Re: Gaming voornemens

47
Mijn doelstelling om geen nieuwe games te kopen, is niet helemaal gelukt. Maar ik sta wel voor het eerst sinds lang goed positief qua backlog met 4 gekochte en 10 uitgespeelde games :)
Dat zal wel zo blijven, geen nieuwe games in het vooruitzicht die ik snel zal kopen.

Re: Gaming voornemens

50
Hmm... Hier wordt het nog een spannende maand :lol:

Al 2 keer dat ik op 89,99% stond en dan een nieuwe game begon :beaten:
Oorzaak: PS5 release, servers die sluiten, plots een mogelijkheid om de online trophies van een game te halen, ...

Ik sta nu op 89,72% maar ik weet dat ik voor het einde van het jaar nog 2-3 games ga starten voor online trophies. Als het lukt om redelijk veel daarvan uit te spelen komt het wel goed met die completion.

Maar... een nieuwe game starten en volledig uitspelen helpt wel voor de completion, maar niet voor de unearned trophies. Daar sta ik nu op 1653 terwijl het doel 1500 is.

Anderzijds heb ik GTAV PS3 nu op 100% staan en daarmee 3 van de 4 doelen al gehaald wat betreft games die al in mijn lijst stonden met online trophies afwerken :D
Image

Re: Gaming voornemens

52
NTGSruler wrote:Wat is de 4e game? TLOU?
Max Payne 3 online trophies, daar moet ik nog een hoop XP grinden :)

De andere games waren Uncharted 4, Killzone Shadow Fall en GTAV PS3.

Ik was vergeten te zeggen dat het om 4 games ging die al in mijn lijst stonden ;)

TLOU is wel 1 van de 2-3 games die ik waarschijnlijk deze maand start voor de online trophies :lach:
Image

Re: Gaming voornemens 2020

59
Ik ga bij deze mijn gaming jaar afsluiten en nog eens naar de voornemens kijken! :smug:
PSNP2020-12-30kl.png
90% completion => 90,01% :party:
Minder dan 1500 unearned trophies => 1648 unearned trophies
Meer dan 40 games uitspelen => 47 games uitgespeeld

Uncharted 4 multiplayer => Klaar!
GTA 5 heists PS3 multiplayer => Klaar!
Max Payne multiplayer => Nog XP en arcade, alles waar meerdere voor nodig zijn is klaar.
Killzone Shadow Fall multiplayer => Klaar en zelfs 100% gehaald!

Ik zag dat ik gisteren voor de derde keer op 89.99% stond en heb dan maar wat Doom Eternal gespeeld zodat ik eindelijk die 90% completion grens een keer kon doorbreken! :lol:
Straks start ik waarschijnlijk weer een andere game waardoor het er weer even onder duikt tot die klaar is. Vandaar dat ik het nu ook even doe want morgen is het globale beeld weer erg vertekend omdat ik net een nieuwe game gestart heb.

Unearned trophies zat ik eerder dit jaar onder de 1600 maar de afgelopen maanden enkele games snel gestart om alvast de online trophies te doen.
Resident Evil 6, Doom Eternal en The Lord of the Rings: War in the North zijn samen al goed voor ongeveer 120 unearned trophies. Zonder dat zou ik iets van 25-30 trophies tekort hebben om onder de 1500 uit te komen. Enigzins vertekend beeld dus omdat ik door een opeenvolging van server sluitingen er nog niet aan toegekomen ben om die games verder uit te spelen.

Ik dacht aan het begin van het jaar dat 40 games uitspelen wel een lastige zou worden. Corona heeft dat een stuk makkelijker gemaakt :q:
Over de gekochte games zullen we het maar niet hebben, dat heeft Corona een stuk slechter gemaakt!

De doelen van specifieke games zijn bijna allemaal gehaald...

Max Payne 3 multiplayer is niet gelukt maar daar staat tegenover dat ik de hele singleplayer wel een keer gespeeld heb en daarbij alle collectables verzameld heb en ook de chapter specifieke trophies gehaald heb. Online heb ik wel de ene trophy gehaald die ik niet in mijn eentje kon dus eigenlijk is het nu nog een kwestie van doorzetten en uitgrinden. Nog niet klaar, maar dus wel al vooruitgang!

Killzone Shadow Fall was het plan enkel de multiplayer te doen maar uiteindelijk heb ik de hele game gedaan. Toch een mooie die nu klaar is!

GTAV op PS3 was uiteindelijk zelfs erg leuk om te doen eens we een 4de persoon hadden gevonden. Met vrienden die allemaal hetzelfde doel (en het nodige geduld) hebben kan deze game erg leuk zijn. Jammer dat dat met randoms helaas niet het geval is.

Uncharted 4 DLC was voor dit jaar toch wel 1 van de moeilijkste games die we eindelijk hebben afgerond. Killzone Shadow fall op elite was ook niet makkelijk maar goed te doen in vergelijking met een survival mode waar alle wapens generfd zijn om je naar microtransacties te pushen.


@paveman: Tijd voor een 2021 topic!
Image

Re: Gaming voornemens 2020

60
Mijn conclusie...:
Backlog was vooraf al een kansloze missie... :lol:
Eerste Ps5 platinum is gelukt
Completion van 75% ook (75,28%!)
PS3 backlog - hopeloos gefaald, alhoewel ik wel een aantal platinum/100% heb gehaald waar ik de hoop al voor had opgegeven...
Persona 4: was een leuk idee....
2 80-100 games uitspelen is ook niet echt gelukt, al zijn er een paar geweest die heel dicht in de buurt kwamen... Rekenen we half goed...? :lol:
Image