Re: Wat speel je op dit moment?

3377
Ben twee weken geleden gestart met Final Fantasy XIII.
Heb toen een half uurtje gespeeld en nadien niet zoveel meer. Vandaag heb ik er terug wat meer tijd in kunnen steken. De PS3 graphics zijn weer even wennen, maar het gaat nog. De game zelf lijkt tot nu toe veelbelovend. Gevarieerde personages en leuk upgradesysteem. Alleen nog niet gevonden hoe ik wapens moet upgraden, maar dat komt misschien nog.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3379
Marty wrote: 24 Jan 2024 14:40 @Zennie

Ga ervan uit dat je al een trophy guide hebt bekeken. Zoniet: verkoop geen wapens en accessoires.

Volgens mij heb ik in die game nooit wat verkocht.
Oké. 😅 Ik had de guide al eens vluchtig bekeken en ben dus al gestesseerd aan het zoeken naar spheres. Normaal doe ik dat halverwege een game, maar wil deze helemaal klaar hebben voor Rebirth... Proberen tenminste.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3380
Marty wrote: 24 Jan 2024 11:25 Game bevalt steeds beter. Meer skills meer opties om puzzels op te lossen.
Soms is het wel een gezoek waar ik heen moet. Maar dat is ook de stijl van de game.

Er zijn genoeg toegankelijkheid opties om de game in te stellen. Je kan namelijk ook kiezen dat er een marker op e2 map komt met waar je heen moet, maar dat haalt de fun van de game een beetje weg dus die heb ik uitstaan.

Ook qua platformen valt er dingen in te stellen zoals skippen van moeilijke platform stukjes.
Combat heeft ook vele opties om het makkelijker te maken.

Zo kan iedereen de game spelen zoals ie zelf wil.
En dit doet me ook veel denken aan Guacamelee :cool:
Dat klinkt positief! Alles wat doet denken aan Guacamelee! is goed...!
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3381
zenmaster wrote: 24 Jan 2024 13:16 Ben twee weken geleden gestart met Final Fantasy XIII.
Heb toen een half uurtje gespeeld en nadien niet zoveel meer. Vandaag heb ik er terug wat meer tijd in kunnen steken. De PS3 graphics zijn weer even wennen, maar het gaat nog. De game zelf lijkt tot nu toe veelbelovend. Gevarieerde personages en leuk upgradesysteem. Alleen nog niet gevonden hoe ik wapens moet upgraden, maar dat komt misschien nog.
Veel plezier ermee! Vooral richting het einde vond ik de game steeds sterker worden...!
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3383
Star Wars: Squadrons

Ik wou heel graag een nieuwe Star Wars-game starten en vond deze tussen de PS+ games. Ik zit bijna op het einde van het verhaal en euh... vliegen is blijkbaar toch niet echt iets voor mij :lol: Ik vind het fantastisch om de schepen te verkennen en de gevechten zijn subliem, als het mij lukt tenminste. Zal nog even tegen AI oefenen in multiplayer maar denk niet dat ik dit tegen echte spelers wil proberen :-"

Re: Wat speel je op dit moment?

3385
met0t0 wrote: 27 Jan 2024 12:57 Star Wars: Squadrons

Ik wou heel graag een nieuwe Star Wars-game starten en vond deze tussen de PS+ games. Ik zit bijna op het einde van het verhaal en euh... vliegen is blijkbaar toch niet echt iets voor mij :lol: Ik vind het fantastisch om de schepen te verkennen en de gevechten zijn subliem, als het mij lukt tenminste. Zal nog even tegen AI oefenen in multiplayer maar denk niet dat ik dit tegen echte spelers wil proberen :-"
Heb deze ook nog ergens staan, maar nooit opgestart. Maar als er 1 ding is wat ik slechter kan dan racen, dan is het wel vliegen :p Vandaar de reden waarom ik nooit GTA: San Andreas heb kunnen uitspelen.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3386
Uiteindelijk valt het vliegen wel mee, het is vooral een game met een stevige leercurve om alle aspecten goed te beheersen. Leuk dat mensen er zich zo in kunnen verdiepen, maar zelf ga ik het verder niet doen omdat de multiplayer mij niet interesseert (misschien even tegen de AI). Verhaal bijna uitgespeeld, zal dit weekend wel lukken :)

Re: Wat speel je op dit moment?

3387
Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered

Ik had nog eens zin in een FPS en zag deze in mijn lijst van PS+ games staan :)
Ben nu denk ik halverwege en het voelt fantastisch om deze game terug te spelen. Ongelofelijk dat deze al 14 jaar oud is. Mooi herwerkt en de gameplay is nog steeds even goed. Ik speel hem onmiddellijk op Veteran-difficulty om later de easy-run te doen zonder doodgaan en voor alle intel. Vond het jammer dat de originele game geen trophies had, dus voor deze wil ik zeker de platinum :)

En dan hopen dat Modern Warfare 3 ook remastered zal worden en bij PS+ komt, want die heb ik eigenlijk nooit gespeeld :shh:

Re: Wat speel je op dit moment?

3388
met0t0 wrote: 11 Feb 2024 11:11 Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered

Ik had nog eens zin in een FPS en zag deze in mijn lijst van PS+ games staan :)
Ben nu denk ik halverwege en het voelt fantastisch om deze game terug te spelen. Ongelofelijk dat deze al 14 jaar oud is. Mooi herwerkt en de gameplay is nog steeds even goed. Ik speel hem onmiddellijk op Veteran-difficulty om later de easy-run te doen zonder doodgaan en voor alle intel. Vond het jammer dat de originele game geen trophies had, dus voor deze wil ik zeker de platinum :)

En dan hopen dat Modern Warfare 3 ook remastered zal worden en bij PS+ komt, want die heb ik eigenlijk nooit gespeeld :shh:
Veteraan viel best goed mee in deze game dacht ik. Ik heb vooral veel moeilijkheden gehad met de gun range op die 19 seconden ofzo uit te spelen. Wat een hel haha
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3389
Mr.Wolf wrote: 11 Feb 2024 11:33Veteraan viel best goed mee in deze game dacht ik. Ik heb vooral veel moeilijkheden gehad met de gun range op die 19 seconden ofzo uit te spelen. Wat een hel haha
Tot nu toe wel ja, het zijn vooral de stukken in voertuigen (waar ge zelf geen cover/tactiek kunt zoeken) die vervelend kunnen zijn. Die gun range moet op 30 seconden en ik heb er mij nog niet aan gewaagd in het begin van de game. Zal beter gaan als ik alles echt heel goed in de vingers heb. Ik kwam in het begin nooit verder dan 36 seconden... :lol:

Re: Wat speel je op dit moment?

3390
met0t0 wrote: 11 Feb 2024 11:39
Mr.Wolf wrote: 11 Feb 2024 11:33Veteraan viel best goed mee in deze game dacht ik. Ik heb vooral veel moeilijkheden gehad met de gun range op die 19 seconden ofzo uit te spelen. Wat een hel haha
Tot nu toe wel ja, het zijn vooral de stukken in voertuigen (waar ge zelf geen cover/tactiek kunt zoeken) die vervelend kunnen zijn. Die gun range moet op 30 seconden en ik heb er mij nog niet aan gewaagd in het begin van de game. Zal beter gaan als ik alles echt heel goed in de vingers heb. Ik kwam in het begin nooit verder dan 36 seconden... :lol:
Oei, mijn jonge padawan, dan zal ik je moeten teleurstellen :p
Nee, er is een trophy "The student surpasses the master" en daar moet je de tijd van BX beaten en die is 19.7 seconden.
30 seconden had totaal geen probleem geweest, maar die 19 seconden zijn wel erg stevig... Je moet eigenlijk geluk hebben bij die gun range met de plaatsing van de enemies. Telkens als je deze opnieuw start, komen deze borden op een andere plek te staan. Tenzij je echt in het menu ofzo je checkpoint herlaadt. Zo kun je dan een lay out van enemies kiezen waar je het snelst in kunt zijn. Je mag ook niet missen, want dan mis je bonussen die cruciaal zijn voor aan die 19 seconden te komen. Ook het afschieten van burgers penaliseert in seconden. Daarom raad ik aan om met 2 handguns te spelen zodat je geen kogels per ongeluk wegschiet.
Image