultimate Team of hoe die mode ook heet, ik ben geen Fifa kenner haha. De MyCareer mode is wel weer fun. Je maakt een eigen speler, al dan niet het fysieke evenbeeld van jezelf, en je begint in de high-school, speelt enkele matchen en daarna speel je aan de universiteit. Vervolgens word je gedraft in de NBA. 2K16 is dus gewoon meer van hetzelfde leuke Basketbal. :)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

902
coolgamer wrote:Bijna klaar met teltale games of Thrones en dan verder met Teenage Mutant Ninja Turtles Mutants in Manhatten om daarna te beginnen aan Sherlock Holmes the Devil's Daughter.
Laat zeker weten wat je ervan vind van Sherlock twijfel voor deze.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

903
RoyVdW wrote:
coolgamer wrote:Bijna klaar met teltale games of Thrones en dan verder met Teenage Mutant Ninja Turtles Mutants in Manhatten om daarna te beginnen aan Sherlock Holmes the Devil's Daughter.
Laat zeker weten wat je ervan vind van Sherlock twijfel voor deze.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Review op de blog ;)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

906
Niks :O
Na vorige week U4 en wat andere korte games uitgespeeld te hebben weet ik niet goed waarmee verder... Misschien dat ik eindelijk de singleplayer van Tomb Raider PS3 start. Sowieso ten vroegste zaterdag want nu in België en enkel remote play met PSTV ingesteld op PS4...
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

907
Kolm wrote:Niks :O
Na vorige week U4 en wat andere korte games uitgespeeld te hebben weet ik niet goed waarmee verder... Misschien dat ik eindelijk de singleplayer van Tomb Raider PS3 start. Sowieso ten vroegste zaterdag want nu in België en enkel remote play met PSTV ingesteld op PS4...
Ik zeg doen! Singleplayer was zeer zeker de moeite waard!

Ik kom deze week ook weer eens amper aan spelen toe.... ;(
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

913
Gamefreak wrote:
ShAmPi wrote:Mafia II eindelijk eens terug opgestart om uit te spelen.
Heb dan maar gelijk nieuwe game gestart ipv verder te doen na x aantal jaar :D



x.... aantal jaar ?? slik.... :eek:
Jups
Game is van 2010 en heb het op release gekocht en gespeeld tot mijn volgende game er was.
Dus 6 jaar later beslis ik van het eens uit te spelen :D

Geen slechte game hoor zeker niet! (Mafia I is wel beter) Maar er zullen er zijn die deze game links laten liggen enkel en alleen omdat deze nog geen trophyondersteuning had.
Image
cron