Re: PlayStation VR

451
gamerke1992 wrote: 22 Feb 2023 09:55 Ik las op Reddit dat het bij mensen geleverd is zonder dat het bij UPS ooit van status is veranderd.
Staat los van hele VR-discussie maar UPS zijn niet bepaald mijn vrienden op gebied van (correct) leveren en opvolgen.
Ik slaak intern altijd een kleine zucht van misnoeging wanneer ik vaststel dat zij een levering moet afhandelen... :lol:
Image

Re: PlayStation VR

453
Marty wrote: 22 Feb 2023 10:04
gamerke1992 wrote: 22 Feb 2023 09:55 Ik las op Reddit dat het bij mensen geleverd is zonder dat het bij UPS ooit van status is veranderd.
Maar bij Arvato is ook geen update meer geweest voor mij.
Dat wil blijkbaar niets zeggen. Er zijn zelfs een heleboel mensen waar het niet eens als shipped aangegeven stond op de PlayStation direct website en toch hebben ze het ontvangen. Reddit staat er vol van.

Lang geleden dat ik zo hyped was dat ik vroeger op sta, verlof neem en als ik klein kind zit te wachten :lol:
Image

Re: PlayStation VR

455
Marty wrote: 22 Feb 2023 10:27 Ik ook verlof maar meer omdat er een launch window is van bijna een week. Dus dat ik hem zelf in ontvangst kan nemen.

Hopelijk gaat het belletje vandaag maar dan niet als ik op het toilet zit :silly: :lol:
Ik ben 1 keer heel snel naar toilet geweest en ondertussen had ik de camera van de deurbel aan laten staan :lol:
Image