Re: Project Morpheus

16
En toch zal het moeten aanslaan en populair zijn, als er veel mensen niets aan vinden zal het altijd klein blijven.
Zoals bijvoorbeeld 3d cinema, paar jaar geleden toen het uitkwam moesten alle films in 3d uitkomen. Ondertussen is dit ook al veel minder geworden omdat veel mensen het niet graag hebben door o.a. hoofdpijn enzo
Image

Re: Project Morpheus

17
met0t0 wrote:Ik denk ook wel dat er genoeg games zullen zijn waarbij het werkt. Zeker als er concurrerende VR-brillen op de markt komen, zal Project Morpheus niet achter mogen blijven.
Ja het is echt een hele hype. Zo veel fabrikanten beginnen plots VR brillen te maken of aan te kondigen. Ik las niet lang geleden dat HTC ook een VR bril uitbrengt.
Image

Re: Project Morpheus

18
gamerke1992 wrote:
met0t0 wrote:Ik denk ook wel dat er genoeg games zullen zijn waarbij het werkt. Zeker als er concurrerende VR-brillen op de markt komen, zal Project Morpheus niet achter mogen blijven.
Ja het is echt een hele hype. Zo veel fabrikanten beginnen plots VR brillen te maken of aan te kondigen. Ik las niet lang geleden dat HTC ook een VR bril uitbrengt.
Inderdaad. Net daarom denk ik dat de ondersteuning wel in orde zal komen. Er is al teveel geld in gestoken om het nu nog maar als klein experiment te houden. Ontwikkelaars zullen er ook zeker het potentieel van inzien en als die brillen betaalbaar zouden zijn, groeit het volgens mij vanzelf.

Re: Project Morpheus

21
BozeGozerXrd wrote:Het is natuurlijk ook de vraag hoe het zal zitten met die VR brillen. Als je voor ieder platform een andere bril nodig hebt gaat het natuurlijk ook niet volledig aanslaan.
Daar dacht ik onlangs ook aan. Ik denk niet dat Sony het zal zien zitten om al de andere VR-brillen op de PS4 te laten werken. Als andere platformen dan hetzelfde doen door Project Morpheus te weren, dan zult ge voor uw PS4 en Xbox One al verschillende VR-brillen nodig hebben :?

Re: Project Morpheus

22
met0t0 wrote:
BozeGozerXrd wrote:Het is natuurlijk ook de vraag hoe het zal zitten met die VR brillen. Als je voor ieder platform een andere bril nodig hebt gaat het natuurlijk ook niet volledig aanslaan.
Daar dacht ik onlangs ook aan. Ik denk niet dat Sony het zal zien zitten om al de andere VR-brillen op de PS4 te laten werken. Als andere platformen dan hetzelfde doen door Project Morpheus te weren, dan zult ge voor uw PS4 en Xbox One al verschillende VR-brillen nodig hebben :?
MS gebruikt geen VR-bril voor de Xbox, die hebben al een eigen AR-bril. Misschien dat die een van de PC VR-brillen compatibel met de Xbone maken. Het is vooral te hopen dat alle platform exclusieve VR-brillen naast hun vaste platform ook op PC's werken. Dan creeren ze meteen ook een veel grotere publiek omdat je m dan niet alleen voor een aantal PS4 games koopt. Anders koop ik geen Morpheus, want de mogelijkheden van een VR-bril op PC zijn veel groter en ik wil er niet 2 kopen.

Re: Project Morpheus

24
Toon8 wrote:Heb je eigenlijk nog andere brillen dan Morpheus, Oculus rift en die van HTC?
Veel meer. Nog minstens een handvol andere goede(o.a. enkele kleinere Kickstarter (achtige) projecten) alternatieven. En er komen ook steeds meer goedkope, Chinese versies e.d.

Re: Project Morpheus

25
Voorlopige ben ik het meest overtuigd van de Oculus, die heeft ook al het meeste laten zien. Ik zou ook voor de bril gaan die het meest toegankelijk is om zoveel mogelijk verschillende games mee te spelen ipv een exclusive voor 1 platform.
Image

Re: Project Morpheus

27
Nog even dit onderwerp van onder het stof halen. Onlangs werd gezegd dat de PlayStation VR (nieuwe naam) ongeveer evenveel zal kosten als een nieuwe console. Stevige prijs, ik koop hem dus sowieso niet op de release. Door de hoge prijs ga ik toch wat langer afwachten of er wel genoeg ondersteuning voor komt.

Re: Project Morpheus

28
met0t0 wrote:Nog even dit onderwerp van onder het stof halen. Onlangs werd gezegd dat de PlayStation VR (nieuwe naam) ongeveer evenveel zal kosten als een nieuwe console. Stevige prijs, ik koop hem dus sowieso niet op de release. Door de hoge prijs ga ik toch wat langer afwachten of er wel genoeg ondersteuning voor komt.
Ik denk er net hetzelfde over. Ik ben wel blij om een richtprijs te weten nu.
Image

Re: Project Morpheus

30
tichke wrote:Ik had niks anders verwacht. Wie dacht dat zoiets max 200 euro zou kosten ...
Komt nog altijd op release in huis. Als alles naar behoren werkt zijn prijs meer dan waard voor mij.
Ik twijfel er niet aan dat het naar behoren zal werken. Maar ik heb schrik dat er te weinig games ondersteund zullen worden, waardoor het vooral in de kast blijft liggen.
Image