Re: PlayStation 5

994
Ik blijf het zo irritant vinden als mensen hun PSN ID veranderen... Ik heb nu echt mensen in mijn lijst waarvan ik geen idee meer heb wie het waren, zeker als ze ook nog is niet de eerste dagen de oude naam zichtbaar laten. Bij release van PS5 had een vriendin hem aangepast en de enige reden dat ik dat doorhad is door de games die gespeeld werd en de tijden waarop in gelogd werd...

Op PSNP kon je een tijdlang de oude ID's nog zien maar dat hebben ze daar dus helaas ook weggehaald. Zo stom van Sony dat er geen optie is om het oude ID ALTIJD te kunnen terugzien.
Image

Re: PlayStation 5

995
Kolm wrote:Ik blijf het zo irritant vinden als mensen hun PSN ID veranderen... Ik heb nu echt mensen in mijn lijst waarvan ik geen idee meer heb wie het waren, zeker als ze ook nog is niet de eerste dagen de oude naam zichtbaar laten. Bij release van PS5 had een vriendin hem aangepast en de enige reden dat ik dat doorhad is door de games die gespeeld werd en de tijden waarop in gelogd werd...

Op PSNP kon je een tijdlang de oude ID's nog zien maar dat hebben ze daar dus helaas ook weggehaald. Zo stom van Sony dat er geen optie is om het oude ID ALTIJD te kunnen terugzien.
Sorry voor het ongemak :silly: :lol:

Ik heb wel ingesteld dat het 30 dagen zichtbaar blijft. Ik ben blij dat ik van die belachelijke naam af ben die ik als 14 jarige had gekozen.
Image

Re: PlayStation 5

996
Kolm wrote:Ik blijf het zo irritant vinden als mensen hun PSN ID veranderen... Ik heb nu echt mensen in mijn lijst waarvan ik geen idee meer heb wie het waren, zeker als ze ook nog is niet de eerste dagen de oude naam zichtbaar laten. Bij release van PS5 had een vriendin hem aangepast en de enige reden dat ik dat doorhad is door de games die gespeeld werd en de tijden waarop in gelogd werd...

Op PSNP kon je een tijdlang de oude ID's nog zien maar dat hebben ze daar dus helaas ook weggehaald. Zo stom van Sony dat er geen optie is om het oude ID ALTIJD te kunnen terugzien.
Haha, dit inderdaad.
Ik heb nu een aantal mensen in mijn vriendenlijst waarbij ik denk “wie is dat nou weer?”

Maar wat nog irritanter is, is wanneer je ergens een account aan wil maken en je naam is al bezet! Bij twitch en instagram moest ik wat anders verzinnen. :)

Re: PlayStation 5

999
gamerke1992 wrote:
Kolm wrote:Ik blijf het zo irritant vinden als mensen hun PSN ID veranderen... Ik heb nu echt mensen in mijn lijst waarvan ik geen idee meer heb wie het waren, zeker als ze ook nog is niet de eerste dagen de oude naam zichtbaar laten. Bij release van PS5 had een vriendin hem aangepast en de enige reden dat ik dat doorhad is door de games die gespeeld werd en de tijden waarop in gelogd werd...

Op PSNP kon je een tijdlang de oude ID's nog zien maar dat hebben ze daar dus helaas ook weggehaald. Zo stom van Sony dat er geen optie is om het oude ID ALTIJD te kunnen terugzien.
Sorry voor het ongemak :silly: :lol:

Ik heb wel ingesteld dat het 30 dagen zichtbaar blijft. Ik ben blij dat ik van die belachelijke naam af ben die ik als 14 jarige had gekozen.
Maar nu zit je met die naam opgescheept op het forum? :D
Image

Re: PlayStation 5

1000
gamerke1992 wrote:Bij PS5 zou er geen risico meer zijn bij name change. Dus bij deze ben ik er voor gegaan.

Ik ben herkenbaar als NgrumX :)
Dank je wel, nu kan ik alle interne Trophy Leaderboardlijsten gaan bijwerken. :grumpy:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PlayStation 5

1001
NTGSruler wrote:Zit er een Trollenknots1980 hier op het forum? Die staat in mijn lijst, maar wie het is? :think:

@Gamerke: je trophykaart toont wel 0% onder je naam?
Die moet nog updaten. Ik denk dat dit morgen pas zal lukken.
Sora_Lizard wrote:
gamerke1992 wrote:Bij PS5 zou er geen risico meer zijn bij name change. Dus bij deze ben ik er voor gegaan.

Ik ben herkenbaar als NgrumX :)
Dank je wel, nu kan ik alle interne Trophy Leaderboardlijsten gaan bijwerken. :grumpy:
Sorry! :hug: Ik beloof het maar bij eenmalig te laten. Het is gewoon iets waar ik echt al lang aan dacht om te doen. En nu was het moment er.
Image

Re: PlayStation 5

1002
NTGSruler wrote:Zit er een Trollenknots1980 hier op het forum? Die staat in mijn lijst, maar wie het is? :think:

@Gamerke: je trophykaart toont wel 0% onder je naam?
Volgens mij zit ie wel in de pressxtorevive community op de ps4, maar ook geen idee wie het is




1 Kapsalon Döner XL graag
Image

Re: PlayStation 5

1004
NTGSruler wrote:@Marty: ah ok. Ja zou het niet weten wie het is.

NGrumX =》 Ik vermoed initialen van je naam met rum erachter? :think:
Mijn volledige naam kan er met wat fantasie mee gevormd worden. En er zit een inside Joke in die alleen goede vrienden kennen :p
Image