Re: PlayStation 5

2104
Tsja, het lijkt erop dat zijn interesse voor het PSNP project weg is. Na heel veel zeuren vanuit de community en een halve opstand is er toch nog de shovelware filter gekomen waarmee je op de lijst van games, deze shovelware van 1 min platinums eruit kan filteren.

En dan nog een fix dat mensen met trophies aan het einde van zo'n 256+ lijst, tenminste weer kunnen updaten.

Maar dat waren zo ongeveer de laatste 2 dingen van de afgelopen 3-5 jaar :(

Er is gelukkig Husky nog, deze gebruiker heeft een browser add on gemaakt genaamd PSNP+ waar heel wat wensen inzitten van PSNP gebruikers. Zelf vind ik dat de plugin wat veel clutter toevoegt in het overzicht van je games waardoor ik hem op PC niet gebruik. Maar het toont bv heel snel of een lijst unobtainables heeft. Andere dingen zijn bv trophy difficulty/tijd op basis van de guides.
Ik geloof dat het zelfs mogelijk is om een soort wishlist te maken of games toe te voegen aan je lijst zonder dat je ze echt hoeft op te starten en een trophylijst hoeft te syncen (zie je enkel zelf uiteraard, anderen niet).
Image

Re: PlayStation 5

2105
Kolm wrote: 06 Feb 2024 21:37 Tsja, het lijkt erop dat zijn interesse voor het PSNP project weg is. Na heel veel zeuren vanuit de community en een halve opstand is er toch nog de shovelware filter gekomen waarmee je op de lijst van games, deze shovelware van 1 min platinums eruit kan filteren.

En dan nog een fix dat mensen met trophies aan het einde van zo'n 256+ lijst, tenminste weer kunnen updaten.

Maar dat waren zo ongeveer de laatste 2 dingen van de afgelopen 3-5 jaar :(

Er is gelukkig Husky nog, deze gebruiker heeft een browser add on gemaakt genaamd PSNP+ waar heel wat wensen inzitten van PSNP gebruikers. Zelf vind ik dat de plugin wat veel clutter toevoegt in het overzicht van je games waardoor ik hem op PC niet gebruik. Maar het toont bv heel snel of een lijst unobtainables heeft. Andere dingen zijn bv trophy difficulty/tijd op basis van de guides.
Ik geloof dat het zelfs mogelijk is om een soort wishlist te maken of games toe te voegen aan je lijst zonder dat je ze echt hoeft op te starten en een trophylijst hoeft te syncen (zie je enkel zelf uiteraard, anderen niet).
Waarom zou de eigenaar het eigendom van de site dan niet over doen naar Husky vraag ik me af. Of krijgt de eigenaar nog teveel geld van Premium leden of zo...?
Image

Re: PlayStation 5

2106
paveman wrote: 07 Feb 2024 09:53 Waarom zou de eigenaar het eigendom van de site dan niet over doen naar Husky vraag ik me af. Of krijgt de eigenaar nog teveel geld van Premium leden of zo...?
Husky heeft al aangeboden om mee te helpen met de ontwikkeling zelfs voor niks, dus niet helemaal eigenaar worden ofzo.
Maar dat wilt de eigenaar blijkbaar niet. Misschien dat hij het niet kan hebben dat andere aan zijn code zouden zitten? (ja, er zijn van die developers helaas...). Het kan ook zijn dat hij het niet ziet zitten om iemand wat in te werken op hoe het in elkaar zit?

Ik weet dat ik niet zo lang geleden nog een opmerking van Husky las in de stijl van 'hij weet waar hij mij kan vinden, offer still stands'.
Image

Re: PlayStation 5

2109
Ik denk dat dat geld nog wel tegenvalt hoor.
Hosting voor zo'n site met zoveel gebruikers en vooral zo'n grote database kost ook een paar centen. Dat is niet vergelijkbaar met deze site. En de groep premium members is denk ik relatief klein en zeker wat jaarlijkste inkomsten betreft. De meesten betalen maar eenmalig een bedrag 'voor het leven' en daarna niet meer. Dus als daar na aftrek van de kosten nog iets overschiet, zal het zeker niet veel zijn.
Image

Re: PlayStation 5

2110
Die shovelware kunnen ze beter verbieden. Het zorgt voor een devaluatie. Dat zijn geen games. Vind het ook jammer dat de difficulty rating fora weg zijn of niet meer geupdate worden sinds 2018. PSNP was een zeer goed medium.

Sent from my EB2103 using Tapatalk

Image

Re: PlayStation 5

2111
Kolm wrote: 07 Feb 2024 16:48 Ik denk dat dat geld nog wel tegenvalt hoor.
Hosting voor zo'n site met zoveel gebruikers en vooral zo'n grote database kost ook een paar centen. Dat is niet vergelijkbaar met deze site. En de groep premium members is denk ik relatief klein en zeker wat jaarlijkste inkomsten betreft. De meesten betalen maar eenmalig een bedrag 'voor het leven' en daarna niet meer. Dus als daar na aftrek van de kosten nog iets overschiet, zal het zeker niet veel zijn.
Ja klopt wel wat je zegt. Had het zo nog niet bekeken. Blijft wel raar dat de site dan niet wordt overgedragen.
Image

Re: PlayStation 5

2112
Kolm wrote: 07 Feb 2024 16:48 Ik denk dat dat geld nog wel tegenvalt hoor.
Hosting voor zo'n site met zoveel gebruikers en vooral zo'n grote database kost ook een paar centen. Dat is niet vergelijkbaar met deze site. En de groep premium members is denk ik relatief klein en zeker wat jaarlijkste inkomsten betreft. De meesten betalen maar eenmalig een bedrag 'voor het leven' en daarna niet meer. Dus als daar na aftrek van de kosten nog iets overschiet, zal het zeker niet veel zijn.
Alleen voor de eer dan. 🤣 Triestig.

Heb het ook eens meegemaakt met een groot, of hét grootste, MGS forum. Daar was het wel anders, de eigenaar was wel admin, maar deed geen hol voor het forum en liet zich zelden zien. 2 andere admins regelden alles samen met het modteam waar ik ook in zat. Dat forum werd toen overgenomen/gefuseerd/weetikveel door Zetaboards terwijl de kern een ander platform wou, maar de eigenaar moest er niks van weten. En dat is dan dankzij tapatalk een stille dood gestorven...
Image

Re: PlayStation 5

2113
Sony: "Shop en bespaar deze Valentijnsdag
Als je lid bent van PlayStation®Plus, krijg je tussen 6 en 14 februari maar liefst 15% korting op twee PS5®- en PlayStation®VR2-producten met een gezamenlijke waarde van meer dan 100€!* Profiteer van deze actie en verras die speciale gamer in je leven?"

Liet het aan mijn vrouw zien en ze moest er eens mee lachen... :q:

Oh en je kan nu ook met Bancontact betalen. Al onze problemen zijn opgelost.
Image

Re: PlayStation 5

2114
zenmaster wrote: 12 Feb 2024 19:12 Sony: "Shop en bespaar deze Valentijnsdag
Als je lid bent van PlayStation®Plus, krijg je tussen 6 en 14 februari maar liefst 15% korting op twee PS5®- en PlayStation®VR2-producten met een gezamenlijke waarde van meer dan 100€!* Profiteer van deze actie en verras die speciale gamer in je leven?"

Liet het aan mijn vrouw zien en ze moest er eens mee lachen... :q:

Oh en je kan nu ook met Bancontact betalen. Al onze problemen zijn opgelost.
Ook zonder de bancontact app op je telefoon?
Want in de gewone PSN store op PC hadden ze bancontact waar je doorgestuurd werd naar je bank en dat hebben ze nu vervangen door een QR code die je met de bancontact app moet scannen. Zonder in het klein nog een optie voor de oude manier :(
Image