Re: Gaming voornemens 2021

122
zenmaster wrote: 21 Jan 2022 07:49 Werkt bij mij ook niet. Op PS4 staat ingesteld dat ze alle data mogen afhalen. Op PS3 staat er zo niks. En het werkt nog niet… Zal nog moeten betalen voor Plus misschien. 🙄
Heb je dat altijd aan gehad? Het heeft geen zin om het nu te veranderen want hij gaat pas verzamelen vanaf het moment dat je het aanzet.

Ik denk overigens dat ze PS3 gewoon niet meer tellen ofzo, die lijkt voor Sony volledig afgeschreven.
Image

Re: Gaming voornemens 2021

124
Kolm wrote: 21 Jan 2022 00:12 Alleen aan Far Cry 6 heb ik meer dan 58u besteed :shhhh:

Verder weet ik ook niet wat hier wel/niet voor telt. Als het gewoon 'de game is gestart' is, dan zal er bij mij overal wel wat teveel staan. Zeker in het weekend pauzeer ik de game wel is na het uitspelen van een chapter om snel even iets te doen. Vervolgens kom ik 3-4u later terug van 'oh ja, ik was nog aan het gamen...'. Net zoals sommige games met een ingame timer de timer niet pauzeren als jij de game op pauze zet.
Dat gebeurt mij ook regelmatig inderdaad en ik vind die games die de ingame timer niet pauzeren dan ook vreselijk irritant ;)

PS3 wordt niet geteld inderdaad. Tenminste: die is in mijn wrap up ook niet meegenomen....

Mijn wrap up:
714 uur totaal (vast ook een deel pauze, maar zonder PS3 dus wel...), vind ik ook al behoorlijk veel om eerlijk te zijn.
97% lokaal, 3% online wat neerkomt op 19 uur online. Dat laatste doet me overkomen dat er ook nog wel wat tijd van mijn kids in zit. Lijkt me sterk dat ik zo veel online heb gegamed. Of zou Rise of the Tomb Raider zoveel tijd hebben gekost kolm?

322 dagen gegamed vind ik ook wel behoorlijk veel. Alhoewel ik moet toegeven dat ik bijna elke dag wel eventjes game. Al is het maar een half uurtje of zo.

KH 1.5 + 2.5 ReMix staat bij mij bovenaan met 196 uur. Dat lijkt me niet zo gek met KH BBS en KH2 bij elkaar inclusief wat tijd van game gepauzeerd
AC Valhalla met 168 uur klopt van geen kant. Zelfs de ingame teller stond (zeker aan het einde van vorig jaar) niet zo hoog. Terwijl deze - voor zover ik weet - ook niet pauzeerde bij inactiviteit/pauzescherm
KH HD 2.8 73 uur zal aardig kloppen met Dream Drop Distance en 0.2BBS
Borderlands 3 57 uur voor de DLC lijkt me weer vrij hoog
Efootball PES 2021 52 uur sluit de top 5 en zal behoorlijk goed kloppen. Misschien dat ik hier ook nog een paar uur online in heb zitten

Alles goed voor 697 trophies (14/2% platinum 65/9% goud 150/22% zilver en 468/67% brons)

5/37 Plus games vond ik dusdanig bagger dat ik niet eens de moeite heb genomen deze te claimen....
Image

Re: Gaming voornemens 2021

127
Ik denk dat ze daarmee bedoelen: Aantal verschillende dagen dat je gegamed hebt en niet het totale aantal uur omgezet naar dagen.

Vb: 5 dagen per week 30 minuten gamen geeft dan 5 dagen gegamed en 2h30 in totaal gegamed.
100 dagen een halfuur gamen geeft dan 100 dagen en 50u totaal.
Wie weet tellen ze al gewoon een dag als je je playstation opzet zonder nog maar een game te starten :?

Maar 397 dagen lijkt me echt wel onmogelijk :P
Image

Re: Gaming voornemens 2021

129
:lol: zouden ze bij jou de dagen op de PS4 en PS5 apart van elkaar tellen dan of zo? :lol:
Maar ja: geen idee hoe tijd bij jou werkt natuurlijk... misschien heb jij elk jaar wel meer dagen in een jaar. Zou in ieder geval verklaren waarom je zoveel meer tijd hebt om te gamen dan ik... :P :lol:
Image