Re: Het budgetgaming-topic

905
De base versie van Ghost of Tsushima staat voor 9.99 euro in sale bij bol. Geen idee wat het op dit moment kost om Iki DLC met/zonder PS5 upgrade te kopen. Ik weet dat ik die ooit wel in sale heb gekocht. Resultaat zou ook de director's cut moeten geven.

Director's cut voor PS4 is 29.99 dus ik denk dat base game + DLC sowieso al goedkoper is.

Death Stranding, Last of us part 2 en vorige God of War ook 9.99.
Image

Re: Het budgetgaming-topic

907
Nice! En ook kl*te… 😅 Had deze al aan m’n vrouw doorgeven voor mijn verjaardag. Maar vrees dat die prijs geen week meer blijft staan… Zal zelf moeten toeslaan.

Edit: bij Nedgame ook zie ik. Even zien wat het beste uitkomt dan, maar ben wel altijd tevreden van Nedgame.

Edit2: Is onderweg. 🙂
Image

Re: Het budgetgaming-topic

911
The Light in the Darkness voor PS5 is (bewust) gratis in de PSN Store.
The Light in the Darkness vertelt het verhaal van een arbeidersgezin van Poolse joden in Frankrijk tijdens de Holocaust. Het is de eerste videogame die de Holocaust nauwkeurig weergeeft en die gratis wordt uitgebracht voor educatieve doeleinden.

Onze missie is om elke nieuwe generatie te verbinden met de ervaringen van degenen die leefden tijdens een van de grootste wreedheden in de geschiedenis van de wereld - de Holocaust. We brengen de pijnlijke, tragische, waargebeurde verhalen in levendige details over, en we houden ze levend in de harten en geesten van toekomstige generaties door hun verhalen te onderwijzen op een manier die anderen helpt te leren en de mensheid helpt haar ergste fouten te voorkomen.
Image

Re: Het budgetgaming-topic

914
Kreeg vanmorgen enkele meldingen van games in mijn wishlijst die tijdelijk in prijs zijn verlaagd.
Dead Nation is voor mij weer interessant nu, dus niet te lang wachten; voor €6.
Persona 5 is nu €12. Ik heb deze al een tijd geleden fysiek gekocht, maar heb te laat gezien dat de disc wel wat krassen heeft... En ben bang dat dit problemen gaat geven. Dus misschien digitaal ook maar kopen. 🤔
Cult of The Lamb staat ook in mijn lijst maar even duur...
Image
cron