Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2332
zenmaster wrote: 19 Nov 2022 13:52
Mr.Wolf wrote: 19 Nov 2022 13:17 Dit vond ik echt een zalig spel :p Nooit iets van metal gear gespeeld, maar vond de gameplay echt zoooo goed
Ik wou het hier nog vragen, wie deze gespeeld had, herinnerde mij dat iemand dat zei.
Is het een moeilijke platinum?

Edit:
Volgens PSNProfiles 9/10… Meer dan MGS4. Wtf. 😐
Ik heb er zelf ook ooit maar eens doorgespeeld toen ik nog niet voor de platina ging :p
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2333
zenmaster wrote: 19 Nov 2022 13:52 Ik wou het hier nog vragen, wie deze gespeeld had, herinnerde mij dat iemand dat zei.
Is het een moeilijke platinum?

Edit:
Volgens PSNProfiles 9/10… Meer dan MGS4. Wtf. 😐
Haha succes als ge die platinum ooit wilt halen, ik had al moeite met de game een eerste keer uitspelen :lol:
De controls zijn wat wennen maar uw timing moet echt perfect zitten, telkens opnieuw, fouten worden op de hogere moeilijkheidsgraden keihard afgestraft. Dus ja, ik kan wel geloven dat hij 9/10 krijgt :P

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2335
Image

Nog eentje voor de Kojima / MGS collectie. De game zelf zegt me niet zo heel veel meer, vond The 2nd Runner beter. Maar heb eindelijk een exemplaar gevonden met de Japanse MGS2 demo die ik indertijd kapot gespeeld heb. :love:
De demo was enkel de Tanker missie en je kreeg aan het einde een code die je kon ingeven op een website met een leaderboard van de snelste tijden. Nostalgie…
Image