Re: Beat that Backlog! (2022)

106
Dat vroeg je al een keer eerder, was het toevallig tegen gekomen toen ik probeerde uit te vogelen wat mijn laatste backlog updates hier waren :lol:
Marty wrote: 18 Feb 2022 09:14 Wat is NG? New Game? :idea:

Ga je ook daadwerkelijk beide versies spelen dan?
Kolm wrote: 18 Feb 2022 13:24 NG is ook wel bekend als Spirit Hunter:NG en is de opvolger van Death Mark.
Verder is het Japanse Horror in een visual novel gegoten :)

Of ik beide versies ga spelen is moeilijk te zeggen. Er zijn games waar ik dat wel bij gedaan heb (AC Black Flag, Far Cry 3/4/Blood dragon, Walking Dead, Shadow of Mordor, Saints row gat out of hell) en een hoop waar ik dat niet gedaan heb. Soms is het gewoon een kwestie van ineens weer goesting hebben in een bepaalde game. Enkel bij Far Cry is het alle games/trophylists op 100% willen hebben, dus daar ga ik de PS4 versie waarschijnlijk ook wel van doen, maar niet noodzakelijk meteen na de PS5 versie.

En hoezo meer games uitgespeeld dan jullie bij elkaar? Ik heb er nu 30 uitgespeeld, maar op de eerste pagina staat dat nog op 12. Als ik die 12 door 30 vervang dan kom je er niet meer :P

Ik doe ook nogal moeilijk dat een game bij mij pas uitgespeeld is als ik alle trophies heb. Daardoor is Far Cry 6 nog steeds niet als uitgespeeld geteld omdat er steeds nieuwe trophies bij kwamen voor ik een keer alles had en ik dus nog steeds een stuk of 5 trophies moet doen. Op die manier speel ik meestal rond de 40 games uit op een jaar met een mix van kort/lang/makkelijk/moeilijk.
Image

Re: Beat that Backlog! (2022)

107
Ah heb de 18 niet bij de 12 opgeteld :gosh:

Dan heb ik nog wat te doen om daadwerkelijk meer uit te spelen dan jullie bij elkaar.

Kolm, jij ging toch nu voor 9 maand op vakantie waar er geen stroom is :lol:

Oja heb ik dus inderdaad al eens gevraagd. Mijn geheugen is niet al te best :P
Image

Re: Beat that Backlog! (2022)

114
met0t0 wrote: 08 Aug 2022 18:36 Wow, wat een update, Kolm! :lol:
Die ga ik wel niet allemaal natellen... :-"
Dat is wel een teleurstelling! :lol:

Marty wrote: @Kolm
Als je zo doorgaat haal je me wel in met uitgespeelde games :lol:
Ik heb op dit moment zo'n fase waarin ik niet goed weet welke game ik eigenlijk wil spelen en dus maar wat kleine games doe tot ik een grotere game bedacht heb :silly:

Shadow of War, Bioshock 2 en Ghost of Tsushima DLC zit ik nu nog een beetje tussen te dubben :?
Image

Re: Beat that Backlog! (2022)

120
Die van mij mag nog eens aangepast worden. Denk dat het nu klopt :)

Horizon Zero Dawn gekocht en verkocht: 0 ?
Hades gekocht: -1
Rocksmith 2014 gekocht: -1
Zone of the Enders 2 gekocht: -1
Metal Gear Solid 5 gekocht: -1

Hades uitgespeeld: +1
Shadow of the Tomb Raider uitgespeeld: +1
Ghost of Tsushima uitgespeeld: +1
Zone of the Enders 2 uitgespeeld: +1

Gekocht in 2022: 4
Uitgespeeld in 2022: 4
Totale score: 0
Image