Re: Wat speel je op dit moment?

992
gamerke1992 wrote:
minermb wrote:Bezig met bioshock infinite. Deze vind ik veel leuker dan bioshock, waar ik na een aantal uurtjes al genoeg van had.
Dat is een van de games die mij altijd is bijgebleven. Een echte topper ;)
Zeker en vast! Ik heb het in totaal zo'n 3-4 keer gespeeld. De DLC vond ik ook goed. Zo krijg je een beeld van hoe Rapture er eerst uit zag voor de eerste Bioshock.


Sinds ik terug PS+ heb, ben ik begonnen om de platinum van Sly Cooper: Thieves in Time te halen. Nog maar 4 trophies en ik heb de platinum op de VIta en PS3 :D
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

993
Gamefreak wrote:
Captain Witwicky wrote:Eventjes tussendoor mijn andere games:
Need for Speed Rivals
Resident Evil 7 demo


je bent wellicht onder je bed gekropen Cap ?
Ik zat al onder mijn bed om mee te beginnen ;)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Wat speel je op dit moment?

1004
met0t0 wrote:
FGras wrote:Bioshock
Op survivor mode, zonder vita chambers en met het doel alle gene tonics te verzamelen! :cool:
Veel succes ermee! Ik vond het een fantastische game, maar ben die uitdaging toch niet aangegaan :p
Laatste keer dat ik het speelde was zo'n vijf jaar geleden. De levels en het verhaal (op kleine delen na) ben ik daardoor gelukkig vergeten!
Ik moet zeggen dat het mij behoorlijk makkelijk af gaat. Ik ben nu bijna halverwege zonder health upgrades of eve upgrades te kopen. Ook heb ik altijd genoeg cash om het maximaal aantal medkits bij mij te dragen. Een uitdaging kan je het niet noemen! :shh:

EDIT: oké, die big daddy's vernietigen is nog niet zo makkelijk. Daar is echt tactiek voor nodig. :shhhh:
Last edited by FGras on 11 Aug 2016 00:34, edited 1 time in total.
cron