Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2386
Die is nog meer te customizen maar lijkt me handig voor fight games.

Voor de rest geen extra plus of minpunten gevonden

Speel op moment veel Trackmania en dan is de trigger stop voor gas geven wel handig. Hoef ik R2 maar heel iets in te drukken voor vol gas.

En had gehoopt dat Xdefiant al gereleased was. Had ik mooi kunnen testen met een shooter.

Zal waarschijnlijk met blackfriday wel wat korting krijgen maar denk dan niet meer dan €20 a €30. Zodat ie net onder de €200 komt.
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2387
Dat vermoeden had ik al dat er weinig korting zal op komen. Even in de gaten houden, moest je een deal zien, laat maar weten!

De trigger stops werken alleen voor R2 en L2 denk ik? Ik speel CoD bijvoorbeeld nog steeds met R1 en L1. Voelt natuurlijker aan voor mij.

Xdefiant komt binnenkort. Geruchten waren eind van de zomer, dus das ongeveer eind september. Zou goed zijn voor de game om toch ruimschoots voor MW III te releasen.
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2389
Heb beslist om terug te gaan naar mijn "core business", want ik was de laatste maanden wat afgeleid door trophies... En met die kern bedoel ik dan enkel games spelen die er voor mij toe doen of op één of andere manier iets speciaal hebben.
Dat komt elitist over, maar is zeker niet. Voor mij heeft het altijd meer gegaan over kwaliteit > kwantiteit. Ik had na The Last of Us het gevoel dat ik er te snel door ben gegaan. Zou voor zo een game niet mogen. Part I is wel makkelijker en korter dan Part II, maar toch.
En in die context heb ik deze fysiek gekocht:
Image

Mogelijk verdwijnen er dan ook een paar uit de backlog. :q:
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2392
Jedi Survivor PS5. Vond de eerste heel leuk en stond al een tijdje op mijn lijst.

Het vervelende tegenwoordig als je games wil spelen is dat je bijna verplicht wordt om een tijdje te wachten in aanschaf door de toestand waarin games gereleased worden. Deze ook weer. Blijkbaar nu eindelijk OK sinds een patch in september (na 6 maanden) waarbij de game dan eindelijk vlot zou draaien.
Ben benieuwd.
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2393
Sanity penguin wrote: 12 Oct 2023 11:56 Jedi Survivor PS5. Vond de eerste heel leuk en stond al een tijdje op mijn lijst.

Het vervelende tegenwoordig als je games wil spelen is dat je bijna verplicht wordt om een tijdje te wachten in aanschaf door de toestand waarin games gereleased worden. Deze ook weer. Blijkbaar nu eindelijk OK sinds een patch in september (na 6 maanden) waarbij de game dan eindelijk vlot zou draaien.
Ben benieuwd.
Dat is exact de reden waarom ik deze nog niet gekocht had. Een vriend van mij heeft deze in augustus gespeeld en toen was het echt nog problematisch op vlak van framerate enzo. Verder wel goede game zei hij.
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2396
NB: @zenmaster: de MGS collectie besteld! Zag m geschikt online voorbij komen en besteld met het idee dat die vast goed zal zijn lol...
Ook SM Wonder besteld, om samen met de kids te spelen. Nintendo games tel ik niet mee in backlog overigens, omdat daar niet iets van een platinum/duidelijk einde aan zit. For if someone was WONDERing... ;)
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2397
paveman wrote: 19 Oct 2023 11:51 NB: @zenmaster: de MGS collectie besteld! Zag m geschikt online voorbij komen en besteld met het idee dat die vast goed zal zijn lol...
Ook SM Wonder besteld, om samen met de kids te spelen. Nintendo games tel ik niet mee in backlog overigens, omdat daar niet iets van een platinum/duidelijk einde aan zit. For if someone was WONDERing... ;)
Nice! Ik kijk toch nog een tijdje de kat uit de boom. Als ik hem koop dan waarschijnlijk voor Switch. Zou wel geweldig zijn om MGS te spelen tijdens mijn pauzes in de wagen. 🙂
Wonder lijkt me ook heel leuk.
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2399
paveman wrote: 19 Oct 2023 15:48 Dat begrijp ik... Ik heb vooral zin om de eerste MGS op PS opnieuw te spelen mét trophies... :D
Dat is voor mij dan ook de enige reden om te twijfelen tussen Playstation of Switch versie. 😅 Daarom dat ik nog even wacht. Ook door de prijs, maar eventueel de mogelijkheid om MGS Remastered bv. in de store te kopen... als die er ooit komt.
Ik kan al raden welke trophies erin gaan zitten. Ken alle easter eggs in die game nu wel, alleen nooit op de hoogste moeilijkheid gespeeld.
Image
cron