Re: PlayStation 5

1112
FGras wrote:Soms als ik de PS5 opstart laat het apparaat de kleuren niet goed zien. Opnieuw opstarten of HDR van de console uit en aan zetten fixed het.
Iemand anders die dit ook wel eens heeft?
Momenteel geen last van. Zou het dan aan de tv of de ps5 liggen is de vraag :)
Of beidde?
Image

Re: PlayStation 5

1113
Nou heb ik op mijn PS4 nog wel wat games uit te spelen dus de behoefte om een PS5 in huis te krijgen is er nog niet hoog, maar een PS5 ergens krijgen is vrijwel onmogelijk. Heb wat rondgekeken en het is een drama om eentje te bemachtigen. Ik kan mij nog heugen dat de PS4 ook lastig te krijgen was in het begin, maar de PS5 is echt bizar zeldzaam in Nederland. Ik hoop dat dit toch wel snel een keer wat makkelijker wordt want nu is het voor mij als simpele consument eigenlijk niet te doen.
Image

Re: PlayStation 5

1114
@Billie: klopt. En da's zėėr jammer. Eigenlijk verlies je een jaar als het niet meer is in de cyclus van de PS5 hierdoor. Ik hoop dat het tegen eind dit jaar toch eindelijk eens op gang komt kwestie de stock van de PS5.
Image

Re: PlayStation 5

1116
Eind 2022 lijkt mij niet ( laat ons hopen), ik vermoed dat eind dit jaar het toch wel makkelijker zou moeten zijn er ééntje te bemachtigen.
Ik zit voornamelijk op GT7 te wachten. Daar laat ik alle games op dit moment voor vallen om die te spelen. Hopelijk stellen ze de game niet nog eens uit.
Image

Re: PlayStation 5

1117
Dat is zo Billie. Ik maak me er niet druk om ik sta al hopeloos achter op PS4 qua backlog dus geboeg te doen en die PS5 moet maar wachten zoals bij duizenden sowieso het geval is he ;) Het wordt ook goedkoper en kinderziektes zullen vd baan zijn tegen dan.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: PlayStation 5

1120
Je vindt er hier en daar bij mensen die ze speciaal gekocht hebben om dan voor €600 of €700 te verkopen...
Ik heb even getwijfeld omdat je PS4 games erop kan spelen (?), maar dan toch maar een PS4 slim gekocht omdat ik toch wat games moet inhalen.
De PS5 komt er toch ook wel in, maar niet voor dit jaar. Het wit is niks voor mij, maar vind de controller er geweldig uitzien.
Image

Re: PlayStation 5

1121
Ik heb er ook maar ééntje kunnen bemachtigen via Gamerke hier op het forum. Bij deze nog eens bedankt! En Paveman ook niet te vergeten natuurlijk!
Anders had ik er nu ook nog liggen naar zoeken. Héél veel heb ik er nog niet op gespeeld ( PS3 backlog anyone?), maar ik kan je vertellen dat Astrobot een fantastische game Is!
Image

Re: PlayStation 5

1123
Ik heb niet meteen nood aan een PlayStation 5. Toch zou ik er al eentje willen bestellen bij Game Mania omdat de reserveringen van de disk edition van september 2020 nog maar zijn geleverd. Tegen dat ik aan de beurt zou zijn, zijn we weer enkele maanden verder. Jammer genoeg is het sinds 4 februari tijdelijk niet meer mogelijk om een PS5 te reserveren.
Image

Re: PlayStation 5

1124
Vind hetzelfde als Met0t0. En ja Zenmaster dat zou ook mijn plan zijn want ik heb meegedaan met enkeke wedstrijden om er één te winnen doe die zever normaal niet maar je weet nooit. Geduld is een mooie deugd want deze maatschappij is te gehaast en hebzuchtig en daar wordt gretig op ingespeeld natuurlijk.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk


Image