Re: E3 2019

17
Ubisoft viel buiten Watch Dogs wel best hard tegen! Watch Dogs lijkt me best wel cool te gaan worden, al ben ik benieuwd naar hoe dit principe geïmplementeerd gaat worden. Ik ga toch ook wel wachten om zoiets eventueel op ps5 te kopen (hopelijk). En opeens was ook de show gedaan :p Bij Square Enix lijkt Avengers nog wel redelijk cool. Hopelijk is de game ook leuk om alleen te spelen!

Ik moet toch toegeven dat dit al 1 van de minste E3's is die ik al gezien heb. Amper verassingen of echt wow momenten. Veel bedrijven die nu inzetten op een soort van subscription service. Het inhuren van bekende acteurs die meespelen in je spel, en deze dan proberen te verkopen is precies ook een nieuwe trend! Conclusie: ik mis Sony :p
Image

Re: E3 2019

19
paveman wrote:KH III DLC had ik ook gemist btw... :)

Voor mij beste E3 ooit vanwege FF VIII aankondiging ;) :love:
Dit is echt weer een $quare enix gevalletje... Eerst heel de tijd 'Er komt geen DLC' en dan beginnen ze iets na release toch over DLC... Was al een tijdje geleden dat de eerste dingen daarvan boven kwamen.
Image

Re: E3 2019

21
Kolm wrote:
paveman wrote:KH III DLC had ik ook gemist btw... :)

Voor mij beste E3 ooit vanwege FF VIII aankondiging ;) :love:
Dit is echt weer een $quare enix gevalletje... Eerst heel de tijd 'Er komt geen DLC' en dan beginnen ze iets na release toch over DLC... Was al een tijdje geleden dat de eerste dingen daarvan boven kwamen.
Ik vind het ook echt een game waar DLC totaal niet bij past. Als er dan DLC bij zou moeten komen dan eerder nieuwe werelden, maar daar lijkt het niet echt op.
Image

Re: E3 2019

22
Marty wrote:Ni No Kuni Wrath of the Witch Remastered: 20 september 2019


Trials of Mana


Er komt al weer veel te veel games die ik wil hebben uit in 2020 :lol:
Laat die eerste maar komen! :D
Image

Re: E3 2019

24
Gamefreak wrote:de E3 was toch voor ons, Playstationliefhebbers duidelijk minder zonder Sony niet ?
Het is al ieder jaar iets minder en Sony zal ook wel nog met nieuws naar buiten komen via state of play of gamescom ofzo

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: E3 2019

25
Wat ik van de persconferenties vond:

Xbox: Ze lieten veel spellen zien, maar weinig gameplay. Nu weet ik wel wat het verhaal is van sommige spellen, maar heb geen flauw idee hoe ze nou spelen. Ik was wel na de persconferentie geïnteresseerd in de xbox game pass voor pc voor 1 euro in de eerste maand, dus die heb ik gekocht en ik vind het het nu al waard.

Bethesda: ik heb hier maar een klein stukje van gezien, maar wat me op viel was dat het publiek erg vaak juichte, ook al werd er niet echt iets spannends aangekondigd.

Devolver: weer een prachtige parodie van andere persconferenties. Ik heb gelijk the devolver bootleg gekocht (een verzameling van 8 slechte parodieën op devolver games).

PC gaming show: ze lieten interessante games zien en de developers deden soms hun zegje. Een prima conferentie

Ubisoft: het enige interessante vond ik watch dogs. Voor de rest vooral shooters en just dance. Voordat ik wist, was de conferentie al weer over.

KF games showcase: ze lieten veel indies zien en er zaten ook zeker een aantal tussen die ik op het oog heb. Ze hadden ook een vloeiende conferentie

Nintendo: Ik vond toch wel dat nintendo het leukst was. Ze lieten veel gameplay zien van luigi's mansion 3, de nieuwe animal crosing, mario & sonic op de olympische spelen, etc. Ik vond wel alleen het middenstuk vrij saai, maar ja das mijn smaak qua games.

Ik ben nu wel benieuwd hoe vol 2020 gaat zijn met games, want 2020 kwam vaak voorbij.
Image

Re: E3 2019

26
minermb wrote:Wat ik van de persconferenties vond:

Xbox: Ze lieten veel spellen zien, maar weinig gameplay. Nu weet ik wel wat het verhaal is van sommige spellen, maar heb geen flauw idee hoe ze nou spelen. Ik was wel na de persconferentie geïnteresseerd in de xbox game pass voor pc voor 1 euro in de eerste maand, dus die heb ik gekocht en ik vind het het nu al waard.

Bethesda: ik heb hier maar een klein stukje van gezien, maar wat me op viel was dat het publiek erg vaak juichte, ook al werd er niet echt iets spannends aangekondigd.

Devolver: weer een prachtige parodie van andere persconferenties. Ik heb gelijk the devolver bootleg gekocht (een verzameling van 8 slechte parodieën op devolver games).

PC gaming show: ze lieten interessante games zien en de developers deden soms hun zegje. Een prima conferentie

Ubisoft: het enige interessante vond ik watch dogs. Voor de rest vooral shooters en just dance. Voordat ik wist, was de conferentie al weer over.

KF games showcase: ze lieten veel indies zien en er zaten ook zeker een aantal tussen die ik op het oog heb. Ze hadden ook een vloeiende conferentie

Nintendo: Ik vond toch wel dat nintendo het leukst was. Ze lieten veel gameplay zien van luigi's mansion 3, de nieuwe animal crosing, mario & sonic op de olympische spelen, etc. Ik vond wel alleen het middenstuk vrij saai, maar ja das mijn smaak qua games.

Ik ben nu wel benieuwd hoe vol 2020 gaat zijn met games, want 2020 kwam vaak voorbij.
Sowieso veel aandacht naar de nieuwe consoles die uitkomen. Ik kijk er wel naar uit eerlijk gezegd. De E3 vlak voor de PS4 uitkwam, was dan ook mijn favoriete. Ik ben vooral benieuwd of Sony terug aanwezig gaat zijn, want die heb ik dit jaar echt wel gemist (en dan hoop ik heel wat meer informatie over Ghosts Of Tsushima)
Image

Re: E3 2019

29
Voor mij was de grootste teleurstelling geen aankondiging van een nieuwe Splinter Cell. In de plaats krijgen we een mobile game waarin Sam Fisher een rolletje speelt. So sad... :cry:
We zullen dan nog maar eens Blacklist opnieuw spelen.

Voor de rest wacht ik op Multiplayer footage van de nieuwe CoD. Als ze dit goed aanpakken kan dit wel weer ééntje worden die een jaar in mijn console blijft zitten. Spec Ops mode komt ook terug dus dat belooft!
Image