Re: PlayStation VR

496
Blijkbaar staan de sabers in de psvr2 versie niet helemaal correct. Dit zou begin volgende week met een patch opgelost worden.

En als je al music packs hebt via de ps4 versie moet je helaas alles apart downloaden aangezien de packs niet gratis zijn maar de individuele nummers wel. Dit komt doordat bij sommige packs nieuwe nummers bij zitten.

Queen music pack is wel nice (€13,99) en bevat 11 nummers:
Another One Bites the Dust
Bohemian Rhapsody
Crazy Little Thing Called Love
Don’t Stop Me Now
I Want It All
Killer Queen
One Vision
Somebody to Love
Stone Cold Crazy
We Are The Champions
We Will Rock You
Image

Re: PlayStation VR

501
Ik vind het fantastisch. Maar ik heb het al 2 of 3 maanden niet meer aangeraakt voor de simpele reden dat mijn werk te druk is geweest en dat ik het meeste van mijn tijd in andere hobbies stak zoals fitness en Japans studeren.

VR is zo iets dat je super leuk vindt op een moment dat je energie hebt. Niet na een lange werkdag.

Maar als ik er al gewoon aan denk word ik al enthousiast. Ik wil er terug mee aan de slag en ik zeg ook elke week dat ik dat ga doen.
Image

Re: PlayStation VR

502
Ben aan het twijfelen voor kerst (dochter kan er ook wat plezier aan beleven lijkt mij). Bij mij in de buurt eentje gevonden voor €400 in zo goed als nieuwstaat.
Is die vizor enzo wat aanpasbaar zodat ook een kind van 11 ermee aan de slag kan of is het eerder op volwassenen gericht?
Image

Re: PlayStation VR

503
Sanity penguin wrote: 30 Nov 2023 13:10 Ben aan het twijfelen voor kerst (dochter kan er ook wat plezier aan beleven lijkt mij). Bij mij in de buurt eentje gevonden voor €400 in zo goed als nieuwstaat.
Is die vizor enzo wat aanpasbaar zodat ook een kind van 11 ermee aan de slag kan of is het eerder op volwassenen gericht?
Bij de PSVR2 kan je zowel de afstand van de lenzen tot je hoofd aanpassen als de afstand tussen de 2 lenzen. Dus qua grootte moet het denk ik wel kunnen.
Bekijk misschien wel nog is de richtlijnen voor VR en kinderen. Er is ergens een leeftijdsgrens waaronder ze sterk afraden om het te gebruiken omdat het slecht is voor hun ogen.

Let wel op met beide VR's: Altijd 2 handen gebruiken bij op/af zetten en aan de band trekken/vasthouden en nooit aan het blok trekken of hem daaraan vasthouden. Hij is erg stevig maar het blijft een soort headband waar een blokje aanhangt en zeker met kinderen als die hun kracht wat onderschatten zou het mis kunnen gaan.

Zelf heb ik enkel Horizon op de PSVR2 gedaan. Probleem is beetje dat ik op dit moment eigenlijk enkel zittend kan spelen. Ik heb ook nog niet zo heel veel verder gekeken naar wat er is maar wel tijdens Black Friday de Moss 1+2 bundel gekocht voor 21 euro (10% extra korting als psplus member bovenop 30 of 40% van black friday)
Image

Re: PlayStation VR

504
Deze is ook wel fun : ForeVR Pool. Wel even wennen aan de besturing.
Op launch (4december) was ie €32,99 en nu nog €21,99. Dat ligt meer in de buurt van de steam versie. Is geen kortingsprijs maar een aangepaste prijs.

Eigenlijk wel benieuwd wat ze gedaan hebben voor degene die wel die €32 hebben betaald. Binnen 2 weken al €11 goedkoper en dar dus zonder actie prijs.

Wat eigen gameplay:



En heb ook deze gekocht: Globular Cluster V2


En deze is gedeeltelijk gratis: Epic Rollercoaster
Image

Re: PlayStation VR

506
met0t0 wrote: 16 Jan 2024 15:48 Ben wel benieuwd of die rollercoasters in VR ook iets of wat een rollercoaster-ervaring zouden bieden. Normaal is het toch vooral het snelheidsgevoel in het lichaam dat voor de spannende ervaring zorgt.
Je brein slaagt er in om te denken dat het snelheidsgevoel er echt is ;)
Image

Re: PlayStation VR

508
Red matter 2 is afgeprijsd. Die stond al even op mijn verlanglijstje.

Ik heb het net een uurtje gespeeld en vind het echt zeer goed. Mooie graphics, leuke sfeer, intuïtieve bediening,…

BTW, de pulse explore oortjes zijn fantastisch in combinatie met PSVR2. Dit was de eerste keer dat ik ze samen uitprobeerde. Enorme verbetering van comfort.
Image