Re: Wat speel je op dit moment?

2116
FGras wrote:Ik had net Resident Evil VII opgestart en na het eerste hoofdstuk weer afgesloten. Het spel heeft echt een heel naar gevoel dat ik niet meer heb gehad sinds de eerste Amnesia game. Is dat leuk? :D

Misschien als er ooit iemand naast mij op de bank zal zitten. Dan kun je er nog om lachen.
Echt een topgame, die Resident Evil 7! Het eerste uur was in mijn ogen wel het meest intense!
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2117
FGras wrote:Ik had net Resident Evil VII opgestart en na het eerste hoofdstuk weer afgesloten. Het spel heeft echt een heel naar gevoel dat ik niet meer heb gehad sinds de eerste Amnesia game. Is dat leuk? :D

Misschien als er ooit iemand naast mij op de bank zal zitten. Dan kun je er nog om lachen.
Ik ben deze ooit beginnen spelen op playstation VR. Maar na een 2tal uur heb ik deze opzij gelegd. Ik vind de sfeer gewoon te eng en luguber :cry:

Ik werd er gewoon nooit blij van.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2118
Mr.Wolf wrote: Echt een topgame, die Resident Evil 7! Het eerste uur was in mijn ogen wel het meest intense!
Dat hoorde ik ook. Dit is een horrorgame en het maakt mij schijt nerveus. xD Dus het doet wat hij moet doen! Misschien nog even doorbijten en dat ik dan de gameplay mechanics beter door heb en het daarmee minder nerveus wordt om een richting op te lopen.
gamerke1992 wrote:
Ik ben deze ooit beginnen spelen op playstation VR. Maar na een 2tal uur heb ik deze opzij gelegd. Ik vind de sfeer gewoon te eng en luguber :cry:

Ik werd er gewoon nooit blij van.
Haha, twee zielen, 1 gedachte!

Re: Wat speel je op dit moment?

2122
FGras wrote:
Mr.Wolf wrote: Echt een topgame, die Resident Evil 7! Het eerste uur was in mijn ogen wel het meest intense!
Dat hoorde ik ook. Dit is een horrorgame en het maakt mij schijt nerveus. xD Dus het doet wat hij moet doen! Misschien nog even doorbijten en dat ik dan de gameplay mechanics beter door heb en het daarmee minder nerveus wordt om een richting op te lopen.
gamerke1992 wrote:
Ik ben deze ooit beginnen spelen op playstation VR. Maar na een 2tal uur heb ik deze opzij gelegd. Ik vind de sfeer gewoon te eng en luguber :cry:

Ik werd er gewoon nooit blij van.
Haha, twee zielen, 1 gedachte!
Hoe zit het met de besturing trouwens? Ik hou van de settings van die RE games maar die besturing valt mij altijd zo zwaar...
Precies of je een tank aan het besturen bent.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2123
Sanity penguin wrote:
FGras wrote:
Mr.Wolf wrote: Echt een topgame, die Resident Evil 7! Het eerste uur was in mijn ogen wel het meest intense!
Dat hoorde ik ook. Dit is een horrorgame en het maakt mij schijt nerveus. xD Dus het doet wat hij moet doen! Misschien nog even doorbijten en dat ik dan de gameplay mechanics beter door heb en het daarmee minder nerveus wordt om een richting op te lopen.
gamerke1992 wrote:
Ik ben deze ooit beginnen spelen op playstation VR. Maar na een 2tal uur heb ik deze opzij gelegd. Ik vind de sfeer gewoon te eng en luguber :cry:

Ik werd er gewoon nooit blij van.
Haha, twee zielen, 1 gedachte!
Hoe zit het met de besturing trouwens? Ik hou van de settings van die RE games maar die besturing valt mij altijd zo zwaar...
Precies of je een tank aan het besturen bent.
Ik kan alleen spreken over de VR versie. Maar daar voelde dat ook zo. Ik had het gevoel dat ik te weinig bewegingsvrijheid en snelheid had. En als er zo een eng ding jou achterna loopt maakt dit het alleen maar enger.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2124
Mr.Wolf wrote:Het grote voordeel in Resident Evil is wel dat je jezelf kan verdedigen! Heel veel games (Amnesia, Outlast,...) smijten je gewoon wapenloos in de strijd, en dat maakt me toch altijd iets nerveuser :p
je vergeet Project Zero.... ah nee, daar heb je een.... camera.... aaahhhh

Re: Wat speel je op dit moment?

2125
Killzone Shadow Fall.
Gisteren chapter 7 op Elite difficulty kunnen voltooien. Na talloze keren opnieuw te starten ( Ik bleef het begin maar doen mislukken omdat mijn stealth niet goed was), kon ik ineens door doen in de chapter. Raar maar waar is het gevecht op het einde van de chapter mij van de eerste keer gelukt!

Nog 3 missies dus nu..
Ik vermoed dat het einde van level 9 nog moeilijk wordt, maar level 8 en 10 zouden (hopelijk), te doen moeten zijn...
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2128
NTGSruler wrote:Killzone Shadow Fall.
Gisteren chapter 7 op Elite difficulty kunnen voltooien. Na talloze keren opnieuw te starten ( Ik bleef het begin maar doen mislukken omdat mijn stealth niet goed was), kon ik ineens door doen in de chapter. Raar maar waar is het gevecht op het einde van de chapter mij van de eerste keer gelukt!

Nog 3 missies dus nu..
Ik vermoed dat het einde van level 9 nog moeilijk wordt, maar level 8 en 10 zouden (hopelijk), te doen moeten zijn...
Dat gevecht vond ik ook best stom... Gewoon zien in het begin dat je zoveel mogelijk vijanden afknalt zodat je na het checkpoint het iets rustiger hebt. Daarna heb ik gewoon die soort van rocket launcher gepakt en alles gegeven :p Het eindgevecht in het laatste chapter is ook wel best heftig, maar zeker en vast doenbaar.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2129
Mr.Wolf wrote:
NTGSruler wrote:Killzone Shadow Fall.
Gisteren chapter 7 op Elite difficulty kunnen voltooien. Na talloze keren opnieuw te starten ( Ik bleef het begin maar doen mislukken omdat mijn stealth niet goed was), kon ik ineens door doen in de chapter. Raar maar waar is het gevecht op het einde van de chapter mij van de eerste keer gelukt!

Nog 3 missies dus nu..
Ik vermoed dat het einde van level 9 nog moeilijk wordt, maar level 8 en 10 zouden (hopelijk), te doen moeten zijn...
Dat gevecht vond ik ook best stom... Gewoon zien in het begin dat je zoveel mogelijk vijanden afknalt zodat je na het checkpoint het iets rustiger hebt. Daarna heb ik gewoon die soort van rocket launcher gepakt en alles gegeven :p Het eindgevecht in het laatste chapter is ook wel best heftig, maar zeker en vast doenbaar.
De laatste chapter is volledig stealth dus ik denk dat je chapter 9 bedoelt? Zolang je daar niet te snel gaat rushen en op het einde wat mijnen neerlegt waar ze door de deur gaan komen, valt die goed mee :)

Ik denk dat 7 en 8 wel de vervelendste zijn. Of zat die bossfight in 9 waar je voor de bossfight heel de tijd door shields gerushed werd terwijl je 2 panelen moest aan/uit zetten? :think:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2130
NTGSruler wrote:@Sanity: wordt dit nummer 100?

Ik herinner mij dat ik net hetzelfde heb gedaan. De collectibles zijn soms wel lastig. En op een gegeven moment had ik er geen zin meer in. Maar uiteindelijk toch doorgespeeld.
Mss. Dacht Valhalla als 100 te doen maar duurt zo lang :D
Bij Tearaway had ik op het einde ook wel het idee dat het maar bleef gaan. Heb het uit, nu collectables nog dus gaat ook wel weer tijdje duren.
Image