Re: Beat that Backlog! (2020)

258
Ik ben eens door mijn steam library en eens allemaal kleine spellen aan het uitproberen, de meeste zijn vrij matig.

Death's gambit begonnen: -1
Deiland begonnen: -1
GOAT of duty begonnen: -1
train valley 2 begonnen: -1
200% mixed juice begonnen: -1
Aegis defenders begonnen: -1
Auto age standoff begonnen: -1
Chainsaw warrior begonnen: -1
Turok begonnen: -1
Molek-syntez begonnen: -1
Bezier begonnen: -1
Intelligent Design: An Evolutionary Sandbox begonnen: -1
Shoppe Keep begonnen: -1
Blockstorm begonnen: -1
Stephen's Sausage Roll gekocht: -1
Cave Story+ gekocht: -1
DOOM gekocht: -1

Auto age: standoff, blockstorm en GOAT of duty zijn nogal dode online games, dus +3
Outer wilds uitgespeeld: +1
Little nightmares uitgespeeld: +1
Edit: the park uitgespeeld: +1

minermb: Gekocht in 2020: 31 | Uitgespeeld in 2020: 15 | Totale score: -16 | Bundel-backlog: 1758
Image

Re: Beat that Backlog! (2020)

263
Marty wrote:Gekocht:
Ghost of Tsushima -1
Rocket Arena -1
Skater XL -1
Destroy all Humans -1

Gekocht in 2020: 46 | Uitgespeeld in 2020: 30 | Totale score: -16
Ik ben benieuwd naar wat je hiervan vindt! Blijf zelf wat twijfelen terwijl ik eigenlijk al heel lang hunker naar een skate game...

En ook wel benieuwd naar hoe dat zit met die trophy "Around the world - Travel over 40.075km in total", hoelang zou dit duren op een skateboard... :O
Image

Re: Beat that Backlog! (2020)

264
Het is wel een game zonder objectives. Dus je skate gewoon rond om plekken te vinden om trucjes te doen. Maar de grote half pipe lijkt me wel vet.
OP psnprofiles rekenen ze op zon 3000 uur :lol:

En ik dacht ergens gelezen te hebben dat er geen ingame tracker is
Image

Re: Beat that Backlog! (2020)

265
Marty wrote:Het is wel een game zonder objectives. Dus je skate gewoon rond om plekken te vinden om trucjes te doen. Maar de grote half pipe lijkt me wel vet.
OP psnprofiles rekenen ze op zon 3000 uur :lol:

En ik dacht ergens gelezen te hebben dat er geen ingame tracker is
Ik las het daarnet ook allemaal op PSNP... Geen tracker en misschien een max van 40km/h te halen :O

Dat het zonder echte objectives is, is minder een probleem voor mij. Trophies zijn dan eigenlijk de vervangende objectives en verder kan je je gewoon laten gaan en doen waar je zin in hebt :)
Image

Re: Beat that Backlog! (2020)

267
NTGSruler wrote:Voor skaterXL zeggen ze ook dat het mss 40.000km travelen is? In ieder geval ik begin er niet aan.
Iemand die al sinds 18 juli er heel de tijd mee bezig is zegt dat er niet echt een travel systeem inzit.
You really need to skate 40k km, you can’t travel from city to city, it just has maps, they are big but not that big... I have been playing the game actively since the 18th, every other trophy is easy but this one is going to take a really long time...
https://forum.psnprofiles.com/topic/913 ... nt=2107201
Image

Re: Beat that Backlog! (2020)

268
Kolm wrote:
Marty wrote:Het is wel een game zonder objectives. Dus je skate gewoon rond om plekken te vinden om trucjes te doen. Maar de grote half pipe lijkt me wel vet.
OP psnprofiles rekenen ze op zon 3000 uur :lol:

En ik dacht ergens gelezen te hebben dat er geen ingame tracker is
Ik las het daarnet ook allemaal op PSNP... Geen tracker en misschien een max van 40km/h te halen :O

Dat het zonder echte objectives is, is minder een probleem voor mij. Trophies zijn dan eigenlijk de vervangende objectives en verder kan je je gewoon laten gaan en doen waar je zin in hebt :)
Dus aan constante max. snelheid nog 1000 uur :O ?
Image