Re: Het budgetgaming-topic

692
Kolm wrote:Wegens Days of Play is bij Gamemania een 12-maanden PSPlus abo nu 43,99 euro. Aanbod geldig tem 9 juni 2021.
Misschien dat andere aanbieders nog volgen maar tot nu toe nog niet gezien.

België: https://www.gamemania.be/nl/digital-con ... lay-belgie

Nederland: https://www.gamemania.nl/nl/digital-con ... -nederland
Gisteren gezien dat ik blijkbaar nog maar een maand PS+ zou hebben. Snel verlengd tot volgend jaar
Image


Verstuurd vanaf mijn Redmi Note 9 Pro met Tapatalk

Image

Re: Het budgetgaming-topic

694
Kolm wrote: 02 Jun 2021 10:58 Bij bol hebben ze op het ogenblik outlet sales en daar zitten ook games in.

Zelf Kingdom of Amalur PS4 gekocht voor 13,99 euro en Godfall Deluxe Edition voor 31,72 euro :saint:
Godfall deluxe had ik ook zien staan. Ik twijfelde wel, gezien de matige reviews. Het zou wel een mooie demo zijn om de grafische kracht van de ps5 te tonen.
Image

Re: Het budgetgaming-topic

695
gamerke1992 wrote: 02 Jun 2021 11:19
Kolm wrote: 02 Jun 2021 10:58 Bij bol hebben ze op het ogenblik outlet sales en daar zitten ook games in.

Zelf Kingdom of Amalur PS4 gekocht voor 13,99 euro en Godfall Deluxe Edition voor 31,72 euro :saint:
Godfall deluxe had ik ook zien staan. Ik twijfelde wel, gezien de matige reviews. Het zou wel een mooie demo zijn om de grafische kracht van de ps5 te tonen.
Ik was er op release ook over aan het twijfelen en uiteindelijk was het vooral de nieuwe hogere prijs voor PS5 games in combinatie met mixed reviews dat ik gewacht heb op een serieuze prijsverlaging. Had het de gewone versie geweest ipv de deluxe versie dan had ik waarschijnlijk ook meer getwijfeld bij deze sale. Bij de deluxe versie zou de eerste expansion er toch bij ingebrepen zitten en ik vermoed dat die toch meer dan 10 euro gaat kosten.
Image

Re: Het budgetgaming-topic

698
Racket Fury: Table Tennis voor de VR is op dit moment gratis in de store. Hij staat in sale van 23,99 euro voor 0 euro. Mogelijk is dit een foutje dat ze nog gaan fixen.

Geen idee of deze game wat is :lol:

Verder is PS Now 12 maanden ook -25% en 3 maanden -20% in de PSN Store zelf.
Image

Re: Het budgetgaming-topic

699
Kolm wrote: 04 Jun 2021 12:15 Racket Fury: Table Tennis voor de VR is op dit moment gratis in de store. Hij staat in sale van 23,99 euro voor 0 euro. Mogelijk is dit een foutje dat ze nog gaan fixen.

Geen idee of deze game wat is :lol:

Verder is PS Now 12 maanden ook -25% en 3 maanden -20% in de PSN Store zelf.
Zalig, thanks. Ik ga die table tennis zeker eens spelen :p
Image

Re: Het budgetgaming-topic

700
gamerke1992 wrote: 04 Jun 2021 14:43
Kolm wrote: 04 Jun 2021 12:15 Racket Fury: Table Tennis voor de VR is op dit moment gratis in de store. Hij staat in sale van 23,99 euro voor 0 euro. Mogelijk is dit een foutje dat ze nog gaan fixen.

Geen idee of deze game wat is :lol:

Verder is PS Now 12 maanden ook -25% en 3 maanden -20% in de PSN Store zelf.
Zalig, thanks. Ik ga die table tennis zeker eens spelen :p
Laat weten of het was is! Ik ben vooral benieuwd of er wel/niet een probleem is met die laatste 3 trophies omdat die zo'n lage rarity hebben. Is dat omdat het grindy is, moeilijk is of omdat de game dusdanig slecht is dat mensen er de moeite niet voor nemen :P

Verder is de korting blijkbaar enkel voor PSPlus leden.
Image

Re: Het budgetgaming-topic

701
Kolm wrote: 04 Jun 2021 14:56
gamerke1992 wrote: 04 Jun 2021 14:43
Kolm wrote: 04 Jun 2021 12:15 Racket Fury: Table Tennis voor de VR is op dit moment gratis in de store. Hij staat in sale van 23,99 euro voor 0 euro. Mogelijk is dit een foutje dat ze nog gaan fixen.

Geen idee of deze game wat is :lol:

Verder is PS Now 12 maanden ook -25% en 3 maanden -20% in de PSN Store zelf.
Zalig, thanks. Ik ga die table tennis zeker eens spelen :p
Laat weten of het was is! Ik ben vooral benieuwd of er wel/niet een probleem is met die laatste 3 trophies omdat die zo'n lage rarity hebben. Is dat omdat het grindy is, moeilijk is of omdat de game dusdanig slecht is dat mensen er de moeite niet voor nemen :P

Verder is de korting blijkbaar enkel voor PSPlus leden.
Heb even een review opgezocht en de tracking lijkt wel goed te zijn. Maar de championships zijn vrij uitdagend.
Image

Re: Het budgetgaming-topic

702
Jaartje PS+ bijgekocht dus nu zit ik weer goed tot eind 2022. Eigenlijk is het nooit een goed idee om de volle pot te betalen voor PS+ :P
Racket Fury: Table Tennis toch ook gedownload voor mocht ik ooit een PS VR hebben. Stond nog altijd gratis (tot 19-6 volgens wat er in de Store staat). Zal dus toch geen fout zijn, bedankt voor de tip :)

Re: Het budgetgaming-topic

705
Super animal royale is gratis in de PSN store. Geen idee wat het precies is, Ik zag op PSNP enkel een topic met de vraag of dit de eerste PS5 game is zonder een platinum. De game heeft wel trophies maar ook nog een DLC-pack van 15 euro (zonder extra trophies) dus het kan ook zijn dat er nog superveel betalende DLC komt.

Mega Zombie is ook gratis in de PSN store. Ook iets met veel microtransacties zo te zien :P
Image