Re: PlayStation 5

2057
zenmaster wrote: 14 Dec 2023 12:41 Jammer. Ik hou wel van die stats. Maar ik snap het wel, als vele games ook trophies niet meer ondersteunen.
Wat bedoel je hiermee? PS3 trophies werken nog gewoon.

Of bedoel je door server shutdowns? Want dat is ook op PS4 al lang aan de gang (killzone, mirror's edge, verschillende fifa's en ik vergeet er nog en hoop wss) en op PS5 (babylon's fall bv)

Los daarvan zijn er ook veel games op PS3 die geen online only trophies hebben.

Het is eerder: vroeger kon het wel maar we hebben geen zin meer in PS3/PSVita en kleden dat zoveel mogelijk uit waardoor dit nu niet meer kan.
Image

Re: PlayStation 5

2063
Lees net bij GM de inruilactie van de Slim. Iemand die hier gebruik van gaat maken? Twijfel. 2ehands PS5 (zonder fabrieksgarantie) voor een splinternieuwe voor €189 lijkt niet slecht. Of een used €99 kan ook volgens de chatbot als die me begrepen heeft. Vreemd dat er nu al used zijn want de slim is praktisch net uit. Foute cadeaus geweest waarschijnlijk.

Sent from my EB2103 using Tapatalk



Image

Re: PlayStation 5

2064
Heb het ook zo gedaan. Had wel nog iets meer korting. :p
Bij mij speelde de garantie ook wel licht mee. Ik had hem bij PS direct gekocht, maar als je "te laat" je factuur en garantiebewijs "aanvraagt" krijg je die zelfs niet meer. Nu gewoon factuur bij GM. :q:
Image

Re: PlayStation 5

2065
RoyVdW wrote: 29 Dec 2023 11:39 Lees net bij GM de inruilactie van de Slim. Iemand die hier gebruik van gaat maken? Twijfel. 2ehands PS5 (zonder fabrieksgarantie) voor een splinternieuwe voor €189 lijkt niet slecht. Of een used €99 kan ook volgens de chatbot als die me begrepen heeft. Vreemd dat er nu al used zijn want de slim is praktisch net uit. Foute cadeaus geweest waarschijnlijk.

Sent from my EB2103 using Tapatalk
Er zijn nog altijd geruchten dat er een PS5Pro komt. Devkits van de Pro zouden kortgeleden uitgestuurd zijn naar verschillende ontwikkelaars.
Ik zie niet echt in als je een PS5 hebt, waarom je naar een Slim zou gaan. Ben zelfs benieuwd welke specs de "eventuele" Pro dan zou krijgen.

Moest mijn PS5 moeten vervangen worden, kijken we naar een Slim. Maar das logisch aangezien de "gewone" PS5 stock vermoedelijk bijna uitverkocht is.
Image

Re: PlayStation 5

2066
NTGSruler wrote: 30 Dec 2023 12:19
RoyVdW wrote: 29 Dec 2023 11:39 Lees net bij GM de inruilactie van de Slim. Iemand die hier gebruik van gaat maken? Twijfel. 2ehands PS5 (zonder fabrieksgarantie) voor een splinternieuwe voor €189 lijkt niet slecht. Of een used €99 kan ook volgens de chatbot als die me begrepen heeft. Vreemd dat er nu al used zijn want de slim is praktisch net uit. Foute cadeaus geweest waarschijnlijk.

Sent from my EB2103 using Tapatalk
Er zijn nog altijd geruchten dat er een PS5Pro komt. Devkits van de Pro zouden kortgeleden uitgestuurd zijn naar verschillende ontwikkelaars.
Ik zie niet echt in als je een PS5 hebt, waarom je naar een Slim zou gaan. Ben zelfs benieuwd welke specs de "eventuele" Pro dan zou krijgen.

Moest mijn PS5 moeten vervangen worden, kijken we naar een Slim. Maar das logisch aangezien de "gewone" PS5 stock vermoedelijk bijna uitverkocht is.
Als er een ps5 pro komt, zou ik deze ditmaal wel kopen denk ik :p Ik veronderstel dat je dan zowel 4k als 60fps zou hebben bij een eventuele pro versie
Image

Re: PlayStation 5

2067
NTGSruler wrote: 30 Dec 2023 12:19 Er zijn nog altijd geruchten dat er een PS5Pro komt. Devkits van de Pro zouden kortgeleden uitgestuurd zijn naar verschillende ontwikkelaars.
Ik zie niet echt in als je een PS5 hebt, waarom je naar een Slim zou gaan. Ben zelfs benieuwd welke specs de "eventuele" Pro dan zou krijgen.

Moest mijn PS5 moeten vervangen worden, kijken we naar een Slim. Maar das logisch aangezien de "gewone" PS5 stock vermoedelijk bijna uitverkocht is.
- Makkelijker te reinigen
- Makkelijker te modden
- Kleiner
:p
Maar als ik financieel niet zou kunnen had ik het ook niet gedaan denk ik.

Voor mij is het net omgekeerd, op vlak van de PS5 Pro dan. Zelfde als bij de PS4 Pro t.o.v. de PS4 Slim. Hoewel ik nu niet de Pro ga wegdoen en terug een Slim kopen... Maar als je geen tv hebt met de nieuwste technologie dan ben je er weinig mee lijkt mij. Ik game nu nog altijd op een oude Sony, 40 of 42 inch en ik zie qua beeld geen verschil bij de 4 Slim en 4 Pro. Bij de PS5 alleen een gigantisch verschil in laadtijden. Is echt zot - tussen het induwen van de PS button, wachtwoord ingeven, savefile kiezen en in mijn bunker zitten in Death Stranding is 35s ongeveer. Als dat bij de PS5 Pro nu 5s sneller gaat gaan zal me worst wezen. :lol:

Toen iedereen met 30fps en LCD gamede hoorde je niemand klagen en was iedereen ook tevreden.
De enige reden waarom ik binnenkort een Android / 4K tv zal "moeten" kopen is om mijn tv decoder buiten te kunnen zwieren.
Image

Re: PlayStation 5

2068
Hmm ik zou het enkel doen voor de nieuwe garantie en dan is die ook weer splinternieuw. Zonder die inruilactie zou ik het natuurlijk niet doen. Maar wachten op een Pro kan ook als die er al komt en wnr is maar de vraag. Die 'gewone' PS5 zou nog wel eens veel waard kunnen worden als die productie al gestopt is. Ze gooien nu met Slims. Een glanzende FAT PS3 met het Spiderman lettertype is ook zeldzaam denk.

Sent from my EB2103 using Tapatalk


Image

Re: PlayStation 5

2069
Als die pro versie echt veel verbeteringen heeft overweeg ik het misschien. Maar eerlijk, deze ps5 doe eigenlijk al perfect wat ik er van verwacht.

Een slim hoef ik niet, want daar zie ik niet echt een meerwaarde in als je al een ps5 hebt.
Image

Re: PlayStation 5

2070
Zoals ik zei in mijn vorige post: Ben zelfs benieuwd welke specs de "eventuele" Pro dan zou krijgen.

De PS5 Pro zal dus wel degelijk véél beter moeten zijn dan mijn PS5 dat ik nu heb. Ten tijde van de PS4 Pro denk ik dat de laadtijden ook beter waren dan de base PS4. Ik denk niet dat de PS5Pro zoveel sneller zal zijn dan de base PS5. Maar bijvoorbeeld een PS5 Pro met 2 of 4 TB externe SSD erbij zou ik wel overwegen, al zal dat er wss niet komen. Mss 2 TB gewoon geheugen.
Image
cron