Re: Playstation stars

16
NTGSruler wrote: 14 Oct 2022 11:20 Jup inderdaad Paveman. Tis in mijn ogen weer een poging om mensen aan te zetten tot kopen voor weinig tot niets terug te krijgen buiten wat digitale zaken waar je niets mee bent. Tegen dat je wat credits krijgt voor je Playstation portefeuille heb je toch al wat geld erin gestoken. Bovendien is één van de grootste klachten dat het systeem niet met terugwerkende kracht is, wat ik ergens wel begrijp natuurlijk. Maar tis alsof je de jaren voordien geen vaste Sony klant was.

Verder krijgt Sony weer overal ervan langs met de uitlatingen van Jim Ryan tov Microsoft die Activision/Blizzard willen opkopen. Sony heeft momenteel zo'n grote voorsprong op de concurrentie en zijn nu enorm bang dat die deal zou doorgaan. Sinds de PS5 is uitgekomen vind ik Sony er enorm op achteruit gaan. PS Premium krijgt er ook serieus van langs, want ondanks de "premium" prijs dat je ervoor betaald, heeft Sony nog weinig goeds ermee gedaan (althans mijn mening). Blij dat ik gewoon bij Essential ben gebleven. Verder hebben ze de prijzen van hun games opgedreven, brengen ze Remasters uit van games voor 70 euro (TLOU I), zijn er geruchten dat ze nog meer zo'n games willen uitbrengen en zetten ze volop in op live-service games die mogelijks Free-to-Play gaan zijn, maar wel vol microtransacties gaan zitten. Oh ja en de PS5 is 50 euro duurder geworden. Benieuwd hoeveel die variant gaat kosten waar je later dan de disc drive kan aan koppelen.
Amen!
Live services games falen 9/10 keer, maar toch blijft de industrie hier veel goede dingen inzien :think:
Ik weet ook totaal niet waar Sony volgend jaar mee bezig gaat zijn... Wat komt er na God Of War? Zoveel jaren geleden wisten we perfect welke games Sony zou uitbrengen het volgende jaar, maar het blijft wat stil. Het is ondertussen ook al meer dan een jaar geleden sinds hun laatste showcase. Ergens komt Spiderman 2 uit, maar meer dan een trailer hebben we nog niet gezien. Ik mis een beetje de hype die ik had tijdens het ps4 tijdperk.
Image

Re: Playstation stars

17
Ik moet wel even zeggen Mr. Wolf dat 2023 één van de sterkste jaren zal zijn in Playstation geschiedenis. Als... Alle games gepland voor 2023 ook gaan releasen.

Verwachting: Spiderman 2 zoals je al zei. Maar ook Dead Space, Resident Evil 4, FF XVI, FFVII Rebirth, Alan Wake II, Street Fighter 6, The Wolf Among Us 2....
Image

Re: Playstation stars

19
Momenteel is een van de weinige games waar ik echt nog naar uitkijk dat Hogwarts spel :p Wat ik vooral wil zeggen is dat ik ergens toch wat op mijn honger blijf zitten! Ik mis een beetje de originele games die jaren geleden uitkwamen en de verrassingen waarmee Sony op de proppen kwam. Zo de hype die ik voelde vlak voor E3 waar ik elk jaar omver werd geblazen met de coole aankondigingen. Hoogstwaarschijnlijk hebben ze nog enorm veel achter de hand, maar ze mogen stilaan wel eens gaan laten zien wat ze nog allemaal hebben :) Maar heb het gewoon over het algemeen wat gehad met halve games die worden uitgebracht, remasters voor de volle pot, en het feit dat veel voor een aankondiging gelekt wordt :p
Image

Re: Playstation stars

20
Mr.Wolf wrote: 15 Oct 2022 11:54 Momenteel is een van de weinige games waar ik echt nog naar uitkijk dat Hogwarts spel :p Wat ik vooral wil zeggen is dat ik ergens toch wat op mijn honger blijf zitten! Ik mis een beetje de originele games die jaren geleden uitkwamen en de verrassingen waarmee Sony op de proppen kwam. Zo de hype die ik voelde vlak voor E3 waar ik elk jaar omver werd geblazen met de coole aankondigingen. Hoogstwaarschijnlijk hebben ze nog enorm veel achter de hand, maar ze mogen stilaan wel eens gaan laten zien wat ze nog allemaal hebben :) Maar heb het gewoon over het algemeen wat gehad met halve games die worden uitgebracht, remasters voor de volle pot, en het feit dat veel voor een aankondiging gelekt wordt :p
Begin er maar aan te wennen aan het launchen van halve games. Die trend is al een ganse tijd bezig en gaat volgens mij niet snel weggaan. Remasters voor de volle pot koop ik gewoon niet. GTA Remaster destijs was ik wel in geïnteresseerd, maar Rockstar heeft deze ja verkloot :lol: TLOU I is te vroeg, moet zelfs nog TLOU II spelen.
Oh ja voorlopig mogen we niet klagen van games. :D
Image

Re: Playstation stars

22
@Wolf

Dat lekken is inderdaad wel shitty maar helaas een ziekte van de hedendaagse tijd.
Ik denk soms nog terug aan toen ik uit de bioscoop kwam van een star wars film (phantom Menace) en zo verbaasd was over de dubbele light saber. Het zou niet meer kunnen de dag van vandaag denk ik.
Image

Re: Playstation stars

25
Moet je een challenge ook activeren voor je er progress in kan maken?

Want er lijkt nog altijd geen site te zijn waar je challenges kan bekijken en eventueel dit kan doen en op de PS4/PS5 is er ook niks te vinden.
Op de site zie ik wel dat het cirkeltje rond level 1 een beetje gevuld is, waarschijnlijk door trophies, maar als ik erop klik kom ik in de transactielijst van de PS Store uit :q:
Image

Re: Playstation stars

26
Kolm wrote: 20 Oct 2022 13:25 Moet je een challenge ook activeren voor je er progress in kan maken?

Want er lijkt nog altijd geen site te zijn waar je challenges kan bekijken en eventueel dit kan doen en op de PS4/PS5 is er ook niks te vinden.
Op de site zie ik wel dat het cirkeltje rond level 1 een beetje gevuld is, waarschijnlijk door trophies, maar als ik erop klik kom ik in de transactielijst van de PS Store uit :q:
Ik denk/hoop van niet. Na activatie, kreeg ik alleszins een bericht van vooruitgang in de app toen ik de eerste maal een game opstartte. Dus ik vermoed wel dat er automatische tracking aanwezig is. Anders is het helemaal van de pot gerukt :lol:
Image

Re: Playstation stars

27
Ik zag ook dat het cirkeltje rond level 1 van leeg naar een beetje gevuld ging dus het leek wel wat te doen na een avond gamen en wat trophies halen.

Maar wat met die challenges waar je iets bij koopt? Ik las ergens van iemand die zei 'ik heb de challenge geactiveerd, game X en kreeg geen extra 50 punten'. Alleen begreep ik dus niet waar die het over had :(

Ik snap eigenlijk sowieso niet waarom ze niet eerst de site hebben gemaakt. Die kan je op PC en telefoon bekijken en een site maken is sneller dan een app aanpassen/maken. Al helemaal omdat je meteen voor 2 platformen de app moet aanpassen. Er zijn wel manieren om bij apps een groot deel slecht 1 keer alles te moeten maken maar er is altijd een deel dat je 2 keer moet doen voor iOS/Android.
Image

Re: Playstation stars

29
Ik heb 800 punten gekregen voor de aankoop van MWII. Kreeg ik melding van op de app. Heb ik nergens voor iets moeten activeren.

Dacht dat bevestigd was dat Playstation Stars in de toekomst ook geïntegreerd gaat worden op de PS5 console...
Image