Re: PlayStation 5

47
gamerke1992 wrote:Ik ga wachten tot pre-order tot het nog net iets concreter is. Ik wil weten welke versies er zijn, wat is de prijzn zijn en welke pre order voordelen er komen. Ik wil het wel sowieso op dag van release.
Als je hem op release wilt dan zou ik precies toch zo snel mogelijk bestellen... Bij GM bellen ze zodra er meer geweten is van de verschillende edities iedereen in volgorde van bestellen op om te vragen wat je wilt. Bij PS4 had ik dat ook en toen kon ik zeggen dat ik die killzone bundel wilde. Ik denk alleen dat als je nu bestelt, je al te laat bent voor dat opbellen. Voor killzone hadden ze er iets van 10 per winkel dacht ik.
Image

Re: PlayStation 5

48
Met de 4 was ik er ook niet op de eerste dag al bij. Toch heb ik toen de NFS Rivals bundel kunnen krijgen (alhoewel ik daar bij het voor het eerst spelen van Rivals gelijk al spijt van had). Ik zal es kijken of er al meer winkels zijn waar je m vooruit kunt bestellen!
Image

Re: PlayStation 5

49
paveman wrote:Met de 4 was ik er ook niet op de eerste dag al bij. Toch heb ik toen de NFS Rivals bundel kunnen krijgen (alhoewel ik daar bij het voor het eerst spelen van Rivals gelijk al spijt van had). Ik zal es kijken of er al meer winkels zijn waar je m vooruit kunt bestellen!
Heb ook de fout gemaakt om rivals te kopen na één week. Khad zin in racen maar da spel speelde ik nu eens echr nie graag :-P

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: PlayStation 5

50
Ik hoop vooral dat alles wat werkt op PS4 ook gaat werken op de PS5. Ik herinner mij dat Sony in het begin er nogal een potje van gemaakt had kwestie ondersteuning van headsets en sturen op de PS4. Graag dus een werkende gold headset en Thrustmaster GT RS stuur op de PS5!

Verder hoop ik dat meer dan 2 USB slots op zitten.

PS+ graag weer gratis, maar dat lijkt mij een utopie.

Een normale controller met langere levensduur (kwestie opladen).

En komt Gran Turismo 7 dan EIN-DE-LIJK uit op de PS5?? Graag bij release aub! :D
Image

Re: PlayStation 5

51
NTGSruler wrote:Ik hoop vooral dat alles wat werkt op PS4 ook gaat werken op de PS5. Ik herinner mij dat Sony in het begin er nogal een potje van gemaakt had kwestie ondersteuning van headsets en sturen op de PS4. Graag dus een werkende gold headset en Thrustmaster GT RS stuur op de PS5!

Verder hoop ik dat meer dan 2 USB slots op zitten.

PS+ graag weer gratis, maar dat lijkt mij een utopie.

Een normale controller met langere levensduur (kwestie opladen).

En komt Gran Turismo 7 dan EIN-DE-LIJK uit op de PS5?? Graag bij release aub! :D
De pro heeft al 3 USB-aansluitingen. Eentje zit wel aan de achterkant, maar dat vond ik zelf prima voor de VR. Zat die kabel er toch niet altijd aan de voorkant meer uit! Is ook handig om een externe schijf aan te sluiten die je daarna ook wat uit het zicht kan leggen. Dus ik hoop dat ze er ook opnieuw minstens 1 aan de achterkant doen :p

PS+ gratis in zijn huidige vorm gaat niet gebeuren. Ik hoop dat ze dan wel lange tijd PS4 en PS5 games naast elkaar gaan aanhouden voor de PSPlus games. Net zoals ze ook lang PS3+PS4+PSVita hebben gedaan. Dan wordt het vanzelf zijn geld ook weer meer waard. Persoonlijk vind ik het nu ook al zijn geld waard hoor.
Enige wat ze heel misschien nog gaan doen, is multiplayer opnieuw gratis maken zoals op PS3, maar als ik eerlijk ben tegenover mezelf, dan weet ik dat ze dat ook niet gaan doen. Servers laten draaien kost nu eenmaal geld, ook als zijn de multiplayer servers vaak in beheer bij de uitgever ofzo. Servers voor alles wat met PSN, de cloud en PSStore te maken heeft moeten ook ergens van betaald worden.
Image

Re: PlayStation 5

52
Op het einde van de dag is Sony een bedrijf dat winst moet maken. In zijn huidige vorm en jaarlijkse kost voor PS+ ben ik ook zeker tevreden. Ik hoop alleen dat ze met een nieuwe console niet de prijs omhoog gaan zetten voor Plus (Gratis PS5 games? :? )
Image

Re: PlayStation 5

53
NTGSruler wrote:Ik hoop vooral dat alles wat werkt op PS4 ook gaat werken op de PS5. Ik herinner mij dat Sony in het begin er nogal een potje van gemaakt had kwestie ondersteuning van headsets en sturen op de PS4. Graag dus een werkende gold headset en Thrustmaster GT RS stuur op de PS5!

Verder hoop ik dat meer dan 2 USB slots op zitten.

PS+ graag weer gratis, maar dat lijkt mij een utopie.

Een normale controller met langere levensduur (kwestie opladen).

En komt Gran Turismo 7 dan EIN-DE-LIJK uit op de PS5?? Graag bij release aub! :D
Controller vind ik goe zoals ie nu is xd laat die TouchPad en sharebutton maar schoon zitten xd

Ps+ gratis zal nooit meer zijn peisk of xdoos zou moeten de eerste stap zetten op dit moment. Ik hoop ook dat nie ga omhoog gaan de prijs :O

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: PlayStation 5

54
Ik vind de huidige controller op zich wel prima, los van de batterijduur (al heb ik daar niet vaak last van i.v.m. weinig lange aaneengesloten sessies die ik kan spelen), al hoeft die share knop van mij niet zo prominent aanwezig te zijn. Ik begrijp alleen dat het voor anderen juist weer enorm handig kan zijn. Bij het spelen van een game voor een review is het weer ideaal om dichtbij te hebben, maar ook van die kant zou ik het niet storend vinden als ie een wat minder prominente plek zou hebben.

@kolm: ik verwacht wel dat ze een tijdje PS4 + PS5 games uit zullen geven. Zeker omdat er aan het begin van de looptijd van PS5 voornamelijk kleinere titels aangeboden zullen worden, net als bij PS4 lang het geval was.
Image

Re: PlayStation 5

56
gamerke1992 wrote:Nu doen jullie mij twijfelen om al een exemplaar te reserveren :p
Als het uiteindelijk te duur is of je toch nie meer zou willen denk ik niet dat gm moeilijk gaat doen om geld terug te geven hoor. Playstations raken sowieso verkocht e

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: PlayStation 5

57
gamerke1992 wrote:Nu doen jullie mij twijfelen om al een exemplaar te reserveren :p
Ik ben iemand die sowiezo eerst nog wat de kat uit de boom kijkt. Persoonlijke mening: voor mij komt die PS5 nog veel te vroeg uit. De PS4 kan nog jaren meegaan voor mij.
PS4 is van november 2013. Gemiddeld zit er 7 jaar tussen consoles. Benieuwd wat de PS5 allemaal zal vernieuwen.
Image

Re: PlayStation 5

58
29 november 2013 inderdaad. Die dag kreeg ik de PS4 binnen en kon ik m'n destijds nieuwe auto ophalen (de A3 die de deur alweer uit is).

Bij mij heeft de PS3 nog jaren mee gedraaid (pas afgelopen 1/2 jaar merk ik dat ik m écht minder ga gebruiken), dus dat zal met de 4 ook wel zo zijn. In het begin speelde ik zelfs meer nog op de 3 dan op de 4 (wat gezien m'n backlog ook wel het geval zal zijn met 5/4) en toch wil ik m graag bij launch. Kwestie van gelijk het nieuwste willen kunnen spelen en het om de kosten niet te hoeven laten. Ik zal alleen ook niet in zak en as zitten als het een maandje later wordt dat ik m binnen krijg ;).
Image

Re: PlayStation 5

60
Bij mij komt hij er ook hoor Paveman. Maar zoals je zegt wss niet direct. PS4 was hetzelfde. Wat mij vooral tegen steekt is dat er tegenwoordig fantastische technologie is om te gamen. Dat gaat gepaard met super games die dan ook nog eens tot in het oneindige uitgewerkt zijn. Denk maar aan Red Dead Redemption bijvoorbeeld. Op PS5 krijgen we waarschijnlijk GTA VI. Gran Turismo 7? Maar hoe ouder ik word hoe minder tijd ik heb om er van te genieten. Zėėr jammer.
Image