Re: Het budgetgaming-topic

859
Ik scrollde net wat door de “alle games” lijst op de PS5.

- Locoroco Midnight Carnaval PS5 is gratis
- Oddsworld Abes Oddysee PS1 voor PS5 is gratis
- Syphon Filter PS1 voor PS5 is gratis


Maar als ik sorteer op prijs laag naar hoog, of op gratis games, dan zijn deze games ineens verdwenen uit de lijst…

Re: Het budgetgaming-topic

860
Het zijn allemaal games die onderdeel zijn van premium. Als je op PC kijkt dan zie je een prijs optie en een gratis optie met als opmerking 'Upgrade naar PlayStation Plus Premium om toegang tot deze game en andere games te krijgen in de catalogus met klassiekers'.

Misschien dat op PS5 die gratis optie eerst getoond wordt of dat je stiekem premium hebt :P
Image

Re: Het budgetgaming-topic

861
Kolm wrote: 18 Aug 2022 23:24 Het zijn allemaal games die onderdeel zijn van premium. Als je op PC kijkt dan zie je een prijs optie en een gratis optie met als opmerking 'Upgrade naar PlayStation Plus Premium om toegang tot deze game en andere games te krijgen in de catalogus met klassiekers'.

Misschien dat op PS5 die gratis optie eerst getoond wordt of dat je stiekem premium hebt :P
Ik ben geen premium lid, maar ik zal morgen eens kijken of andere premium games dan ook per ongeluk gratis zijn.

Re: Het budgetgaming-topic

863
paveman wrote: 19 Aug 2022 08:14 Nice, thanks! Heb Syphon Filter toegevoegd!! (Locoroco stond bij mij niet meer gratis, Abe's heb ik niet gekeken, niet mijn kopje thee)
Ik heb ook geen Premium btw
Ik had syphon filter gister geprobeerd te spelen maar die game heeft niet bepaald de tand des tijd doorstaan. :D

Re: Het budgetgaming-topic

864
Hebben jullie toevallig ooit de game al eens gekocht in een grijs verleden? Mensen die de classics ooit al eens digitaal gekocht hebben kunnen de games gratis downloaden zonder premium te hebben.

En inderdaad, die besturing van Syphon Filter :gosh: Hoe hebben we dat ooit goed gevonden.

Ape Escape was wel prima. Speel nu Wild Arms, daar kun je niet veel verkeerd aan doen aan de besturing
Image

Re: Het budgetgaming-topic

865
Marty wrote: 19 Aug 2022 09:34 Hebben jullie toevallig ooit de game al eens gekocht in een grijs verleden? Mensen die de classics ooit al eens digitaal gekocht hebben kunnen de games gratis downloaden zonder premium te hebben.

En inderdaad, die besturing van Syphon Filter :gosh: Hoe hebben we dat ooit goed gevonden.

Ape Escape was wel prima. Speel nu Wild Arms, daar kun je niet veel verkeerd aan doen aan de besturing
Oddsword had ik wel voor de PS3, maar syphon filter en midnight carnaval had ik niet.

De enige loco roco die ik voor PS3 had was locoroco cocoreccho. Deze serie kan qua besturing ook niet verouderen!

Re: Het budgetgaming-topic

866
FGras wrote: 18 Aug 2022 22:28 Ik scrollde net wat door de “alle games” lijst op de PS5.

- Locoroco Midnight Carnaval PS5 is gratis
- Oddsworld Abes Oddysee PS1 voor PS5 is gratis
- Syphon Filter PS1 voor PS5 is gratis
Bedankt voor de tip! :cool:

Ik vond Syphon Filter altijd fantastisch, maar ik vrees ervoor als ik de game nog eens zou opstarten. Toen leek die besturing nog min of meer logisch, nu daarentegen... :goaway:
cron