Re: Wat speel je op dit moment?

3440
Mr.Wolf wrote: 20 Apr 2024 19:22 Oke, heel bizar... Ik start daarstraks Tiny Tina's Wonderlands op en vanaf de moment dat het spel start, unlockt plots de trophy dat ik alle sidequests gedaan heb (had er nog maar 43/48 gedaan ofzo).
Je zal er waarschijnlijk 48 gedaan hebben, maar de counter is niet mee gegaan vermoed ik. Op zich is dit een positieve bug. In de meeste games ben je er dan meestal aan voor de moeite omdat het "getal"48 niet wordt vertoond.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3441
Mr.Wolf wrote: 20 Apr 2024 19:22 Oke, heel bizar... Ik start daarstraks Tiny Tina's Wonderlands op en vanaf de moment dat het spel start, unlockt plots de trophy dat ik alle sidequests gedaan heb (had er nog maar 43/48 gedaan ofzo).
Wees blij :P
Dat had ook heel anders kunnen aflopen :nerd:
Marty wrote: Hacker :gosh:

Beter toch dat ie alsnog unlocked is :cool:

Wat ik op moment allemaal speel ter afwisseling:
Titan Quest
Eiyuden Chronicle
Powerwash Simulator
9th Dawn 3
Beetje Rebirth
Psvr2 games, oa puzzling places en Crisis Brigade 2
1 game voor elke dag van de week :D


Zelf was ik al een beetje met Uncharted Legacy begonnen en ga daar waarschijnlijk mee verder nu de Spyro trilogy klaar is.
Ik ben ook begonnen met een puzzelgame "Alice in Wonderland: A Jigsaw Puzzle Tale" voor tussendoor als het energie level niet toelaat om een 'drukke' game te spelen.

Daarnaast zijn we ook al een tijdje opnieuw bezig met GTAV. Vandaag tot en met de voorlaatste missie van de Doomsday heist geraakt voor 3 spelers. Dit was degene die ooit geglitched was voor mij. We hebben ook de laatste missie 2 keer geprobeerd maar 2 keer dood en gelukkig op tijd kunnen afsluiten om geen progress kwijt te zijn. Dan maar besloten om te stoppen want zeker de laatste keer toen ik dood ging, was dat gewoon van pure vermoeidheid :moe:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3442
NTGSruler wrote: 20 Apr 2024 21:50
Mr.Wolf wrote: 20 Apr 2024 19:22 Oke, heel bizar... Ik start daarstraks Tiny Tina's Wonderlands op en vanaf de moment dat het spel start, unlockt plots de trophy dat ik alle sidequests gedaan heb (had er nog maar 43/48 gedaan ofzo).
Je zal er waarschijnlijk 48 gedaan hebben, maar de counter is niet mee gegaan vermoed ik. Op zich is dit een positieve bug. In de meeste games ben je er dan meestal aan voor de moeite omdat het "getal"48 niet wordt vertoond.
Normaal gezien niet... De ingame counter gaf 43/48 missies aan. Er zijn ook maar 48 in het hele spel en ik heb er gisteren nog een paar gedaan.
Heb het ooit nog al eens meegemaakt bij Assassin's Creed Valhalla dat ik na een paar uurtjes at random 2 trophies vlak na elkaar kreeg. Eentje waarbij ik een missie zou uitgespeeld hebben in het hoofdverhaal (waar ik totaal nog niet was) en eentje waarbij ik alle vuren had aangestoken op de Hadriaanse muur (wat ook bizar was, want ik zat nog in Noorwegen). Soit, ik ben er wel blij om :p Zal waarschijnlijk de eerste game in de Borderlands serie worden die ik platinum haal.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3443
Marty wrote: 20 Apr 2024 17:49 Eindelijk is de game er :party: :party: (Oké officeel komt ie dinsdag maar ik heb hem al in huis:

Eiyuden Chronicle Hundred Heroes :love:

Nice!! Ik ben benieuwd wat je ervan vindt... Wat vond je van de prequel? Die heb ik nog in backlog staan (klein stukje gespeeld, kon er nog niet echt in komen)...
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3444
Mr.Wolf wrote: 21 Apr 2024 10:04
NTGSruler wrote: 20 Apr 2024 21:50
Mr.Wolf wrote: 20 Apr 2024 19:22 Oke, heel bizar... Ik start daarstraks Tiny Tina's Wonderlands op en vanaf de moment dat het spel start, unlockt plots de trophy dat ik alle sidequests gedaan heb (had er nog maar 43/48 gedaan ofzo).
Je zal er waarschijnlijk 48 gedaan hebben, maar de counter is niet mee gegaan vermoed ik. Op zich is dit een positieve bug. In de meeste games ben je er dan meestal aan voor de moeite omdat het "getal"48 niet wordt vertoond.
Normaal gezien niet... De ingame counter gaf 43/48 missies aan. Er zijn ook maar 48 in het hele spel en ik heb er gisteren nog een paar gedaan.
Heb het ooit nog al eens meegemaakt bij Assassin's Creed Valhalla dat ik na een paar uurtjes at random 2 trophies vlak na elkaar kreeg. Eentje waarbij ik een missie zou uitgespeeld hebben in het hoofdverhaal (waar ik totaal nog niet was) en eentje waarbij ik alle vuren had aangestoken op de Hadriaanse muur (wat ook bizar was, want ik zat nog in Noorwegen). Soit, ik ben er wel blij om :p Zal waarschijnlijk de eerste game in de Borderlands serie worden die ik platinum haal.
Nee hoor: Tales of the Borderlands heb je ook op platinum :P. Werd ook wel tijd voor een eerste BL platinum dan... ;)
Hoe vind je de game tov de andere BL games?
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3445
Ik vond het wel oké! Ergens wel blij dat ik het niet voor full price gekocht heb, maar gespeeld heb via ps+ extra. Zeker omdat het een korter spel is dan de anderen.
Ik dacht eerst dat het vooral combat was met zwaarden en kruisbogen, maar uiteindelijk waren het gewoon geweren zoals je in de originele games ook hebt :p
Het verhaal heb ik zelfs eigenlijk niet naar geluisterd omdat het redelijk zwak was. Ik wist wat het doel was en daar werk je dan ook het volledige spel naartoe. De side characters waren ook niet zo memorabel als de originele games. Of ja, je hebt geen scooter of sir hammerlock of... Er komen wel soms eens een paar personages uit de hoofdgame piepen wat dan wel weer leuk is!
Het beste aan deze game vond ik dat ze meer een balans hebben gevonden in moeilijkheidsgraad. Daar waar ik om de haverklap stierf in de games, kun je het nu op 1 hand tellen (en dan nog vaak omdat ik in een afgrond gedonderd was). Enemies scalen ook mee met het level wat je hebt, wat dus in Borderlands 2 niet zo was (van 3 heb ik geen idee meer van hoe dit hier net zat). Al waren hierdoor soms de boss battles wel wat makkelijk en had ik er een paar na 2 minuutjes al dood :p
De humor was ook wel oké! Tiny Tina blijft altijd grappig en roept de hele game dingen naar je of heeft grappige conversaties met de andere bunkers&badasses spelers die bij aan tafel zitten.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3446
Ha, thanks! Zal deze dan ook nog wel eens meepikken dan... In de andere BL games had ik vaak dat ik een hele tijd veel moeite had, maar na wat levelen c.q. zijmissies spelen toch vrij snel overpowered raken. Alleen de Raid bosses blijven altijd lastig voor iemand die zo goed als altijd solo speelt...
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3447
paveman wrote: 22 Apr 2024 12:21
Marty wrote: 20 Apr 2024 17:49 Eindelijk is de game er :party: :party: (Oké officeel komt ie dinsdag maar ik heb hem al in huis:

Eiyuden Chronicle Hundred Heroes :love:

Nice!! Ik ben benieuwd wat je ervan vindt... Wat vond je van de prequel? Die heb ik nog in backlog staan (klein stukje gespeeld, kon er nog niet echt in komen)...
De prequel is meer een 2d hack en slash.
Hundred Heroes is gewoon een turnbased game.

Echt veel overeenkomsten met Suikoden. Runes, 6 man party, experience systeem is het zelfde.
Heb zelf nu iets van 4 uurtjes gespeeld en nog geen klachten.

Battles hebben bij sommige bossfights nog andere mogelijkheden die je in normale battles niet hebt.

Eigenlijk wacht ik stiekem nog op een trophy guide, alleen om te zien of er missables zijn of niet.

Maar deze week komt ook nog Fallout 4 upgrade, Stellarblade, Sandland, Zau en Topspin. Waar haal ik de tijd vandaan :O
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3449
paveman wrote: 22 Apr 2024 13:22 Ha, thanks! Zal deze dan ook nog wel eens meepikken dan... In de andere BL games had ik vaak dat ik een hele tijd veel moeite had, maar na wat levelen c.q. zijmissies spelen toch vrij snel overpowered raken. Alleen de Raid bosses blijven altijd lastig voor iemand die zo goed als altijd solo speelt...
Yup, exact. Bij Borderlands scalen de enemies niet mee, dus op een gegeven moment schiet je tegen mannekes die 20 levels lager zijn en krijg je telkens maar 1xp. Hier ben ik ook vlot tot het max level geraakt en daarna kun je nog overlevellen waarbij je telkens punten kunt investeren in alle stats.
Nu ben ik zelf ook nog bezig met Chaos Levels, waarbij je door arena's speelt en telkens tegen waves van enemies vecht. Krijg je dan ook een soort van currency die je kunt investeren na elke match waarbij je redelijk veel kans krijgt op legendary wapens!
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3450
DBZ Kakarot. Een zeer lijvig spel (chapeau aan de ontwikkelaar voor deze stevige klepper aan fan service). Zit leuk in elkaar en ik vind het heel leuk/nostalgisch om de reeks nog eens te herbeleven en ook eindelijk eens de Majin Buu Saga te volgen. Het catapulteerde me helemaal terug naar mijn jeugdjaren waarin ik bij het thuiskomen na school het nog toenmalige Kanaal2 aanzwierde en er steevat DBZ op de buis was (met de irritante herhalingen van de Cell Sage ten spijt) :lol:
Image