Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2402
met0t0 wrote: 22 Oct 2023 13:06
paveman wrote: 19 Oct 2023 15:48Ik heb vooral zin om de eerste MGS op PS opnieuw te spelen mét trophies... :D
Dat lijkt mij inderdaad zeer leuk :D
Heb hem eens op PS Vita opnieuw proberen spelen denk ik (of PSP?) en dat was toch niet zo optimaal... :shhhh:
Er was zowel op PSVita als op PS3 al een remastered collection :)

En op PSP waren er ook MGS games :lol:
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2403
Klopt. Die collecties eigenlijk ook allemaal gespeeld... ;) Het is alleen voor het eerst dat de eerste PS MGS trophies heeft, dat was tot nu toe niet. MGS2 en 3 en verder wel...
MGS2 was platinum behoorlijk pittig (volgens mij heeft zenmaster m wel), ben ik niet voor gegaan. MGS3 was dan juist weer heel goed te doen...
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2404
Die HD Collection op Vita / PS3 heb ik inderdaad gedaan. Op PS3 dan. Voor MGS zijn er nooit trophies geweest. De port is ook ooit te koop geweest in de store, maar al een hele tijd nu niet meer te koop... Anders had ik die misschien wel gekocht en deze nieuwe laten varen.
Geen haar op mijn hoofd dat er nog aan denkt om de MGS2 platinum opnieuw te doen. 🤣 De VR Missions zijn best wel een grind, met een aantal pittige missies, maar de boss fights op extreme zijn ziek... De game heeft daar ook maar geen klein beetje medelijden.
MGS3 is goed te doen en ook nog wel een leuke game om opnieuw te doen. Alleen moet je die ook wel een aantal keer uitspelen, en dan er toch 1 pittige trophy voor mij en dat is die van de Kerotans. Je moet zelf bijhouden hoeveel je er vindt want de game laat dat niet zien, en die dicht bij het einde in de bike chase is redelijk moeilijk te raken.
Maar succes! 🙂
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2406
Big Boss rank inderdaad, is niet makkelijk. Er is al iemand die MG1, MG2:SS en MGS platinum heeft. 😅
Heb net eens gekeken naar de lijsten en... die van MGS2 is een stuk makkelijker geworden... Één of twee nieuwe trophies voor een kleine easter egg, maar de 4 moeilijkste trophies zijn eruit.
In MGS één moeilijke, de rest zijn bijna allemaal story related, op eender welke moeilijkheid te doen volgens mij. Dat is toch al goed voor de mensen die gewoon de game nog eens willen beleven zonder uitdaging.
Heb de indruk dat die van MGS3 nu moeilijker is dan MGS2.
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2409
FGras wrote: 10 Jan 2024 18:06
zenmaster wrote: 27 Dec 2023 16:27
Image

:love:

Mijn witte pro gaat dus de verkoop in om die krater weer op te vullen. :p Als er iemand interesse heeft of iemand kent... Stuur maar. 👍 €260 met 1 zwarte v2 controller is het minimum.
Binnenkort ook de backbone death stranding "piss" controller in huis halen?
https://twitter.com/backbone/status/173 ... 70/photo/1
😏 read my mind? Haha. Ik had hem al in het vizier sinds Kojima hem Xeette, maar nergens een datum of info over hoe gelimiteerd. Verwacht wel heel beperkt...
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2411
zenmaster wrote: 10 Jan 2024 18:33
FGras wrote: 10 Jan 2024 18:06
zenmaster wrote: 27 Dec 2023 16:27
Image

:love:

Mijn witte pro gaat dus de verkoop in om die krater weer op te vullen. :p Als er iemand interesse heeft of iemand kent... Stuur maar. 👍 €260 met 1 zwarte v2 controller is het minimum.
Binnenkort ook de backbone death stranding "piss" controller in huis halen?
https://twitter.com/backbone/status/173 ... 70/photo/1
😏 read my mind? Haha. Ik had hem al in het vizier sinds Kojima hem Xeette, maar nergens een datum of info over hoe gelimiteerd. Verwacht wel heel beperkt...
Je moet snel zijn want ik ga m ook bestellen. Een mooie extra gezien wanneer ik terug ben in Nederland ik ook een nieuwe iPhone op de kop ga tikken. 💸

Momenteel wel 40 euro korting op de andere modellen.

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2413
Ik heb er geen foto van, maar ik heb me de laatste weken wat laten gaan xD:

- Alan Wake 2
- Persona 4 Golden
- Kill it with Fire VR
- Yakuza Remastered collection
- One Piece Pirate Warriors 3
- One Piece Pirate Warriors 4
- Solar Ash
- Asterix & Obelix: Slap Them All
- Forspoken
- You Suck At Parking
- Death's Door
- Robocop
- Bayonetta 3
- Marsupilami
- Greak: Memories of Azur
- Among us: Impostor Edition
- Dark Pictures Anthology Volume 2

En last but not least: een Dualsense Edge

Dit allemaal in iets meer dan de laatste 2 weken gekocht. De winter blues zijn hard aan het wezen xD
Last edited by arnograpjas on 12 Jan 2024 09:20, edited 1 time in total.