Re: Wat speel je op dit moment?

3363
Ik mis nog 1 manuscript in Alan Wake Remastered in Easy/Norma mode :yawn:
Zal dus nog eens Episode 4 moeten doorspelen. De rest van de collectibles heb ik verzameld ondertussen. Daarna nog 3 mission based trophies en een Nightmare playthrough met 15 manuscripts te vinden. Beetje per beetje...
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3364
Alle misson specific trophies behaald. Vond het nogal vervelend om die te doen eerlijk gezegd. Omdat je gedwongen wordt op een bepaalde manier de game te spelen en is nogal irritant. Maar juist nog een Nightmare playthrough nu en 15 manuscripts te verzamelen op die moeilijkheid.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3370
Marty wrote: 18 Jan 2024 14:16 PoP heeft een demo.
Maar ik vind hem geslaagd, combat speelt lekker weg, platforming ook. Verhaal kan ik nog nier veel over kwijt omdat ik nog niet zover in het verhaal ben.

Maar als je van metroidvania's houdt en Prince of Persia is dit zeker een aanrader.
Ik zag er een trailer van overlaatst. Is weer een soort sidescroller geworden?
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3373
Marty wrote: 18 Jan 2024 14:16 PoP heeft een demo.
Maar ik vind hem geslaagd, combat speelt lekker weg, platforming ook. Verhaal kan ik nog nier veel over kwijt omdat ik nog niet zover in het verhaal ben.

Maar als je van metroidvania's houdt en Prince of Persia is dit zeker een aanrader.
Mocht ie op GOG komen of in de uitverkoop op PSN dan haal ik m zeker een keer in huis. De laatste Castlevania die ik heb gespeeld was lang geleden Guacamelee. Die was ook erg vet!

Re: Wat speel je op dit moment?

3375
Game bevalt steeds beter. Meer skills meer opties om puzzels op te lossen.
Soms is het wel een gezoek waar ik heen moet. Maar dat is ook de stijl van de game.

Er zijn genoeg toegankelijkheid opties om de game in te stellen. Je kan namelijk ook kiezen dat er een marker op e2 map komt met waar je heen moet, maar dat haalt de fun van de game een beetje weg dus die heb ik uitstaan.

Ook qua platformen valt er dingen in te stellen zoals skippen van moeilijke platform stukjes.
Combat heeft ook vele opties om het makkelijker te maken.

Zo kan iedereen de game spelen zoals ie zelf wil.
En dit doet me ook veel denken aan Guacamelee :cool:
Image