Re: Wat speel je op dit moment?

3347
Nobody saves the world is zeker een leuke game. Evil west is ook prima te doen. Game zelf nooit gekocht maar mooi dat ie bij plus zit.

Nu zelf ook nog bezig met Torchlight 2.
Alleen nog 1 miljoen goud en level 100 worden en dan nog hopen op 1 legendary item.
Drop rate:

Legendary items can be acquired through random drops once the player reaches level 49 or higher, with Champions and bosses having a 1/2500 (0.04%) chance to drop them and other monsters having a 1/48000 (0.002%) chance to drop them. Legendary items can also be (very) rarely dropped from chests, and they can be bought from the gambler.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3348
Ik heb hetzelfde idee eigenlijk over de Plus games deze maand. Al ben ik voorlopig nog bezig met Alan Wake Remastered, die ik na een tijdje terug heb opgenomen. Heb die vandeweek uitgespeeld en achteraf was het jammer van mezelf dat ik deze niet gewoon had doorgespeeld.
Verder ben ik ook eindelijk bezig met FM 2023. Lekker chill!

Edit: ben je nog even bezig met die game dan Marty! :lol:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3350
Marty wrote: 07 Jan 2024 09:31 Ja level 100 gaat nog wel even duren. Ben nu level 69.
De miljoen goud is een exploit voor maar de legendary item kan binnen nu en 5 minuten droppen of over x aantal uur :O

Ter vergelijking met Torchlight 3. Daar heb ik al meerdere legendaries. :lol:
Verschrikkelijk zo'n trophies waar je legendarische drops voor moet hebben. Was vorig jaar ook zo'n trophy bij alienation waarbij je een legendary item moest krijgen met daarbovenop 12 slots voor iets in te stoppen.
Heb net eens een google search gedaan en blijkbaar was de drop rate 0.00006%.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3352
Mr.Wolf wrote: 07 Jan 2024 10:04
Marty wrote: 07 Jan 2024 09:31 Ja level 100 gaat nog wel even duren. Ben nu level 69.
De miljoen goud is een exploit voor maar de legendary item kan binnen nu en 5 minuten droppen of over x aantal uur :O

Ter vergelijking met Torchlight 3. Daar heb ik al meerdere legendaries. :lol:
Verschrikkelijk zo'n trophies waar je legendarische drops voor moet hebben. Was vorig jaar ook zo'n trophy bij alienation waarbij je een legendary item moest krijgen met daarbovenop 12 slots voor iets in te stoppen.
Heb net eens een google search gedaan en blijkbaar was de drop rate 0.00006%.
Ohhh dan valt dat van mij nog mee :lol:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3353
Marty wrote: 07 Jan 2024 13:32
Mr.Wolf wrote: 07 Jan 2024 10:04
Marty wrote: 07 Jan 2024 09:31 Ja level 100 gaat nog wel even duren. Ben nu level 69.
De miljoen goud is een exploit voor maar de legendary item kan binnen nu en 5 minuten droppen of over x aantal uur :O

Ter vergelijking met Torchlight 3. Daar heb ik al meerdere legendaries. :lol:
Verschrikkelijk zo'n trophies waar je legendarische drops voor moet hebben. Was vorig jaar ook zo'n trophy bij alienation waarbij je een legendary item moest krijgen met daarbovenop 12 slots voor iets in te stoppen.
Heb net eens een google search gedaan en blijkbaar was de drop rate 0.00006%.
Ohhh dan valt dat van mij nog mee :lol:
Haha ja, het verschilt natuurlijk ook wel hoe je het spel speelde... Als je op master speelde lagen je kansen veel hoger dan dat je op easy speelt. En denk dat kisten ook wel een betere drop rate hadden dan enemies die iets konden droppen. Maar master moest je al bijna doen met andere spelers online (die de dlc hadden gekocht zodat ze OP waren). Uiteindelijk heb ik die drop gekregen uit een kist terwijl ik op medium speelde :silly:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3354
Hier maakt het niet uit op welk niveau je speelt. Droprate is hetzelfde. Enige wat anders is hoeveel xp je krijgt. Op casual krijg je het meest.

Ondertussen level 82 maar nog geen legendary.

Ik zou er 1 kunnen craften maar dan heb je 4 items nodig die ook random zijn :cry:

En anders bij de gambler. Als ik genoeg gold heb kan ik alle items kopen en hopen op een legendary. Daar gaan we dan maar cloudsave voor gebruiken. Maar dat doe ik pad als ik level 100 ben en nog geen legendary heb.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3357
Its done :relief:
40 minuten nadat ik level 100 ben geworden dropte er een legendary.
Wel gebruik gemaakt van herhaaldelijk mijn cloudsave downloaden :lol:

Had deel 3 ook op de planning maar dat kan zo'n 300 to 400 uur duren :O
En ze hadden daar een dlc class aan toegevoegd met 2 trophies maar die zijn bugged en zal niet gefixed worden omdat de ontwikkelaar de game al niet meer ondersteund.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3358
Marty wrote: 10 Jan 2024 12:32 Its done :relief:
40 minuten nadat ik level 100 ben geworden dropte er een legendary.
Wel gebruik gemaakt van herhaaldelijk mijn cloudsave downloaden :lol:

Had deel 3 ook op de planning maar dat kan zo'n 300 to 400 uur duren :O
En ze hadden daar een dlc class aan toegevoegd met 2 trophies maar die zijn bugged en zal niet gefixed worden omdat de ontwikkelaar de game al niet meer ondersteund.
Wat was het voordeel hiervan?

In Dragon quest heroes 2 kon dat niet eens voor de grind... Weet niet meer precies wat het was maar het moment dat je kon saven voor je iets deed (pakje openen?) lag al vast wat erin zou zitten. Dus saves reloaden had geen zin. Was ook een minder fijne grind :q:
Was verder wel een leuke game :)

Wat mij betreft mogen ze dan ook gewoon de hele game uit de store halen als op release de trophies niet werken en niet gefixt worden binnen afzienbare tijd.
Lijkt me dat de DLC dan ook niet had mogen uitkomen want Sony's kant van quality control had dat moeten testen (maar wie ben ik :q:)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3359
Legendaries kunnen ook droppen van een verkoper (gambler). Dit kost veel geld.
Dus ik kocht de hele handel op, geen legendary, download ik mijn save terug.
Al het geld weer terug en de gambler heeft weer nieuwe voorraad.

Had er wel zo'n 40 minuten voor nodig totdat ik de legendary had.

Maar had gewoon gehoopt dat een vijand een legendary dropte op mijn weg naar level 100.

En de gambler heeft een iets verhoogde drop van een legendary als je level 100 bent.
Image
cron