Re: Game Guide Corner

168
The World of Final Fantasy guide is the perfect companion to use while exploring the world of Grimoire with the help of classic Final Fantasy friends. It also comes with an exclusive double-sided poster!

En als je de facebook bezoekt van Prima Games kan je een link vinden naar een survey die je eenmaal ingevuld toegang geeft tot een gratis eguide naar keuze ter waarde van 9.99 € (ps dat is de prijs voor ongeveer 99% van de eguides)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Game Guide Corner

169
Captain Witwicky wrote:En als je de facebook bezoekt van Prima Games kan je een link vinden naar een survey die je eenmaal ingevuld toegang geeft tot een gratis eguide naar keuze ter waarde van 9.99 € (ps dat is de prijs voor ongeveer 99% van de eguides)
Dat klinkt interessant, moet ik eens bekijken :cool:

Re: Game Guide Corner

170
met0t0 wrote:
Captain Witwicky wrote:En als je de facebook bezoekt van Prima Games kan je een link vinden naar een survey die je eenmaal ingevuld toegang geeft tot een gratis eguide naar keuze ter waarde van 9.99 € (ps dat is de prijs voor ongeveer 99% van de eguides)
Dat klinkt interessant, moet ik eens bekijken :cool:
Ge gaat u wel moet registreren op de prima website. Ge weet wel, accountje aanmaken, tenzij je dat al hebt gedaan voor een eguide van een guide in uw bezit ;)
En vergeet niet eguides zijn geen pdf's ;)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Game Guide Corner

175
Waarom ze niet dit samen bundelen en gewoon verkopen...
Image
Enter the #BioShock Mega Giveaway for a chance to win a prize pack with a Prima Games BioShock: The Collection Official Guide, a steelbook case, posters, and more! Leave a comment below to enter.

Rules: http://2kgam.es/2dDJgtv


COD Infinite Warfare guide is beschikbaar (via Game Mania): https://www.gamemania.be/varia/guides/c ... tion-guide

Deze hardcover-versie bevat naast de standaardinhoud extra bonus- en premiumcontent voor de echte fans, inclusief een Jackal Livery vlag van 40 cmx 60 cm en een developer's handbook met interviews, artwork en een exclusieve blik achter de schermen.
Als leuke extra krijgen jullie ook een digitale multiplayer guide voor COD: Modern Warfare Remastered.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Game Guide Corner

178
Slecht nieuws voor de Rise of the Tomb Raider 20 Year Celebration guide.

Mijn bestelling bij bol.com was nog niet verzonden, terwijl de release al 2 dagen terug is. De guide was ook plots nergens meer te zien, zoals bij Amazon.
Bol.com heeft het moeten nakijken om me dan te vertellen dat de volledige publicatie werd stopgezet ;(

Digitaal bestaat die wel nog, maar het blijft spijtig nieuws...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Game Guide Corner

179
Captain Witwicky wrote:Slecht nieuws voor de Rise of the Tomb Raider 20 Year Celebration guide.

Mijn bestelling bij bol.com was nog niet verzonden, terwijl de release al 2 dagen terug is. De guide was ook plots nergens meer te zien, zoals bij Amazon.
Bol.com heeft het moeten nakijken om me dan te vertellen dat de volledige publicatie werd stopgezet ;(

Digitaal bestaat die wel nog, maar het blijft spijtig nieuws...
Da's wel jammer, zeker aangezien het toch mooi geweest zou zijn rond de verjaardag. Hopelijk komt dat niet meer voor dat pas zo laat duidelijk wordt dat een guide er toch niet meer komt.

Re: Game Guide Corner

180
met0t0 wrote:Da's wel jammer, zeker aangezien het toch mooi geweest zou zijn rond de verjaardag. Hopelijk komt dat niet meer voor dat pas zo laat duidelijk wordt dat een guide er toch niet meer komt.
Een tweet terug gekregen van Prima Game Guides (de uitgever) met hetzelfde antwoord maar met meer pr geschreven, waarin ik eigenlijk kon afleiden dat:
ze het wel van plan waren (daarom ook dat het beschikbaar was op Amazon) maar uiteindelijk niet hebben gedaan en niet echt veel reclame daarrond gemaakt hebben. Tegen de release hebben ze dan de grote verkopers zoals Amazon ervan verwittigd, zodat die nu niet meer te vinden zijn op de website.

Langs de kant van de consument was het zeker niet duidelijk dus.

Voor PS4 eigenaars zou het mooi geweest zijn, maar de Xbox eigenaars zouden het ongeveer dubbel moeten kopen dan. Voor ons zou het ook cool geweest zijn omdat het een verzameling is van alle DLC.

Eerst het gedoe met de Deus Ex guide, nu dit. Binnenkort is het tijd voor de FFXV guide, mijn absolute must-have, daar mag er niks mis mee gebeuren.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2