Re: Wat speel je op dit moment?

1694
Tjeefkeuh wrote:
Elexus wrote:Al maanden aan een stuk bezig met een 2de run van The Witcher 3. Probeer alle of toch zoveel mogelijk sidequests te doen deze keer.
Ik ben net bijna klaar met mijn 1e. Sommige zijn echt onmogelijk te vinden zonder guide maar ik wou geen spoilers tegenkomen.
Oei ja een guide gebruik ik niet maar ik exploreer wel veel en zo stoot ik op heel wat quests. Zijn die andere quests dan ondergronds of onder het water dan ofzo dat je ze anders niet kan vinden?
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1695
Elexus wrote:
Tjeefkeuh wrote:
Elexus wrote:Al maanden aan een stuk bezig met een 2de run van The Witcher 3. Probeer alle of toch zoveel mogelijk sidequests te doen deze keer.
Ik ben net bijna klaar met mijn 1e. Sommige zijn echt onmogelijk te vinden zonder guide maar ik wou geen spoilers tegenkomen.
Oei ja een guide gebruik ik niet maar ik exploreer wel veel en zo stoot ik op heel wat quests. Zijn die andere quests dan ondergronds of onder het water dan ofzo dat je ze anders niet kan vinden?
Er zijn er bvb. die op Skellige beginnen, maar als ge een paar dingen in Velen en Novigrad gedaan hebt zijn ze al weg. Ge zou dingen in een onlogische volgorde moeten doen om ze zelf te vinden. Dan zijn er andere kleine quests die starten op een mini-eiland zonder ? in de buurt. Gelukkig meestal treasure hunts, dus niet zo belangrijk.