Re: Het budgetgaming-topic

916
gamerke1992 wrote: 03 Aug 2023 11:31 Forspoken is momenteel 21,50 euro bij bol.com

Ondanks de mindere reviews, lees ik toch ook vaak dat mensen het wel goed vonden. Zeker de demo viel blijkbaar enorm tegen.

Ik heb de kans gewaagd :)
Ik las vooral dat het hoofdpersonage onuitstaanbaar was en doorheen het verhaal ook helemaal niet groeide... Of dat de hoofdverhaalmissies vaak wat op hetzelfde neerkwamen... Soit voor 20 euro en een klets kun je niet sukkelen denk ik dan ;) Veel plezier ermee!
Image

Re: Het budgetgaming-topic

927
Probleem is ook dat mensen dan die prijs gebruiken als argument... Vandaag weer eentje. Ik vraag dan 220 met 1 of 2 games. "Jaaaa maar €200 is toch wat veel hooorrr... " 🤢🤮 Denk dat er weinig in deze staat te vinden zijn.
Welke site ken je nog misschien? :)
Image

Re: Het budgetgaming-topic

928
zenmaster wrote: 15 Feb 2024 16:52 Probleem is ook dat mensen dan die prijs gebruiken als argument... Vandaag weer eentje. Ik vraag dan 220 met 1 of 2 games. "Jaaaa maar €200 is toch wat veel hooorrr... " 🤢🤮 Denk dat er weinig in deze staat te vinden zijn.
Welke site ken je nog misschien? :)
Mijn tegenargument zou dan zijn: maar daar is hij dan ook uitverkocht omdat ze niet meer gemaakt worden... :q:

Als ik online kijk zijn ze ook wat goedkoper dan ik had verwacht. 200-300 euro voor de witte, meestal afhankelijk of er wel/niet de doos/kabels/boekskes bijzitten of soms nog wat games bij.
220 met 1-2 games lijkt me dus meer dan redelijk.
Je kan er ook niet aan doen dat die kindjes niet goed kunnen sparen en alles voor niks hopen te krijgen.
Image

Re: Het budgetgaming-topic

930
Kolm wrote: 15 Feb 2024 17:17
zenmaster wrote: 15 Feb 2024 16:52 Probleem is ook dat mensen dan die prijs gebruiken als argument... Vandaag weer eentje. Ik vraag dan 220 met 1 of 2 games. "Jaaaa maar €200 is toch wat veel hooorrr... " 🤢🤮 Denk dat er weinig in deze staat te vinden zijn.
Welke site ken je nog misschien? :)
Mijn tegenargument zou dan zijn: maar daar is hij dan ook uitverkocht omdat ze niet meer gemaakt worden... :q:

Als ik online kijk zijn ze ook wat goedkoper dan ik had verwacht. 200-300 euro voor de witte, meestal afhankelijk of er wel/niet de doos/kabels/boekskes bijzitten of soms nog wat games bij.
220 met 1-2 games lijkt me dus meer dan redelijk.
Je kan er ook niet aan doen dat die kindjes niet goed kunnen sparen en alles voor niks hopen te krijgen.
Denk eerder dat ja... :lol:

Ik probeer zelf altijd wel een goede prijs te krijgen, maar je moet ook wat kennis van de waarde hebben en niet overdrijven.
Had nog een screenshot willen maken, maar heb sneller dan mijn schaduw geblokkeerd.
Image