Re: Wat speel je op dit moment?

3407
Na goed 2 jaar niet gegamed te hebben om versschillende redenen ben ik weer voorzichtig begonnen en wel met 'Hidden Paws'. Point en click en een beetje puzzelen. Dat gaat met best af.

Image

Het leverde meteen weer een platinum op. :lol:
Er zijn meer games waarbij je katten moet zoeken en vinden natuurlijk en de bijna spreekwoordelijke bolletjes wol zijn er ook bij. De games zijn er in 2D en in 3D. De meeste echter zonder platinums. ^^

Edit: Alles speelt zich af per level op een ander eiland. Je kunt ook vragen om een hint als je niet verder komt vastloopt maar als je dan als antwoord een plaatje van een pinguin krijgt om te vertellen dat de volgende kat in de buurt van een pinguin zit en je zit op dit eiland:
Image
:?
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Wat speel je op dit moment?

3412
Mr.Wolf wrote: 16 Mar 2024 10:28 Ik heb vorig jaar 11-11 Memories Retold gespeeld (spel dat 2 soldaten volgt in de oorlog) dat erg verhaalgedreven is. Kan ik ook nog wel aanraden :)
11-11: Memories Retold heb ik in 2020 gespeeld, dat was idd een boeiend verhaal uit een WO. :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Wat speel je op dit moment?

3413
Goed zo, Sora! :cool:
Stray is nog wel een leuke, rustige game. Op een paar secties na misschien, maar toch.

Hier nog steeds afwisselend bezig met Death Stranding (PS4) en Final Fantasy VII Rebirth.
Ik ben nog steeds omvergeblazen door Rebirth, maar heb bij sommige elementen toch mijn bemerkingen. Misschien ben ik ook gewoon oud, maar ik vind de world map heel erg "ge-Ubisofticeerd". Overload aan icoontjes... En ik erger me dóód aan Chadley en Kyrie. Telkens ik iets interessant vind op de map is em daar. Zelfs als ik even niks doe, "sorry Cloud, maar ik merk dat je al even geen intel hebt verzameld." ... Wat ga je doen, mij ontslaan omdat ik even geen gunst voor je doe? Fuck off.
Hier en daar vind ik dat ze iets niet hadden moeten veranderen t.o.v. het origineel, maar ga teveel spoileren dan.
Voor de rest echt een zalige game en ik ben nu eens ietsje negatiever, maar ik geniet echt van de game. :)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3415
zenmaster wrote: 16 Mar 2024 14:10 Goed zo, Sora! :cool:
Stray is nog wel een leuke, rustige game. Op een paar secties na misschien, maar toch.

Hier nog steeds afwisselend bezig met Death Stranding (PS4) en Final Fantasy VII Rebirth.
Ik ben nog steeds omvergeblazen door Rebirth, maar heb bij sommige elementen toch mijn bemerkingen. Misschien ben ik ook gewoon oud, maar ik vind de world map heel erg "ge-Ubisofticeerd". Overload aan icoontjes... En ik erger me dóód aan Chadley en Kyrie. Telkens ik iets interessant vind op de map is em daar. Zelfs als ik even niks doe, "sorry Cloud, maar ik merk dat je al even geen intel hebt verzameld." ... Wat ga je doen, mij ontslaan omdat ik even geen gunst voor je doe? Fuck off.
Hier en daar vind ik dat ze iets niet hadden moeten veranderen t.o.v. het origineel, maar ga teveel spoileren dan.
Voor de rest echt een zalige game en ik ben nu eens ietsje negatiever, maar ik geniet echt van de game. :)
Dat heb ik met prince of persia the two thrones... Elke keer ik pauzeer een of andere zin van 'ff een break' en als ik weer verder ga een andere zin van 'we gaan weer verder'. En aangezien ik de hele tijd zit te pauzeren omdat ik ff in guide wil kijken want wil niet dood of collectibles missen... :angry:
met0t0 wrote: Hidden Paws lijkt mij inderdaad wel een leuke rustige game te zijn, had er nog nooit van gehoord :)
Er is een hele serie rond Hidden cats. Hidden paws en Hidden paws mystery zijn in 3D.
Maar je hebt ook Hidden cat in London, Castle full of cats en Building full of cats. Deze zijn 2D en doen me denken aan vroeger tijdens de tour de france in de krant die muis zoeken in een drukke afbeelding met thema wielrennen.

Zelf vooral met Far Cry 6 voor PS4 bezig. Was ook wel wat met prince of persia the two thrones en dead nation vita bezig maar... teveel tegelijk werkt bij mij niet echt. Uiteindelijk neemt er dan toch een game de bovenhand en dat was in dit geval Far Cry 6. De laatste in de serie die ik nog niet 100% heb :silly:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3416
Ik heb me geen enkel moment geërgerd aan Rebirth. Open wereld is prima. Echt niet zoveel als in een Assassins Creed game.
Chadley en Kyrie geen problemen mee. Maar wat heeft Kyrie je misdaan?

Zit nu op zo'n 101 uur aan speeltijd, maar zoals ik al eerder zei: platinum is nog geen 100% of ik die kan halen. Heb niet overal meer de snelle reactie voor :silly:

Ik wil deel 3 van de remake liever gister dan vandaag :lol:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3417
*FF7 gameplay spoilers*
Marty wrote: 16 Mar 2024 21:06 Ik heb me geen enkel moment geërgerd aan Rebirth. Open wereld is prima. Echt niet zoveel als in een Assassins Creed game.
Chadley en Kyrie geen problemen mee. Maar wat heeft Kyrie je misdaan?

Zit nu op zo'n 101 uur aan speeltijd, maar zoals ik al eerder zei: platinum is nog geen 100% of ik die kan halen. Heb niet overal meer de snelle reactie voor :silly:

Ik wil deel 3 van de remake liever gister dan vandaag :lol:
Merc wannabe. :p Nee, zij misschien niet zozeer, maar Chadley is echt overal en na elke mako crystal, summon chrystal, wat dan ook. Vind hem wat te aanwezig in Rebirth. In Remake was het net genoeg.
Misschien kan jij beter tegen een kwetterende 12-jarige dan ik. :lol:

Voor de rest geen problemen met de open wereld hoor, is echt geweldig om in rond te wandelen, rijden, exploren, quests te doen.

Ik weet ook niet of het gaat lukken voor de platinum, maar ga toch proberen. Inderdaad, de mini games kunnen hier voor mij wel een struikelblok zijn. Merk dit al bij het piano spelen, of bij de kikkers in Junon.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3418
Chadley kan je gewoon op rondje drukken bij die springs enzo, dan stopt ie met praten :lol:

Voor mij zal de lastigste denk ik de 3d brawl en sit ups met Tifa.

Maar ook nog wat open wereld quests zoals fort condor op Hard.

Vind het zo jammer dat ze dat zo versimpeld hebben ten op zichte van Intergrade.

Ik heb wel zojuist de laatste Queens Blood match gewonnen.

Edit:
Die frog minigame is ook kut :O
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3419
Interessante discussie hier over FF :nerd:

Zelf vooral bezig met Grid: Legends. Moeilijk te beoordelen. Allez de game ziet er fantastisch uit, de keuze aan verschillende races/auto's/klassen is overweldigend. Maar op één of andere manier is het saai. Doe deze race, upgrade je wagen om de volgende race te unlocken (gewoon miles/kilometers rijden wat soms leidt tot nog eens dezelfde race doen die je eerder hebt gedaan), dan je sponsorcontracten doen want sommige leiden tot wagens die je krijgt waar trophies aan vasthangen. Als je graag race games speelt dan is deze toch wel een aanrader.
De game doet mij denken aan de Toca Race Driving games van vroeger ten tijde van PS2.
Image