Re: PlayStation 5

2073
Nice! Dat die zilveren er kwam had ik al ergens gezien denk ik, en je kan de zilveren controller preorderen bij GM.
Cobalt is wel mooi. :love: Doet me denken aan de paarse accenten en stand van de eerste PS2. Ben nu aant denken om, als er nog een zwarte komt, misschien twee sets te kopen en een combinatie te maken. Dat kan nu wel bij de nieuwe. :saint:
Image

Re: PlayStation 5

2080
NTGSruler wrote:Haha leuk die sneak peek!
Image


Als mijn huidige PS5 moet vervangen worden hebben we alweer opties in een ander kleurtje.
Ben toch nog steeds benieuwd als en wanneer we een PS5 Pro zouden krijgen..
Idem. Maar mss komt er helemaal geen net zoals dat altijd is geweest. Enkel de PS4 heeft dit. De technologie is niet vernieuwend genoeg ze kunnen beter ineens een PS6 uitbrengen die de stap voorwaarts veel groter laat merken dan nu het geval is.

Sent from my EB2103 using Tapatalk

Image

Re: PlayStation 5

2081
Kolm wrote: 10 Jan 2024 17:59 Het zijn blijkbaar covers en niet hele playstations die zo verkocht worden. Wisselen is dus een kwestie van 55 euro ofzo ;)
Leuk als je van kleur wilt wisselen, maar persoonlijk blijf ik dan bij mijn witte console! :hi5:
Image

Re: PlayStation 5

2083
Marty wrote: 28 Jan 2024 17:25 Geen idee of er mensen hier een cronus zen gebruiken, maar met de laatste ps5 update is de cronus zen niet meer te gebruiken.

Voor mij mag dat zo blijven, dan krijg je weer beetje eerlijkheid in bv cod of fifa

https://nl.ign.com/call-of-duty-modern- ... n-apparaat
Naar het schijnt alweer opgelost na een update van de Cronus zen.

Ik snap het waarom wel, maar tegelijk is er ook een publiek dat dit gebruikt om andere controllers te kunnen gebruiken ipv de default (dit was cronus zijn oorspronkelijk doel). Of re-mappen van buttons als het ingame niet kan.
Voor accessibility dus of stomweg comfort. Deze groep wordt dan weer buiten gesloten.

Zelf gebruikte ik de cronus max (voorganger van de zen) wel is voor van die stomme grinds voor de laatste trophy. Bv THPS1+2.
Als een soort turbocontroller maar dan programmeerbaar. Alleen geeft dat bij online gamen problemen.
Zouden ze dat beter enkel tijdens online gamen ofzo verbieden ipv helemaal.
Image

Re: PlayStation 5

2084
Als je het zo gebruikt is het geen probleem natuurlijk, maar anderen gebruiken het voor no recoil en aim assist.

Toen ik het postte stond er op de mainpage van cronuszen dat ze het nog aan het bekijken waren hoe ze het kunnen oplossen.
Image

Re: PlayStation 5

2085
Ik gebruik(te) het op dezelfde manier als kolm inderdaad. Nutteloze grind tegengaan. Blij dat ze het hebben opgelost om die reden, maar voor mensen die online gamen leuk vinden begrijp ik dat het frustrerend kan zijn.
Image
cron