E3 2019

1
Wie zal hier allemaal E3 2019 volgen?
Volgen jullie de Sony persconferentie?
Welke aankondigingen zullen ze doen?
Welke game hoop jij dat we te zien zullen krijgen op E3 2019?

Discussieer er hier over!
Image

Re: E3 2019

2
Er zal geen Sony persconferentie zijn, toch?
Ik meen wel dat ze ergens in de buurt van de E3 een eigen even zouden organiseren, of ben ik daar mis mee?

Verder: zie mijn reactie bij Quick News Topic
Image

Re: E3 2019

3
Kan goed zijn dat er geen persconferentie is. Ik volg het namelijk nogal van ver de laatste tijd. Maar sinds de aankondiging van de nieuwe CoD en de mogelijkheid van een nieuwe Splinter Cell ben ik super hyped.
Image

Re: E3 2019

4
Dit is het programma van E3:

Image


Ik ben vooral benieuwd naar XBOX, Devolver Digital, PC gaming show, square enix en nintendo. XBOX had vorig echt een goede show met veel voor de pc. Devolver digital is altijd lekker satirisch. Square enix zou dying light 2 showen dus daar kijk ik zeker naar uit. Naar de andere twee genoemde kijk ik ook natuurlijk uit :P
Image

Re: E3 2019

6
Ik heb nu net eens tijd voor de persconferenties, maar dan doet Sony er net geen... :P
Ik was vooral geïnteresseerd in Jedi Fallen Order en dat heb ik nu gezien, dus mijn E3 is al goed :)
Benieuwd of Ubisoft nog met een verrassing zou komen, ik blijf hopen op Splinter Cell!

Re: E3 2019

7
Bethesda was slecht zeg. Daar gingen mijn hopes and dreams op een nieuwe Dishonored of een zeer kleine onthulling i.v.m. Elder Scrolls VI. ;(

Sowieso al een lame E3 aangezien Sony er niet is. Ik hoop dat ze niet te lang wachten met zelf naar buiten te komen met aankondigingen.
Image

Re: E3 2019

8
Ik schoot even in de stress toen ik las dat Double Fine een first party studio van Microsoft zou worden... :O
Ondertussen wel gevonden dat Psychonauts 2 nog steeds voor PS4 uitkomt :relief:

Dit staat in de tekst bij onderstaande Youtube video:
More answers to all your questions real soon - but the big one: Psychonauts 2 will still be coming to *ALL* promised platforms: PC, Mac, Linux, PS4, and of course - Xbox :)
Image

Re: E3 2019

11
Microsoft en Bethesda vond ik lachwekkend slecht alleen diene ghostwire tokyo ziet er wel zalig uit voor zover ge te zien krijgt xd (diene dat Marty al een trailer heeft van gezet beetje hierboven)

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: E3 2019

12
Enige fatsoenlijk dit jaar wat ik al gezien heb, is mijne boy Keanu Reeves voor Cyberpunk. Een indiegame leek me wel interessant (12 minutes). Dat nieuwe Japanse spel van Bethesda leek me ook wel vet. Voor de rest eigenlijk amper verassingen... Ben nog benieuwd naar Ubisoft en Square Enix (al verwacht ik nogal weinig van Ubisoft)
Image

Re: E3 2019

13
Mr.Wolf wrote:Enige fatsoenlijk dit jaar wat ik al gezien heb, is mijne boy Keanu Reeves voor Cyberpunk. Een indiegame leek me wel interessant (12 minutes). Dat nieuwe Japanse spel van Bethesda leek me ook wel vet. Voor de rest eigenlijk amper verassingen... Ben nog benieuwd naar Ubisoft en Square Enix (al verwacht ik nogal weinig van Ubisoft)
Keanu reeves was idd een heel aangename verrassing xd. Ubi zoals verwacht nie veel speciaal, maar ik ben wel benieuwd naar hun nieuwe games (ghost recon breakpoint, rainbow six quarantine, watch dogs legion en gods and monsters)

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: E3 2019

15
minermb wrote:Een handige site waar alle aankondigingen op komen is deze site: https://2019.e3recap.com/

Ik gebruik hem elk jaar en is erg handig om een goed overzicht te houden
Wauw, thnx! Via andere sites helemaal gemist dat FF VIII remastered (ik neem aan 'simpele' HD versie, maar toch) eraan komt dit jaar!!! :party:
Image