Re: Wat speel je op dit moment?

61
met0t0 wrote:inFAMOUS: Second Son, deze keer met evil karma. Ik ben benieuwd of het zoveel verschil zal maken. Het voelt in ieder geval wel raar om zoveel mogelijk mensen af te maken en om uw omgeving op te offeren :p
Ja echt, had ik in het begin ook, maar met evil kom je er gemakkelijker ;)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

62
RoyVdW wrote:
met0t0 wrote:inFAMOUS: Second Son, deze keer met evil karma. Ik ben benieuwd of het zoveel verschil zal maken. Het voelt in ieder geval wel raar om zoveel mogelijk mensen af te maken en om uw omgeving op te offeren :p
Ja echt, had ik in het begin ook, maar met evil kom je er gemakkelijker ;)
Het is inderdaad best handig om D.U.P.-controleposten nu gewoon op te blazen en niet te moeten opletten of ge daardoor iemand executeert of dat er burgers rondlopen :lol:

Re: Wat speel je op dit moment?

63
met0t0 wrote:
RoyVdW wrote:
met0t0 wrote:inFAMOUS: Second Son, deze keer met evil karma. Ik ben benieuwd of het zoveel verschil zal maken. Het voelt in ieder geval wel raar om zoveel mogelijk mensen af te maken en om uw omgeving op te offeren :p
Ja echt, had ik in het begin ook, maar met evil kom je er gemakkelijker ;)
Het is inderdaad best handig om D.U.P.-controleposten nu gewoon op te blazen en niet te moeten opletten of ge daardoor iemand executeert of dat er burgers rondlopen :lol:
Alleen vind ik het verhaal minder geloofwaardig. Gelukkig maakt de fun die je hebt om alles te vernietigen veel goed.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

64
minermb wrote:Ik ben nu bezig met Saints row: gat out of hell. Ik ben pas 4 uur bezig en heb al iets van 60% voltooid. Het zijn ook meer sidequests dan hoofd missies. Maar ik vind het wel een leuk spel. :)
En ga je gaan voor de plat? :)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

65
dividedx11 wrote:
minermb wrote:Ik ben nu bezig met Saints row: gat out of hell. Ik ben pas 4 uur bezig en heb al iets van 60% voltooid. Het zijn ook meer sidequests dan hoofd missies. Maar ik vind het wel een leuk spel. :)
En ga je gaan voor de plat? :)
Ik zie wel, maar ik denk van niet. Ik heb geen zin om alle chalenges te gaan voltooien...
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

68
minermb wrote:
dividedx11 wrote:Omdat je al op 75% zit
Image
Uhm je verwisselt Saints row 4 met gat out of hell ;) voor de platinum van 4 moet ik 40 uur in de simulatie spelen en ik zit op de 20 uur en heb alles al gedaan, dus heb geen zin om nog 20 uur niks te doen...
Kan je niet gewoon je playstation laten opstaan in die simulatie zonder iets te doen? Zodat je die trofee op die manier haalt? Het zal dan alleen niet goed zijn voor het energieverbruik :p
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

69
gamerke1992 wrote:
minermb wrote:
dividedx11 wrote:Omdat je al op 75% zit
Image
Uhm je verwisselt Saints row 4 met gat out of hell ;) voor de platinum van 4 moet ik 40 uur in de simulatie spelen en ik zit op de 20 uur en heb alles al gedaan, dus heb geen zin om nog 20 uur niks te doen...
Kan je niet gewoon je playstation laten opstaan in die simulatie zonder iets te doen? Zodat je die trofee op die manier haalt? Het zal dan alleen niet goed zijn voor het energieverbruik
Image
Ja dat kan ik doen, maar ik zie het nut er niet van in waarom ik de platinum zou moeten halen. Ik vond de game leuk genoeg en daar verandert een platinum niks aan ;)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

70
minermb wrote:
gamerke1992 wrote:
minermb wrote:
dividedx11 wrote:Omdat je al op 75% zit
Image
Uhm je verwisselt Saints row 4 met gat out of hell ;) voor de platinum van 4 moet ik 40 uur in de simulatie spelen en ik zit op de 20 uur en heb alles al gedaan, dus heb geen zin om nog 20 uur niks te doen...
Kan je niet gewoon je playstation laten opstaan in die simulatie zonder iets te doen? Zodat je die trofee op die manier haalt? Het zal dan alleen niet goed zijn voor het energieverbruik
Image
Ja dat kan ik doen, maar ik zie het nut er niet van in waarom ik de platinum zou moeten halen. Ik vond de game leuk genoeg en daar verandert een platinum niks aan ;)
Geen echte trophy hunter he jij, maar zolang je er maar van geniet ;)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

71
dividedx11 wrote:
minermb wrote:
gamerke1992 wrote:
minermb wrote:
dividedx11 wrote:Omdat je al op 75% zit
Image
Uhm je verwisselt Saints row 4 met gat out of hell ;) voor de platinum van 4 moet ik 40 uur in de simulatie spelen en ik zit op de 20 uur en heb alles al gedaan, dus heb geen zin om nog 20 uur niks te doen...
Kan je niet gewoon je playstation laten opstaan in die simulatie zonder iets te doen? Zodat je die trofee op die manier haalt? Het zal dan alleen niet goed zijn voor het energieverbruik
Image
Ja dat kan ik doen, maar ik zie het nut er niet van in waarom ik de platinum zou moeten halen. Ik vond de game leuk genoeg en daar verandert een platinum niks aan ;)
Geen echte trophy hunter he jij, maar zolang je er maar van geniet ;)
Een klein beetje maar, ik kijk vaak even naar alle trophies en kijk dan welke het makkelijkst zijn en die probeer ik dan te halen. Maar ik ben inderdaad geen grote Trophy Hunter zoals de meesten van jullie
Image
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

73
gamerke1992 wrote:Alleen vind ik het verhaal minder geloofwaardig. Gelukkig maakt de fun die je hebt om alles te vernietigen veel goed.
Ah, ik ben dus niet de enige die dat vind. Want in het begin loopt uw stam enorm veel schade op door uw fout, daarna speelt ge alsof het u allemaal niks kan schelen en ge vermoordt gewoon iedereen, terwijl ge eigenlijk toch nog op zoek zijt naar een manier om uw fouten goed te maken :?
Het zou logischer geweest zijn als hij dan maar op persoonlijke wraaktocht ging en daarbij zoveel mogelijk krachten wou verzamelen, waarbij hij zich niet echt nog iets aantrekt van de stam.
cron