Re: PlayStation 5

2132
Sanity penguin wrote: 13 Feb 2024 19:33 Haha Zenmaster.
Ik treed je wel bij hoor. Die xp challenges leveren geregeld war coins op die dan weer in te ruilen vallen tegen korting. Dan wacht ik altijd op zo'n used actie ofzo van 2 voor 1.
Ja, zo dus! Het hangt er echt vanaf welke game of bij welke actie, maar als je het wat slim speelt scoor je wel goede deals.
Laatst had ik €5 van mijn verjaardag, €5 van een review en dan €45 cadeau, dus maar €15 zelf betaald voor FFVII Rebirth. :love: :saint:

Nedgame vind ik dan de betere van de twee, maar daar kan ik dan weer niet afhalen... Zij hebben vaak wel veel niche/indie games.
Image

Re: PlayStation 5

2133
@Zenmaster: :lol:

Ten tijde van PS2 betaalde ik een werknemer praktisch zijn maandloon met de games die ik maandelijks kocht :D

Maar sinds ze het principe hebben veranderd waarbij je krediet opspaarde per aangekochte game wat je ALTIJD kon gebruiken heb ik nog zéér weinig gekocht bij GM. Toegegeven, het digitaal tijdperk zit er ook voor iets tussen, maar het feit dat je nu na x-aantal aankopen dan een "korting" van 7,5 euro krijgt op te gebruiken binnen de 3 maand of anders vervalt de korting, staat mij enorm tegen. Ik koop ten eerste al zéér weinig games nog, laat staan fysieke games en dan word ik nog eens gepushed om een nieuwe aankoop te doen om mijn "korting" toch maar te kunnen gebruiken. Meh.

Als laatste: ik kreeg een voucher voor mijn verjaardag van dus 7,5 euro of was het 5 euro? :? , maar het was NIET geldig op PSN kaarten. Das tegenwoordig het enigste wat ik via GM koop. Betrouwbaar en direct de code in je mailbox.
Image

Re: PlayStation 5

2134
Ik blijf het wel een leuk gevoel vinden om GameMania binnen te stappen. Maar de prijzen zijn gemiddeld gezien gewoon te hoog tenzij er een actie is.

De pulse explore buds heb ik er onlangs gekocht het omdat die toch overal even duur zijn. Maar als ik dan zie dat games bij bol en Amazon vaak 20 euro goedkoper zijn met gratis verzending en levering de dag nadien, zie ik geen meerwaarde om naar een GameMania te rijden. En ze laten verzenden kost te veel geld.
Image

Re: PlayStation 5

2135
Heb ooit enkel maar de controllers voor de ps vr gekocht daar omdat ik toevallig in het shopping center was en ze die niet hadden in de Bart Smit waar ik de ps vr zelf gekocht had.
Voor de rest vind ik de winkel zelf veeeel te duur. De nieuwe final fantasy kost ook weer 10 euro meer dan op bv bol.
Image

Re: PlayStation 5

2145
Ik vind het ook wel verleidelijk eerlijk gezegd :nerd: Nog even afwachten en ben benieuwd hoe dit ingepland wordt met de PS6. PS6 heb ik altijd gelezen dat die zo komen ergens in 2027/2028. Persoonlijk vind ik dan dat een eventuele PS5 Pro dit jaar moet releasen.

En voor wat betreft GTA VI: ik hoop alvast dat die game NIET wordt uitgesteld. 2025 is nog eventjes...
Image
cron