Re: Het budgetgaming-topic

31
Elexus wrote:
Marty wrote:
Elexus wrote:
Die tweede code werkt toch niet bij mij. :p

Ie zegt dat de code al verlopen is.
Bij mij werkt de code wel, net gebruikt namelijk: E76CEN5DMN
Geldt enkel voor NL dan wss want bij mij werkt het niet. :/
Inderdaad, lijkt me een logische verklaring.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Het budgetgaming-topic

38
tichke wrote:
Elexus wrote:Ik ga me alleszins al eens goed laten gaan met mijn opgespaard PSN krediet! :D
Via de GSM? Handig he :p
Ik ga eindelijk aan Tomb Raider beginnen en voor 5 euro MXGP Compact erbij nemen.
Indeed, thanks Mobistar! :D (allez ja, tzou nog beter zijn moest het voor Proximus gaan ook :p)
Image

Re: Het budgetgaming-topic

39
Elexus wrote:
tichke wrote:
Elexus wrote:Ik ga me alleszins al eens goed laten gaan met mijn opgespaard PSN krediet! :D
Via de GSM? Handig he : p
Ik ga eindelijk aan Tomb Raider beginnen en voor 5 euro MXGP Compact erbij nemen.
Indeed, thanks Mobistar! :D (allez ja, tzou nog beter zijn moest het voor Proximus gaan ook :p)
Maak mij maar jaloers... :angry: En ik zit hier met 80 euro beltegoed bij mobile vikings die ik niet opkrijg :p Het wordt echt eens tijd dat ze uitbreiden naar andere providers om PSN krediet aan te kopen met beltegoed.
Image

Re: Het budgetgaming-topic

41
Veel interessante deals zo te zien, ik denk dat ik fifa 15 deluxe editie zal kopen het is de helft goedkoper. :smug: In mediamarkt staat hij verre het goedkoopst maar daar is het nog altijd 55€. Zal mijn eerste game zijn die ik koop via PSN.
Image

Re: Het budgetgaming-topic

42
Toon8 wrote:Veel interessante deals zo te zien, ik denk dat ik fifa 15 deluxe editie zal kopen het is de helft goedkoper. :smug: In mediamarkt staat hij verre het goedkoopst maar daar is het nog altijd 55€. Zal mijn eerste game zijn die ik koop via PSN.
Ik koop liever fysiek maar soms gebruik ik toch ook wel eens de store.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Het budgetgaming-topic

43
dividedx11 wrote:
Toon8 wrote:Veel interessante deals zo te zien, ik denk dat ik fifa 15 deluxe editie zal kopen het is de helft goedkoper. :smug: In mediamarkt staat hij verre het goedkoopst maar daar is het nog altijd 55€. Zal mijn eerste game zijn die ik koop via PSN.
Ik koop liever fysiek maar soms gebruik ik toch ook wel eens de store.
Ik ook maar je vind een Fifa spel niet zo vaak zo goedkoop vandaar.
Image

Re: Het budgetgaming-topic

45
413x wrote:Ik koop meestal via store omdat ik simpelweg lui ben om disks te versteken en over het algemeen maakt de PS4 minder lawaai
Ik koop liefst fysiek... Ik weerhoud mezelf zelfs om dingen uit de store te kopen daarvoor.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image