Re: PlayStation VR

61
RoyVdW wrote:Gaat volgens mij niet aanslaan met zoals de Move of minder aandacht krijgt zoals PS Vita. Waarom zou je dit kopen als je al een PS3 en/of 4 hebt? PSTV net van't zelfde ookal vind ik dat nog een beter concept zodat je met je Vita op groot scherm kan spelen, maar dan stel ik me ook de vraag wrm je niet gwn een PS4 koopt de beste console ter planeet aarde.
Hier gaan mensen misselijk van worden en wat voor brillende? Prijs zal ook gauw afslaan of bundels met games worden samengesteld. Prijzig genoeg ook. Ben benieuwd, flop of top. Koop het in ieder geval niet tenzij ik hem 2e hands kan vinden voor de helft als die dan nog is goed blijkt qua gamegamma. Lijkt veel op een Wii-bril.
De platinums zullen te fysiek worden voor mij ik ga liever fietsen in de echte wereld met mijn zonnebril op :D
Ik volg jouw hier wel in. Ik sta er zeker niet negatief over, maar er echt op zitten te wachten doe ik niet. Geef mij maar gewoon ouderwetse controllers. Het gedacht daar met je handen in de lucht staan zwaaien in huis en dan het gezicht van je medebewoners lol :lol:
Image

Re: PlayStation VR

62
@Roy: blij dat je mijn mening deelt meneer :P

Voor Shampi: leuk dat je hem kunt krijgen! Maar zelfs dan nog zou ik denk ik persoonlijk er weinig mee doen. Het boeit mij immers geen fluit. Allez toch wel een beetje om mee te zijn met de techniek en next gen, maar tis echt niet dat ik er morgen meteen omga naar de winkel. De prijs kan ik voorlopig wel nog mee leven. Al geef ik idd zoals de meesten hier liever 400 euro dan uit aan iets anders.
Image

Re: PlayStation VR

64
ShAmPi wrote:Inderdaad.
Daarom ook dat ik gezeit heb dat ik hem niet moet hebben :D
ieder zijn mening, ik kijk er halsreikend naar uit, ik heb nog es op mijn account van game mania gezien en ik heb hem besteld 7 april vorig jaar :idea:

Re: PlayStation VR

65
Wellicht eens tijd om wat meer aandacht te besteden aan VR en dan speciaal aan de Sony VR. Ik las onlangs een behoorlijk uitgebreid artikel op 'alphr'. Het is teveel om hier over te nemen maar ik wil geïnteresseerden het artikel zeker niet onthouden: https://www.alphr.com/playstation-vr/10 ... -announced

Veel leesplezier! :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PlayStation VR

67
Hmhmm. Ik heb de laatste tijd regelmatig de HTC Vive opgehad.
Image
Zelf zou ik nog niet een eerste generatie VR-bril kopen (Oculus, Vive of PSVR).
De resolutie is nog te laag en de kijkhoeken zijn waardeloos waardoor je met je ogen altijd recht naar voren moet kijken.

Wel heb ik een aantal echt goede minigames gespeeld in "the lab". Bij deze games kan ik er helemaal in op gaan terwijl ik bij andere demo's het gevoel had een VR bril op je hoofd te hebben. :smug: Het is dus totaal aan de software van het spel of het werkt of niet.

Re: PlayStation VR

68
FGras wrote:Hmhmm. Ik heb de laatste tijd regelmatig de HTC Vive opgehad.
Image
Zelf zou ik nog niet een eerste generatie VR-bril kopen (Oculus, Vive of PSVR).
De resolutie is nog te laag en de kijkhoeken zijn waardeloos waardoor je met je ogen altijd recht naar voren moet kijken.

Wel heb ik een aantal echt goede minigames gespeeld in "the lab". Bij deze games kan ik er helemaal in op gaan terwijl ik bij andere demo's het gevoel had een VR bril op je hoofd te hebben. :smug: Het is dus totaal aan de software van het spel of het werkt of niet.

als de PS VR uit is moet je zeker vergelijken Gras :smug:

Re: PlayStation VR

69
FGras wrote:Hmhmm. Ik heb de laatste tijd regelmatig de HTC Vive opgehad.

Zelf zou ik nog niet een eerste generatie VR-bril kopen (Oculus, Vive of PSVR).
De resolutie is nog te laag en de kijkhoeken zijn waardeloos waardoor je met je ogen altijd recht naar voren moet kijken.

Wel heb ik een aantal echt goede minigames gespeeld in "the lab". Bij deze games kan ik er helemaal in op gaan terwijl ik bij andere demo's het gevoel had een VR bril op je hoofd te hebben. :smug: Het is dus totaal aan de software van het spel of het werkt of niet.
Nice! Goed om te weten!
Image

Re: PlayStation VR

70
Gamefreak wrote: als de PS VR uit is moet je zeker vergelijken Gras :smug:
In mijn omgeving heb ik nog niet gehoord dat iemand de PSVR wil kopen.
Qua hardware specificaties zal het in ieder geval niet beter worden. Al zal de software de doorslaggevende factor zijn.
Image
paveman wrote: Nice! Goed om te weten!
:cool:

Re: PlayStation VR

75
paveman wrote:
Gamefreak wrote:
FGras wrote:
Maxidomino wrote:Ik ben vorige week de PSVR gaan uittesten en ik was toch wel onder de indruk.

Op de blog staat een tekst die ik geschreven heb. :cool:
https://www.pressxtorevive.com/virtual-reality/
Gelezen, net artikel! Lucky basterd dat je daar heen mocht! :D
echt é en misschien nog betaald worden :smug:
Ah joh. Meer dan € 5.000 heeft dat tripje hem niet opgeleverd. Valt reuze mee dus. :lol:
5000? maak daar maar 10.000 van...
Helaas pindakaas, hiermee verdien ik (nog) niets. Schrijven voor de blog is nog steeds een hobby. Alleszins een hobby waar ik ervaring mee wil opdoen om later journalist te worden. Volgend jaar doe ik een master journalistiek en dus verdien ik er daarna wel geld mee hoogstwaarschijnlijk. :P
Image
cron