Re: Het budgetgaming-topic

872
Sanity penguin wrote: 26 Sep 2022 20:44 Nice, reden genoeg op er eens aan te beginnen. Zou terug met degelijk upgrade systeem zijn ipv de kaarten in payback.
NFS Heat wou ik ooit ook nog eens doen eigenlijk. Zitten daar moeilijke online trophies in? En er is zoals gewoonlijk ook DLC zeker wat we er niet hebben bijgekregen?
Image

Re: Het budgetgaming-topic

873
NTGSruler wrote: 28 Sep 2022 15:34
Sanity penguin wrote: 26 Sep 2022 20:44 Nice, reden genoeg op er eens aan te beginnen. Zou terug met degelijk upgrade systeem zijn ipv de kaarten in payback.
NFS Heat wou ik ooit ook nog eens doen eigenlijk. Zitten daar moeilijke online trophies in? En er is zoals gewoonlijk ook DLC zeker wat we er niet hebben bijgekregen?
Valt wel mee; 25 online races maar je hoeft ze niet eens te winnen.
En een daily challenge voltooien, waarvoor je dus technisch gezien 'online' moet zijn.
Image

Re: Het budgetgaming-topic

875
@Sanity: ik weet dat je terug bezig bent met Fifa23, maar omdat je NFS Heat begonnen was.

1. Er zit een trophy in voor een race te winnen maar waar je in de laatste ronde als laatste begint. Deze moet blijkbaar gedaan worden terwijl je online bent (gewoon online PSN). Even rekening mee houden moest je de game op de lange baan schuiven.
2. Lees deze eens door. Is iemand die invites aanneemt voor de level 50 in een crew te behalen. Is gewoon zijn crew joinen en weer verlaten en je krijgt de trophy. Als je deze zelf moet doen wordt het blijkbaar een zéér lange grind. https://forum.psnprofiles.com/topic/811 ... d/?page=58

Heb deze game op het oog en wil hem starten, maar probleem is dat ik dan weer niet ga kunnen stoppen en weer maar eens MGS V aan de kant ga schuiven. Was van plan misschien enkel al de online trophies te doen.
Image

Re: Het budgetgaming-topic

878
Kreeg iig geen trophy, aangezien je niet racet. En ik heb ook geen meldingen boven in beeld gehad. Goed de lobby had maar een paar andere racers maar toch. Denk dat je de 25 beter kan boosten als het mogelijk is om in zelfde lobby te komen
Image