Re: Wat speel je op dit moment?

2176
zenmaster wrote: 01 May 2021 19:29
gamerke1992 wrote: 01 May 2021 14:10 Net klaar met oddworld soulstorm. Dus ben gisteren aan marvel avengers begonnen.

Ik had bewust gewacht tot de ps5 upgrade beschikbaar was.

De game krijgt ontzettend veel kritiek, dus ik ben benieuwd. Het eerste uur was in ieder geval al een goede start vond ik.
Van wie krijgt hij kritiek? Marvel fans of algemeen?
In het algemeen. Ze zouden de weg van bv destiny willen inslaan, maar de game blijkt zeer snel zeer saai te worden.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2179
gamerke1992 wrote: 01 May 2021 20:31
zenmaster wrote: 01 May 2021 19:29
gamerke1992 wrote: 01 May 2021 14:10 Net klaar met oddworld soulstorm. Dus ben gisteren aan marvel avengers begonnen.

Ik had bewust gewacht tot de ps5 upgrade beschikbaar was.

De game krijgt ontzettend veel kritiek, dus ik ben benieuwd. Het eerste uur was in ieder geval al een goede start vond ik.
Van wie krijgt hij kritiek? Marvel fans of algemeen?
In het algemeen. Ze zouden de weg van bv destiny willen inslaan, maar de game blijkt zeer snel zeer saai te worden.
Dit heb ik ook al vaak gehoord! Blijkbaar zou je vaak tegen dezelfde vijanden moeten vechten in heel saaie omgevingen. Ik ben zelf ook een enorme Marvel fan, maar heb deze toch links laten liggen!
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2182
Kolm wrote:
NTGSruler wrote: 03 May 2021 12:23 Erica. Tot zover héél spannend. Rest van de dag wordt verder spelen!
Speel zeker meerdere playthroughs! Al verwacht ik dat je uiteindelijk ook voor de platinum gaat dus dan komt dat vanzelf ;)
Heb die ook staan van PS+, heb gelezen dat je 8!! voor plat moet doen.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk

Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2183
RoyVdW wrote: 03 May 2021 15:35
Kolm wrote:
NTGSruler wrote: 03 May 2021 12:23 Erica. Tot zover héél spannend. Rest van de dag wordt verder spelen!
Speel zeker meerdere playthroughs! Al verwacht ik dat je uiteindelijk ook voor de platinum gaat dus dan komt dat vanzelf ;)
Heb die ook staan van PS+, heb gelezen dat je 8!! voor plat moet doen.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Geen idee meer hoeveel het er precies waren maar ze zijn vrij kort dus het valt best mee. Ik deed er 1-2 op een avond doordeweeks.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2184
@Roy: 5-6 keer doorspelen. Volg gewoon een guide. De game is verrassend spannend. Bij de 2e keer erdoor is de spanning wat weg, maar door de nieuwe keuzes dat je maakt krijg je nieuwe scènes en inzichten te zien. Het is ook bijzonder gemaakt. Tis bijna een film/serie dat je bekijkt. Fantastisch gedaan.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

2190
Need for Speed Most Wanted op de Vita.

Ondertussen enkel nog 62 billboards en 38 races over voor de platinum :smug:

De trophy voor een plek omhoog te gaan op het leaderboard heb ik ook eindelijk gekregen. Ik was al 2 keer een plek omhoog gegaan door de SP die ik via autolog/online kreeg maar toen kreeg ik de trophy niet. Dan heb ik volledig offline gespeeld tot ik opnieuw iemand inhaalde op het leaderboard door punten van een pursuit in dit geval en toen kreeg ik de trophy wel :)
Image
cron