Re: Wat speel je op dit moment?

46
RoyVdW wrote: Kolm, hoe bevalt Wolfenstein? Die springt mij altijd in het oog in de winkel, maar zal komen omdat rood mijn lievelingskleur is.
Tot nu toe val hij echt goed mee. Ik ben eigenlijk helemaal geen shooter mens maar af en toe pik ik er toch eentje mee zoals deze bv. Ben ook direct op hoogste niveau begonnen en soms is het wat trial en error tot je weet van waar de vijanden komen of waar ze patrouilleren. Maar tegelijk kan je vaak ook al veel vijanden omleggen of overrompeling van extra vijanden voorkomen door wat stealthy te spelen. Dat is op hoogste niveau wel sterk aangewezen overigens :p Nu 3 of 4 chapters gedaan en ik vond dat er best wat variatie was in de gameplay en ook de omgevingen. Platinum is niet al te moeilijk op zich maar je moet de game wel op hoogste moeilijkheidsgraad uitspelen, dat kan echter vanaf de start dus je hoeft niet noodzakelijk 2 playthroughs te doen. Er zijn ook collectibles maar in pauzemenu en chapter select wordt duidelijk aangegeven welke je wel/niet hebt.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

50
daviduvel wrote:
Ligeiro wrote:binnenkort eens beginnen aan Bioshock Infinite
Awesome spel! Ik heb het 3 keer uitgespeeld denk ik! :')
Da's ook wel nodig om het verhaal volledig tot z'n recht te zien komen, vind ik. Weer typisch aan een BioShock game, die geweldige verhaallijn. Pas op het einde hebt ge het ongeveer allemaal door, maar dan moet ge nog eens door de game gaan om op zoek te gaan naar stukken waarbij ge zou kunnen zeggen "Ahja, dat het mij hier nog niet duidelijk was!" enz. Fantastisch :)

Re: Wat speel je op dit moment?

52
met0t0 wrote:
daviduvel wrote:
Ligeiro wrote:binnenkort eens beginnen aan Bioshock Infinite
Awesome spel! Ik heb het 3 keer uitgespeeld denk ik! :')
Da's ook wel nodig om het verhaal volledig tot z'n recht te zien komen, vind ik. Weer typisch aan een BioShock game, die geweldige verhaallijn. Pas op het einde hebt ge het ongeveer allemaal door, maar dan moet ge nog eens door de game gaan om op zoek te gaan naar stukken waarbij ge zou kunnen zeggen "Ahja, dat het mij hier nog niet duidelijk was!" enz. Fantastisch :)
Perfect verwoord :)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

56
fsterchele23 wrote:
dividedx11 wrote:Bezig met vanalles en nog wat, vooral Ratchet & Clank. Hopelijk vlug een release date voor de PS4 game...
ga je nog tijdje mogen wachten denk ik xd
persoonlijk verwacht ik een datum op E3 aangekondigd te worden voor eind dit jaar
Ik hoop op september of vroeger :p
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

58
minermb wrote:Ik ben nu bezig met Saints row: gat out of hell. Ik ben pas 4 uur bezig en heb al iets van 60% voltooid. Het zijn ook meer sidequests dan hoofd missies. Maar ik vind het wel een leuk spel. :)
ben ik nu zo verward of zei je echt dat je met gat out of hell nog even ging wachten xd
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

59
fsterchele23 wrote:
minermb wrote:Ik ben nu bezig met Saints row: gat out of hell. Ik ben pas 4 uur bezig en heb al iets van 60% voltooid. Het zijn ook meer sidequests dan hoofd missies. Maar ik vind het wel een leuk spel. :)
ben ik nu zo verward of zei je echt dat je met gat out of hell nog even ging wachten xd
Dat zei ik inderdaad, maar ik had toch zin om het te gaan spelen, dus ik ben er maar mee begonnen
Image
Image
cron