Re: PlayStation 5

946
Sora_Lizard wrote:
gamerke1992 wrote:Iedereen snel naar bol.com!!
Heb je hem al gekocht? ;)
Mijn prioriteit was eerst zelf de bestelling afronden. Maar dan heb ik aan lichtsnelheid hier gepost om jullie ook een zo groot mogelijke kans te geven ;)
Image

Re: PlayStation 5

949
NTGSruler wrote:Ik ben gelukkig voor jou Gamerke! :jip:
Ik had ergens een vermoeden dat het vandaag ging zijn. Maar ik was weg met de fiets op boodschap :(
Bedankt. Ik zou nu jouw hoop zetten op winkels zoals dreamland, fun, mediamarkt en fnac. Daar maak je eventueel nog een kans.
Image

Re: PlayStation 5

952
Ik had de ps5 ook nog op de wishlist staan en dat ik bericht wilde ontvangen als ie weer op voorraad was. Heb dat bericht helaas niet gehad maar misschien sturen ze dat alleen naar de mensen die daar nog geen ps5 hebben gekocht




27 spinazie blaadjes graag
Image

Re: PlayStation 5

953
Marty wrote:Ik had de ps5 ook nog op de wishlist staan en dat ik bericht wilde ontvangen als ie weer op voorraad was. Heb dat bericht helaas niet gehad maar misschien sturen ze dat alleen naar de mensen die daar nog geen ps5 hebben gekocht




27 spinazie blaadjes graag
Dat heb ik ook gelezen dat ze slechts 1 ps5 per persoon aanbieden.
Image

Re: PlayStation 5

954
Marty wrote:Ik had de ps5 ook nog op de wishlist staan en dat ik bericht wilde ontvangen als ie weer op voorraad was. Heb dat bericht helaas niet gehad maar misschien sturen ze dat alleen naar de mensen die daar nog geen ps5 hebben gekocht




27 spinazie blaadjes graag
Er staat 'Stuur eenmalig een bericht als het product opnieuw op voorraad is' dus misschien moet je steeds opnieuw inschrijven nadat je een keer een bericht hebt gehad? :think:
Image

Re: PlayStation 5

955
ja dat klopt en dat had ik ook direct gedaan nadat ik al een keer zon bericht had gehad.

Maar even over de ps5 zelf, mensen hier nog vastlopers/crashed gehad? Ik eigenlijk alleen op launchdag/weekend. Toen een heletijd niet meer en sinds een paar dagen loopt soms een spel vast. Maar dan ook alleen het spel en niet het systeem zelf




2 kippendrumsticks graag
Image

Re: PlayStation 5

960
Ik heb 1 keer een freeze gehad met Bugsnax waarbij ik de powerknop moest inhouden tot aan de eerste biep om hem eruit te krijgen.

Deze kon ik ook nog wel verklaren: Ik startte de game en pas daarna kreeg ik een pop-up 'Downloading update file Bugsnax'. Ik zat toen echter al in de game en na de pop-up 'Update file installed' liep hij vast.

Ik vond het wel opmerkelijk want mijn automatische updates staan aan, daardoor verwacht ik dat hij updatefiles gaat downloaden zodra de PS5 opstart. Op PS4 gaat hij in dat geval toch checken voor updates voor de laatste 10 gespeelde/geïnstalleerde games ofzo (niet voor games die je al lang niet hebt gespeeld).
Ik had bugsnax ook al eerder erop gespeeld dus het was niet de eerste keer dat ik de game startte.

Daarnaast vond ik het ook vreemd dat hij de game startte terwijl er een update file was. Op PS4 krijg je dan een pop-up van 'weet je het zeker, er is een update aan het downloaden'. Dit heb ik dus ook niet gehad op PS5.

En hij gaat ook de update installeren terwijl de game nog draait. Ik dacht dat hij dat op PS4 ook pas deed als je de game afsluit.

Is wel software matig op te lossen allemaal maar dit zou ook voor een corrupte SSD kunnen zorgen en dan kan je weer alles overnieuw installeren... :(

@Marty: Geen idee, ik zou het ook even moeten opzoeken :lol:
Image