Re: Wat speel je op dit moment?

962
Nog steeds AC Rogue. Ben nog maar sequentie 3 maar heb alle voorraad kampen, Animus fragmenten al gevonden en tempelierharnas en Indiana totems en nog paar kistjes. Ubisoft weet hoe ze moeten overdrijven met collectibles. Deze plat zal nog wel even duren. Ik verken eerst liever alles en doe daarna het verhaal anders voelt dat zo nutteloos aan grinden. Als ik denk dat alles gedaan is verschijnen er wel nieuwe dingen op de map. Al 20u ongeveer gespeeld op 56 procent totale sync dit duurt precies eeuwen ik ben kortere games gewoon xp AC Unity is blijkbaar nog erger ik ga na deze eerst iets anders spelen.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

963
RoyVdW wrote:Nog steeds AC Rogue. Ben nog maar sequentie 3 maar heb alle voorraad kampen, Animus fragmenten al gevonden en tempelierharnas en Indiana totems en nog paar kistjes. Ubisoft weet hoe ze moeten overdrijven met collectibles. Deze plat zal nog wel even duren. Ik verken eerst liever alles en doe daarna het verhaal anders voelt dat zo nutteloos aan grinden. Als ik denk dat alles gedaan is verschijnen er wel nieuwe dingen op de map. Al 20u ongeveer gespeeld op 56 procent totale sync dit duurt precies eeuwen ik ben kortere games gewoon xp AC Unity is blijkbaar nog erger ik ga na deze eerst iets anders spelen.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Gewoon rustig verder doen Roy. De plat komt vanzelf, genieten van de game.


OT:

Gisteren terug gegaan naar Black Ops III. Deze game platinum halen is een ware uitdaging. Je moet de game uitspelen op Veteran zonder checkpoints te herladen (dus zonder doodgaan). Al kun je wel tussenin de missies saven. Daarna mag je de campaign nog eens spelen op Realistic waarin 1 kogel meestal dood betekent. Als je daar doorgeworsteld hebt mag je nog eens alle wapens in de game tot maximum levelen. Daarna wacht nog de zombiemodus op jou waar ik totaal geen clue van heb hoe bepaalde trophies te unlocken. En dan heb ik nog niet gesproken over de trainingssimulator en het aantal punten dat je daar moet behalen. Jep een uitdaging.
Gisteren dus missie 5 van de 11 uitgespeeld op Veteran (niet doodgaan). Rustig aan verder doen dus.

Rocket League. Gisteren ook alle DLC aangeschaft. Kwou nog eens terug grijpen naar de game en terwijl de completion terug wat omhoog brengen van de game.
Image