Re: PlayStation 5

936
Sanity penguin wrote:Grappige is dat ik net een ps4 pro gewonnen heb. Via Kruidvat zo'n code bij Axe deo en blijkbaar had ik dan ook nog de schiftingsvraag juist :lol:
Leuk wel! Proficiat ;)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PlayStation 5

938
Sanity penguin wrote:Grappige is dat ik net een ps4 pro gewonnen heb. Via Kruidvat zo'n code bij Axe deo en blijkbaar had ik dan ook nog de schiftingsvraag juist :lol:
Dat is toch al een erg mooie prijs! Gefeliciteerd :party:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PlayStation 5

939
FGras wrote:Die van mij komt morgen binnen als alles goed gaat! :D Zal alvast wat foto’s van mijn PS4 maken om die op marktplaats te zetten.
en als startprijs om te bieden zeker 900 ballen zetten zoals andere uilskuikens ? :O

Re: PlayStation 5

940
Gamefreak wrote:
FGras wrote:Die van mij komt morgen binnen als alles goed gaat! :D Zal alvast wat foto’s van mijn PS4 maken om die op marktplaats te zetten.
en als startprijs om te bieden zeker 900 ballen zetten zoals andere uilskuikens ? :O
Ik denk dat een PS4 slim tegenwoordig niet veel meer opbrengt dan 100/150 euro. :p

Re: PlayStation 5

941
FGras wrote:
Gamefreak wrote:
FGras wrote:Die van mij komt morgen binnen als alles goed gaat! :D Zal alvast wat foto’s van mijn PS4 maken om die op marktplaats te zetten.
en als startprijs om te bieden zeker 900 ballen zetten zoals andere uilskuikens ? :O
Ik denk dat een PS4 slim tegenwoordig niet veel meer opbrengt dan 100/150 euro. :p
Wie weet. Zelfs de dozen alleen van de PS5 brengen soms monsterbedrage op :lol:
Image