Re: Wat speel je op dit moment?

3392
NTGSruler wrote: 11 Feb 2024 21:56 Idd. De truc is om grotendeels met handgun te spelen en ik dacht ook om te knifen ipv schieten. Ik moet het eens opzoeken welke video ik gebruikt heb voor die trophy. Is MW2 ook niet de vliegtuigkaping? Das ook een moeilijke missie op veteranen.
Ik heb idd die handgun gebruikt waarbij je gecombineerd ook dat mes had en dan als 2e wapen iets in de trend van desert eagle ofzo.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3393
Voor MW2 Remastered heb ik gewoon de video in de bijhorende trophy guide gebruikt dacht ik. Inderdaad met een mes en een pistool. Je moet ook de timing wat verzorgen zodat je soms meerdere targets tegelijkertijd kan "killen" om zo meer tijdswinst te boeken.



Nog een uitdaging voor je Met0t0 :D
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3394
Hier voor het eerst sinds mijn jeugdjaren met 4 games tegelijk bezig. En daar komt over 2 weken nog FFVII Rebirth bij. Weet ook niet wat me bezielt...
Maar dus gisteren gestart met Death Stranding op PS4. Eens kijken hoe het was om het origineel te spelen want de Director´s Cut is toch ietsje anders; gemakkelijker gemaakt op sommige punten.
Ik had ook weer een freeze op mijn PS4 heel kort na het starten... Overal las ik maar dat het aan de voeding en koeling kan liggen, maar die zijn nieuw... Of software update. Maar in het menu zelf zei de console altijd dat deze up to date was. Heb dan gisterenavond in safemode een database rebuild gedaan en tóch een software update kunnen doen... Raar. :think: Geen idee welk van de twee nu heeft geholpen, maar sindsdien heb ik al uren gewoon zonder probleem kunnen spelen.

Daarnaast ook nog niet meer verder gedaan met Sackboy.
Dead Nation ook niet en daar heb ik ook nog iemand nodig voor de co-op trophies.
En Final Fantasy XIII.

:)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3395
Bentley's Hackpack op PS3: Beetje af en aan want ik kan dat soort mini games niet de ene na de andere spelen. Maar wel bijna klaar ondertussen.
Far Cry 6: Als ik wat meer tijd heb
Fallout 76: Elke dag een beetje, is best verslavend :q:
Dead Nation Vita: Iemand vroeg om coop en blijkbaar zou deze versie makkelijker zijn omdat er minder vijanden zijn. Hopelijk vanavond de eerste playthrough in co-op klaar en daarna zal het ook beetje af en aan zijn in de plaats van Bentley. Ik merk dat het lastig is om deze game 2u na elkaar te spelen, hoge concentratie nodig en dat valt dat begint na 1u wel weg te vallen. Het is dat ik co-op bezig ben want anders zou ik wss na een uurtje al stoppen. Deel van de oorzaak is ook wel dat de andere in de US zit en dat er best veel lag op zit wat het nog lastiger maakt.

@zenmaster: Afhankelijk hoe ik Dead nation op de vita doorkom, wil ik de PS4 versie ook nog overwegen voor coop :)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3396
Bedankt NTGSruler en Mr.Wolf! Had die trophy inderdaad nog niet ontdekt, maar mij gisterenavond even aan gezet. Een uurtje gespeeld en ben op 22 seconden uitgekomen. Inderdaad met 2 handguns. Nu kwestie van verfijnen en zorgen dat ik waar mogelijk 2 targets tegelijk kan raken. Zal wel lukken :lol:

Re: Wat speel je op dit moment?

3398
met0t0 wrote: 17 Feb 2024 15:38 Bedankt NTGSruler en Mr.Wolf! Had die trophy inderdaad nog niet ontdekt, maar mij gisterenavond even aan gezet. Een uurtje gespeeld en ben op 22 seconden uitgekomen. Inderdaad met 2 handguns. Nu kwestie van verfijnen en zorgen dat ik waar mogelijk 2 targets tegelijk kan raken. Zal wel lukken :lol:
Succes!
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3399
NTGSruler wrote: 18 Feb 2024 09:38Succes!
Ondertussen gelukt. Ben er toch een uur of 2-3 mee bezig geweest verspreid over 2 dagen. Ik moet zeggen dat er toch ook wel heel veel geluk bij komt kijken. Ik zat consistent op 20-21 seconden, maar geraakte er niet onder. De vijanden stonden telkens onmogelijk om er genoeg per 2 te schieten. Plots zag ik helemaal op het einde 3 vijanden op één lijn en door die met 1 kogel om te leggen, schoot de accuracy bonus zodanig omhoog dat ik op 18,9 uitkwam (dus ruim voldoende voor de benodigde 19,7 seconden) :D

Nu begonnen met Assassin's Creed Odyssey. Een drietal uur gespeeld en het voelt in eerste instantie heel erg hetzelfde aan als AC Origins, maar andere setting uiteraard. Als het verhaal verder op gang komt en de keuzes er meer toe doen, zal het wel anders beginnen aanvoelen. Zeker door de zeegevechten die er terug bij zijn :)

Re: Wat speel je op dit moment?

3400
met0t0 wrote: 24 Feb 2024 16:56
NTGSruler wrote: 18 Feb 2024 09:38Succes!
Ondertussen gelukt. Ben er toch een uur of 2-3 mee bezig geweest verspreid over 2 dagen. Ik moet zeggen dat er toch ook wel heel veel geluk bij komt kijken. Ik zat consistent op 20-21 seconden, maar geraakte er niet onder. De vijanden stonden telkens onmogelijk om er genoeg per 2 te schieten. Plots zag ik helemaal op het einde 3 vijanden op één lijn en door die met 1 kogel om te leggen, schoot de accuracy bonus zodanig omhoog dat ik op 18,9 uitkwam (dus ruim voldoende voor de benodigde 19,7 seconden) :D

Nu begonnen met Assassin's Creed Odyssey. Een drietal uur gespeeld en het voelt in eerste instantie heel erg hetzelfde aan als AC Origins, maar andere setting uiteraard. Als het verhaal verder op gang komt en de keuzes er meer toe doen, zal het wel anders beginnen aanvoelen. Zeker door de zeegevechten die er terug bij zijn :)
Congrats met de trophy, vond die zelf erg vervelend :p
Ik vond zelf Odyssey de minste van de hele reeks. Vond het verhaal zelf erg zwak en had in mijn ogen niets meer te maken met Assassin's Creed. Ook teveel focus op mythologie waardoor het realisme wat verdween. Kweenie, ik heb me er echt moeten doorsleuren. En dat gevoel werd ook wat doorgetrokken bij Valhalla. Origins daarentegen vond ik dan weer een eerder sterke toevoeging in de reeks.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3402
Mr.Wolf wrote: 24 Feb 2024 19:15 Congrats met de trophy, vond die zelf erg vervelend :p
Ik vond zelf Odyssey de minste van de hele reeks. Vond het verhaal zelf erg zwak en had in mijn ogen niets meer te maken met Assassin's Creed. Ook teveel focus op mythologie waardoor het realisme wat verdween. Kweenie, ik heb me er echt moeten doorsleuren. En dat gevoel werd ook wat doorgetrokken bij Valhalla. Origins daarentegen vond ik dan weer een eerder sterke toevoeging in de reeks.
Iedereen gaf maar aan dat ze Valhalla zo'n grind vonden, waardoor ik er met wat angst aan begon. Ik vond het echter geweldig en helemaal niet zo'n grind. De DLC daarentegen....
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3403
paveman wrote: 27 Feb 2024 12:34
Mr.Wolf wrote: 24 Feb 2024 19:15 Congrats met de trophy, vond die zelf erg vervelend :p
Ik vond zelf Odyssey de minste van de hele reeks. Vond het verhaal zelf erg zwak en had in mijn ogen niets meer te maken met Assassin's Creed. Ook teveel focus op mythologie waardoor het realisme wat verdween. Kweenie, ik heb me er echt moeten doorsleuren. En dat gevoel werd ook wat doorgetrokken bij Valhalla. Origins daarentegen vond ik dan weer een eerder sterke toevoeging in de reeks.
Iedereen gaf maar aan dat ze Valhalla zo'n grind vonden, waardoor ik er met wat angst aan begon. Ik vond het echter geweldig en helemaal niet zo'n grind. De DLC daarentegen....
Valhalla voelde eerder aan als een serie dat je kijkt waarbij elke story arc als een aflevering voelt. Soms had je filler afleveringen die ik persoonlijk minder vond. Maar de "afleveringen" die het verhaal verder pushten waren wel interessant en de reden waarom ik deze dan toch beter vond dan Odyssey :)
Aan de dlc moet ik zelf nog beginnen haha. Eerst nog even de dlc van Origins afwerken en dan is de dlc van Odyssey aan de beurt
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3405
Ondertussen heb ik alle DLC van AC Origins uitgespeeld!
De Hidden Ones dlc was best kort en op 6-7 uurtjes uit te spelen.
De Curse of the Pharaohs was wel veel langer dan ik aanvankelijke dacht en daar kan je wel vlot 20 uur in pompen als je alles gedaan wil hebben.
En dan heb ik ook maar met de rapte de discovery tour van Egypt gedaan om de trophy lijst op 100% te krijgen :p
Weer een stap dichter bij het doel om alle AC games platinum en 100% te halen (behalve black flag want f*** multiplayer trophies)
Image