Re: Het budgetgaming-topic

661
Sanity penguin wrote:
FGras wrote:Death Stranding voor 19.99.- op PSN.
Een nr.1 positie game in mijn top 10 PS4 games (gedeelde eerste plek met Red Dead Redemption).
Is die goed ja?
Wat soort game is het nu eigenlijk geworden? Shooter/rpg achtig?
Postbode simulator voornamelijk.

Maar ik vond het heerlijk om door die bijzonder mooie maar barre wereld te wandelen of ploeteren, waarbij je af en toe prachtige muziek hoort dat andere spelers daar hebben geplaatst. Het gaf mij veel voldoening om die wereld snel bereisbaar te maken met kabelbanen en wegen. Maar vooral ook om dat indirect met anderen samen te doen. En naast een uniek soort gameplay die ik nog niet eerder heb ervaren heb je ook nog een bijzonder verhaal zoals enkel Japanse mensen het kunnen bedenken.

Vooral een aanrader als je toe bent aan iets anders en een open mindset hebt betreft gameplay en storytelling.

Re: Het budgetgaming-topic

662
Ik heb de game gespeeld zien worden en het is idd een game die op een vreemde manier boeit.
Postbode simulator ^^ daar heeft het veel van weg inderdaad. Goede omschrijving :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Het budgetgaming-topic

665
Sanity penguin wrote:
Sora_Lizard wrote:Ik heb de game gespeeld zien worden en het is idd een game die op een vreemde manier boeit.
Postbode simulator ^^ daar heeft het veel van weg inderdaad. Goede omschrijving :cool:
Met die omschrijving zit ik met nog meer vragen nu :D
Zit er een doel in het spel?
Hmm, ik denk dat je dat beter aan Kolm kunt vragen. Wat ik ervan gezien heb is om te proberen steeds meer en moeilijkere gebieden te ontsluiten waarbij je als in een rpg telkens betere middelen en mogelijkheden ter beschikking krijgt. Maar niet alleen de omgeving maakt het je lastig, er zijn ook outlaws die de zaken er niet eenvoudiger op maken.
Kolm will correct me if I am wrong. :D
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Het budgetgaming-topic

667
Je kan nu 1 maand EA Play aankopen voor 1 euro. Ik heb het even gedaan (wel aan denken om nadien de auto renew uit te schakelen bij je instellingen). Een maand lang Jedi: The Fallen Order, heel wat Need For Speed's, Titanfall 2 en nog enkele andere games voor maar 1 euro. Was me wel de moeite!


https://store.playstation.com/nl-be/pro ... ROPROMO1MO
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Het budgetgaming-topic

671
ShAmPi wrote:Kost EA Play al niet superweinig? was dat niet zo een 3€ ofzo (geen zin om op te zoeken :D)
Ja klopt, €4 per maand. Eigenlijk ook nog een mooie prijs als je de games nog niet hebt gespeeld. Maar het was door de promotie dat ik het leerde kennen, en 1 euro is nog altijd beter dan 4 :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Het budgetgaming-topic

672
Ik vind die EA play wat te weinig content hebben, of toch content die ik nog niet gespeeld heb.
Heb mij dit jaar wel PS now aangeschaft, ook best OK voor zijn prijs.

@Divided; hoe is die NFS Heat? Lang geleden dat ik er nog eentje gespeeld heb, maar die ziet er wel leuk uit. Ook geen echte nadruk op online als ik mij niet vergis?
Image

Re: Het budgetgaming-topic

673
Sanity penguin wrote:Ik vind die EA play wat te weinig content hebben, of toch content die ik nog niet gespeeld heb.
Heb mij dit jaar wel PS now aangeschaft, ook best OK voor zijn prijs.

@Divided; hoe is die NFS Heat? Lang geleden dat ik er nog eentje gespeeld heb, maar die ziet er wel leuk uit. Ook geen echte nadruk op online als ik mij niet vergis?
Ben zelf geen gigantische fans van racegames, maar nu ik de abo toch had wou ik het even een kans geven. Ik vind 'm best wel tof! Maar ik heb dus vrij weinig materiaal om mee te vergelijken.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Het budgetgaming-topic

674
Sanity penguin wrote:Ik vind die EA play wat te weinig content hebben, of toch content die ik nog niet gespeeld heb.
Heb mij dit jaar wel PS now aangeschaft, ook best OK voor zijn prijs.

@Divided; hoe is die NFS Heat? Lang geleden dat ik er nog eentje gespeeld heb, maar die ziet er wel leuk uit. Ook geen echte nadruk op online als ik mij niet vergis?
Goh ik twijfel ook voor de now.
Maar dan gewoon voor de golf en tennis games :D

De rest heb ik al of wil ik niet :o

EA Play is in vergelijking met xbox inderdaad maar zwakjes.
Mss dat ik het eens een maandje koop. Wil wel nog eens een NHL spelen. Is al meer dan 20 jaar geleden denk ik :)
Image
cron