Re: Het budgetgaming-topic

707
gamerke1992 wrote: 01 Sep 2021 15:13 Thanks :)

Super animal heb ik gevonden. Mega zombie niet.
Toen ik bij nieuwe games klikte op 'alles weergeven' en daarna sorteerde op 'Releasedatum nieuw-oud'* dan stond hij als eerste.

Link: https://store.playstation.com/nl-be/pro ... BIE000000/


*Echt geen idee waarom die nieuwste games niet meer gesorteerd zijn op 'Releasedatum nieuw-oud' zoals vroeger wel het geval was in de oude store. Nu blijft soms wekenlang hetzelfde bovenaan staan.
Image

Re: Het budgetgaming-topic

708
Kolm wrote: 01 Sep 2021 15:23
gamerke1992 wrote: 01 Sep 2021 15:13 Thanks :)

Super animal heb ik gevonden. Mega zombie niet.
Toen ik bij nieuwe games klikte op 'alles weergeven' en daarna sorteerde op 'Releasedatum nieuw-oud'* dan stond hij als eerste.

Link: https://store.playstation.com/nl-be/pro ... BIE000000/


*Echt geen idee waarom die nieuwste games niet meer gesorteerd zijn op 'Releasedatum nieuw-oud' zoals vroeger wel het geval was in de oude store. Nu blijft soms wekenlang hetzelfde bovenaan staan.
Via die weg kan ik de afbeelding vinden. Maar ik kan het niet openen om 'aan te kopen'. Er staat trouwens Beta op de afbeelding.
Image

Re: Het budgetgaming-topic

710
gamerke1992 wrote: 01 Sep 2021 15:34
Via die weg kan ik de afbeelding vinden. Maar ik kan het niet openen om 'aan te kopen'. Er staat trouwens Beta op de afbeelding.
Je hebt gelijk wat de Beta betreft... Op de productpagina zelf staat het niet in de afbeelding, maar helemaal onderaan in de tekst wel.

En via de link die ik had toegevoegd ook niet?

@Marty: Ik had al zo'n vermoeden... geen idee of ik het dan ooit speel, dat zal vooral afhankelijk worden van hoeveel DLC's en trophies ze nog van plan zijn toe te voegen :P
Image

Re: Het budgetgaming-topic

711
Kolm wrote: 01 Sep 2021 16:23
gamerke1992 wrote: 01 Sep 2021 15:34
Via die weg kan ik de afbeelding vinden. Maar ik kan het niet openen om 'aan te kopen'. Er staat trouwens Beta op de afbeelding.
Je hebt gelijk wat de Beta betreft... Op de productpagina zelf staat het niet in de afbeelding, maar helemaal onderaan in de tekst wel.

En via de link die ik had toegevoegd ook niet?

@Marty: Ik had al zo'n vermoeden... geen idee of ik het dan ooit speel, dat zal vooral afhankelijk worden van hoeveel DLC's en trophies ze nog van plan zijn toe te voegen :P
Nee dan krijg ik een foutmelding. Maar gezien het een Beta is, ga ik het zo laten ;)
Image

Re: Het budgetgaming-topic

714
Ik hoop dat het beter is geworden want als dat niet zo was dan moet het helemaal niet speelbaar zijn geweest.
Had de eerste paar levels gespeeld, geen problemen. Totdat ik in het 5de level kwam ofzo. Daar is ie wel zon 6x gecrashed. Toen dacht ik, ik maak gewoon veel manual saves. Maar dat heeft geen nut want je moet altijd vooraan in het level weer beginnen. Nu zijn de levels wel niet al te groot maar niet handig als ie aan het eind van level crashed en je weer op nieuw kan beginnen. De game crashed als ie het volgend level moet laden, dat gaat fout, slaat dus niets op en kun je het level weer herspelen.

Ik heb nu 1 derde gehad dus ik ga wel door. Speel wel helemaal op easy om er sneller door heen te kunnen. Speel op ps5 maar zelfs daar frame drops.
Maar de glitches zijn soms wel grappig:
Image
Image
Bij onderste plaatje had ik een asbak tegen haar hoofd gegooid



EDIT
Bij beltegoed.nl kun je met deze code (3GT-9CH-250) tegoed kopen met €2,50 korting. Werkt eenmalig per email adres. Dus dat is 25% korting op tegoed van €10. Dit is alleen voor nederlands tegoed.

En ze hebben wel vaker van deze codes :cool:
Nieuwe code: 5RT-1XE-250. Geldig tot 30/09
Image

Re: Het budgetgaming-topic

715
Marty wrote: 18 Sep 2021 12:28 Voor degene die het aandurven: XIII Limited Edition voor €7,99 (exclusief verzendkosten) bij bol.com (€10,98) en amazon.nl (€10,48)
Selectmembers bij bol betalen natuurlijk geen verzendkosten

XIII Limited Edition voor €7,99 bij bol

XIII Limited Edition voor €7,99 bij Amazon
Dank je! Dit is precies het soort bedrag dat ik op aan het wachten was :lol:

Heb ook eindelijk ingegeven en Red Dead Redemption 2 rerbij gekocht voor 25,99. Ik weigerde deze te kopen aan full price door al het gepush van sharkcards in GTA Online. 30 euro vond ik teveel, was aan het wachten op ongeveer 25 euro.
Image

Re: Het budgetgaming-topic

717
NTGSruler wrote: 19 Sep 2021 12:59 @Kolm: RDR2 =》 volgende online grind na GTA V? :relief:
Die kans is groot :lol:

Maar de grind zou ondertussen wel meevallen tov release. Er is iets van een collector waar je dan elke dag wat missies voor kan doen waarvoor je collectables moet verzamelen. Dat zou veel xp geven en je zou er dan in een paar dagen door zijn.

Er is ook nog een trophy waar er in totaal 4 personen voor nodig zijn maar ik denk dat ik die al gevonden heb in GTAV :saint:
Image

Re: Het budgetgaming-topic

719
NTGSruler wrote: 19 Sep 2021 13:07 Goed dat je die 4 personen gevonden hebt! Maakt het altijd makkelijker!
Het lastigste gaat nog zijn om voldoende ruimte op de PS4 te krijgen. Of ik moet toch maar overstag gaan en op de PS5 installeren... Het is 1 van die games met 2 discs...
Image
cron