Re: Wat speel je op dit moment?

4
NTGSruler wrote:MGS Ground Zeroes. Terug opnieuw opgepakt, wil de game op 100%. Enkel (is relatief) nog alle tape cassettes verzamelen en dan alle trials unlocken.
Ik vond het teveel om die tapes nog te vinden en de trials te unlocken, dus ik ben toch maar niet voor 100% gegaan.

Re: Wat speel je op dit moment?

6
met0t0 wrote:
NTGSruler wrote:MGS Ground Zeroes. Terug opnieuw opgepakt, wil de game op 100%. Enkel (is relatief) nog alle tape cassettes verzamelen en dan alle trials unlocken.
Ik vond het teveel om die tapes nog te vinden en de trials te unlocken, dus ik ben toch maar niet voor 100% gegaan.
Wel het is inderdaad nog redelijk veel :P Ik denk dat ik nog 1 of 2 tapes tekort heb. Die trials moet ik ook nog eens uitzoeken hoe je dat doet. Ben daar eigenlijk niet erg bij mee voor de moment.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

7
NTGSruler wrote:Wel het is inderdaad nog redelijk veel :P Ik denk dat ik nog 1 of 2 tapes tekort heb. Die trials moet ik ook nog eens uitzoeken hoe je dat doet. Ben daar eigenlijk niet erg bij mee voor de moment.
Het is gewoon teveel werk voor te weinig. Ok, die achtergrondinformatie is voor de fans zeker interessant, maar om daar nu echt zo gigantisch veel moeite voor te doen om een geluidsfragment van een minuutje te horen? Die heb ik gewoon via Youtube gekeken :relief:
'k Ben benieuwd hoe ze dat in MGS5: The Phantom Pain zullen doen.

Re: Wat speel je op dit moment?

8
met0t0 wrote: Het is gewoon teveel werk voor te weinig. Ok, die achtergrondinformatie is voor de fans zeker interessant, maar om daar nu echt zo gigantisch veel moeite voor te doen om een geluidsfragment van een minuutje te horen? Die heb ik gewoon via Youtube gekeken :relief:
'k Ben benieuwd hoe ze dat in MGS5: The Phantom Pain zullen doen.
Volgens mij niet anders dan in Ground Zeroes :p

OT:

CoD AW. :love:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

11
NTGSruler wrote:
met0t0 wrote: Het is gewoon teveel werk voor te weinig. Ok, die achtergrondinformatie is voor de fans zeker interessant, maar om daar nu echt zo gigantisch veel moeite voor te doen om een geluidsfragment van een minuutje te horen? Die heb ik gewoon via Youtube gekeken :relief:
'k Ben benieuwd hoe ze dat in MGS5: The Phantom Pain zullen doen.
Volgens mij niet anders dan in Ground Zeroes :p
Ik vermoed toch wel een beetje anders, want als ge zoveel opdrachten zou moeten doen in zo'n gigantische spelwereld :O

Ik speel zelf soms wat inFAMOUS: Second Son. Gisteren de game met goede karma uitgespeeld, nu nog wat trophies halen en dan beginnen aan een playthrough met slechte karma :)