Re: Gaming voornemens 2024

16
Sanity penguin wrote: 10 Jan 2024 15:16 Simpel voornemen voor mij: spelen wat ik wil spelen en geen rekening houden met trophies.
Al goeie start genomen met Biomutant. Paar uur gespeeld, beviel mij niet (echt niet...) en dus al weer buitengezwierd. Vroeger zou ik die halsstarrig verder gespeeld hebben :lol:
Super ingesteldheid. ;) Van mij mogen ze trophies ineens afschaffen. Gewoon games uitspelen die je leuk vindt en geen "onvolledig gevoel" krijgen als hij dan nog niet op 100% staat, omdat je niet level 100 hebt of weet ik veel welke nutteloze statistiek.
Image

Re: Gaming voornemens 2024

17
zenmaster wrote: 11 Jan 2024 12:34
Sanity penguin wrote: 10 Jan 2024 15:16 Simpel voornemen voor mij: spelen wat ik wil spelen en geen rekening houden met trophies.
Al goeie start genomen met Biomutant. Paar uur gespeeld, beviel mij niet (echt niet...) en dus al weer buitengezwierd. Vroeger zou ik die halsstarrig verder gespeeld hebben :lol:
Super ingesteldheid. ;) Van mij mogen ze trophies ineens afschaffen. Gewoon games uitspelen die je leuk vindt en geen "onvolledig gevoel" krijgen als hij dan nog niet op 100% staat, omdat je niet level 100 hebt of weet ik veel welke nutteloze statistiek.
Heyy, dit vat ik persoonlijk op ivm Torchlight 2 :O :lol:

Scheelt voor mij zelf dat ik toch niet alles op 100% hoef te hebben mar wat haalbaar is dus wel. Zelfs als ik steeds mijn savegame moet downloaden.

Mijn voornemen is eigenlijk om minder games te kopen en meer uit te spelen.

Maar aan de titels te zien deze eerste paar maanden gaat dat al lastig worden :lol:
Image

Re: Gaming voornemens 2024

18
Marty wrote: 11 Jan 2024 17:26
zenmaster wrote: 11 Jan 2024 12:34
Sanity penguin wrote: 10 Jan 2024 15:16 Simpel voornemen voor mij: spelen wat ik wil spelen en geen rekening houden met trophies.
Al goeie start genomen met Biomutant. Paar uur gespeeld, beviel mij niet (echt niet...) en dus al weer buitengezwierd. Vroeger zou ik die halsstarrig verder gespeeld hebben :lol:
Super ingesteldheid. ;) Van mij mogen ze trophies ineens afschaffen. Gewoon games uitspelen die je leuk vindt en geen "onvolledig gevoel" krijgen als hij dan nog niet op 100% staat, omdat je niet level 100 hebt of weet ik veel welke nutteloze statistiek.
Heyy, dit vat ik persoonlijk op ivm Torchlight 2 :O :lol:
:lol: Ik dacht nog aan jou toen ik het typete, maar is zeker niet persoonlijk!
Scheelt voor mij zelf dat ik toch niet alles op 100% hoef te hebben mar wat haalbaar is dus wel. Zelfs als ik steeds mijn savegame moet downloaden.

Mijn voornemen is eigenlijk om minder games te kopen en meer uit te spelen.

Maar aan de titels te zien deze eerste paar maanden gaat dat al lastig worden :lol:
Hier ook. Moet alleen wat zien dat er niks meer op de wishlist bijkomt.
Image

Re: Gaming voornemens 2024

21
paveman wrote: 12 Jan 2024 08:56
arnograpjas wrote: 12 Jan 2024 08:21 Ik hoop ook dat ik minder ga kopen, en meer uitspelen. Men backlog is weer zeer hard gegroeid de laatste 2 weken xD
Mooi doel voor 2024 arno: de games die je de laatste 2 weken gekocht hebt allemaal uitspelen... ;)
De grootste kluif ga ik dan hebben aan Persona 4 Golden en de 3 Yakuza games denk ik xD

Re: Gaming voornemens 2024

24
Stevige voornemens hier ;)

Ik houd het simpel op mijn doel van vorig jaar: geen nieuwe games kopen en verder aan mijn backlog werken. De enige spelbreker hierin zou de aankoop van een PS5 kunnen zijn, dan koop ik er misschien toch een aantal games bij.
Eerst eens even zien hoeveel tijd ik ga hebben om te gamen nu ik dichter bij huis werk.

Re: Gaming voornemens 2024

25
Kwartaalupdate:
zenmaster wrote: 06 Jan 2024 22:10 Mijn voornemens voor 2024.

De backlog Q2
Ik heb in 2023 de lijst veel langer gemaakt blijkbaar. :q: Niet zozeer met het aantal games, maar door de lengte van deze games. Vier classic Final Fantasy games en dan moet FFVII Rebirth er nog bij. In ieder geval mooie vooruitzichten. :D
Met 5 games tegelijk bezig op dit moment, maar eigenlijk écht met 2. Ik wissel nu een beetje af tussen Death Stranding en FF7 Rebirth. De backlog is zoals verwacht weer wat aangedikt, maar op 1 of 2 twijfelgevallen na gaat er normaal niks meer bijkomen.

- Final Fantasy XIII gestart -> 7%
- Final Fantasy XIII-2
- Final Fantasy X
- Final Fantasy X-2
- Nier Automata
- Little Nightmares
- Sackboy: A Big Adventure -> 82%
- Dead Nation: Apocalypse Edition -> 30% -> 54%
- Rocksmith 2014 -> 8%
- The Last Guardian
- Persona 5
- Trek to Yomi
- Endling
- Ground Zeroes
- Hollow Knight
- Horizon: Zero Dawn
- Astro´s Playroom
- Death Stranding (PS4) gestart -> 73%


Wishlist
- Hades 2
- Death Stranding 2
- Cult of the Lamb gekocht
- Super Mario Bros. Wonder
- Lightning Returns: Final Fantasy XIII
- Final Fantasy VII - Rebirth gekregen -> 38%
- Nier Replicant gekocht
- Resident Evil 4 gekocht
- Street Fighter 6
- Unicorn Overlord
- Metal Gear Solid (1) PS5 port


Gaming setup
Het doel hier is nog altijd om een aparte 'gaming corner' te creëren. Ergens in de woonkamer of een afzonderlijke ruimte.
We hebben nu een woning gekocht, dus kan vanaf juni eens kijken wat er mogelijk is.

Completion is nog steeds belangrijk, maar gezien ik alleen nog games speel die ik sowieso wil uitspelen is dit niet zo´n uitdaging meer.
Zoals jullie al hebben kunnen lezen is de opslag van de PS4 ook uitgebreid met een Seagate 2TB HDD en zijn de koelpasta en padjes ververst. Voorlopig een tiental uur kunnen spelen zonder problemen dus fingers crossed.
Image